تبیان، دستیار زندگی

دانلود سریال قورباغه نزدیک است

نوید محمدزاده در سال‌های اخیر نقش‌های بسیار مورد توجهی را بازی کرده است از جمله یکی از کاراکترهای اصلی فیلم تحسین شده ابد و یک روز، مغزهای کوچک زنگ زده و سرخ پوست که همگی جزو بهترین آثار سینمایی چند سال اخیر کشورمان به حساب می‌آیند و این اولین حضور او در سریالی است که از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قورباغه نزدیک است

چند وقتی است بازیگر و کارگردان محبوب هومن سیدی از سریال جدیدش خبر داده است و گقته است سریال جدیدم که اسمش قورباغه میباشد به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. تیزر این سریال هم بعد از این خبر در شبکه های مجازی و همچنین سایت پلی استپ دانلود فیلم پخش شد که شما میتوانید با رفتن به سایت پلی استپ این تیزر مهیج رو تماشا کنید. این سریال با بازی نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی, صابر ابر, فرشته حسینی, نوید پور فرج و هومن سیدی, نوید پورفرج, نوید محمدزاده, هومن سیدی و ... خبری خوشایند برای اهالی سینما بوده است که انقدر بازیگر خوب در یک سریال جمع شده اند. تازه ترین خبر این است که این سریال قرار است در شبکه جهانی نتفلیکس هم پخش شود یعنی ممکن است سریال قورباغه اولین سریالی باشد که بتواند در این شبکه پخش شود و این به نوعی یک افتخار بزرگ برای هومن سیدی و ایران محسوب می‌شود. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه مذاکرات چه خواهد شد.

این مجموعه چهارمین همکاری نوید محمدزاده و هومن سیدی است که پیش از این نیز در همکاری‌های مشترک توانسته‌اند نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کنند، نوید محمدزاده در سال‌های اخیر نقش‌های بسیار مورد توجهی را بازی کرده است از جمله یکی از کاراکترهای اصلی فیلم تحسین شده ابد و یک روز، مغزهای کوچک زنگ زده و سرخ پوست که همگی جزو بهترین آثار سینمایی چند سال اخیر کشورمان به حساب می‌آیند و این اولین حضور او در سریالی است که از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.
 
هومن سیدی به عنوان کارگردان این مجموعه که هم‌اکنون در بخش تدوین در حال تولید است در سریال عاشقانه با کاراکتر پیمان، برای بسیاری از مخاطبان این رسانه نام آشنا است و این دومین چالش او در این زمینه است او در قورباغه به عنوان بازیگر هم حضور خواهد داشت، از دیگر هنرمندانی که در این فیلم حضور خواهند داشت می‌توان به «سحر دولتشاهی»، «صابر ابر»، «فرشته حسینی» و  «نوید پورفرج» اشاره داشت، البته این اسامی بازیگرانی  است که تاکنون معرفی شده‌اند و احتمال دارد افراد سرشناس دیگری نیز به این نام‌ها افزوده شود.
 
این مجموعه داستانی درام و اجتماعی دارد و با توجه به سابقه هومن سیدی در فیلم سازی می‌توان از هم‌اکنون موضوع و خط داستانی این سریال را حدس زد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تاثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد و می‌توان آن را تا حدودی یک سریال با تمی سنگین نیز دانست.

یکی از نکات جالب توجه این مجموعه فیلم‌برداری برخی از سکانس‌های آن در خارج از کشور است که این را به ما نشان می‌دهد که داستان این مجموعه ما را به فراتر از مرزهای ایران خواهد برد.
 
باید منتظر بود و دید که آیا سریال قورباغه می‌تواند انتظارهایی که از هم‌اکنون ایجاد کرده است را برآورده سازد یا هم‌چون برخی از سریال‌های در حال پخش و یا به اتمام رسیده شبکه نمایش خانگی از نظر کیفی شکست می‌خورد.

در ابتدا قرار بود که سریال قورباغه در بهار امسال یعنی 1399 به دست بینندگان برسد ولی به علت مسائل و مشکلاتی که ویروس کرونا برای صنعت سینما به وجود آورد ساخت این مجموعه کمی به تاخیر افتاد و احتمال دارد که در تابستان امسال اولین قسمت به نمایش گذاشته شود.

قورباغه نزدیک است

سریال قورباغه مجموعه ای است که با جلوه های بسیار ویژه تولید می شود و مانند سایر کارهای سیدی دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب و بیننده ترسیم می کندو نقش آفرینی نوید محمد زاده در آن با توجه به پتانسیل این بازیگر این دنیای جدید را به یادماندنی تر خواهد کرد.

زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده در سال های اخیر باعث به وجود آمدن آثار پر مخاطبی از جمله فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» شده است.

این دو قصد دارند برای اولین بار در ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی با یکدیگر همکاری کنند.

این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و به گفته بسیاری با توجه به حضور سیدی و محمدزاده باید منتظر مجموعه جذابی باشیم.

این مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی هومن سیدی است که چهره های معروف سینما و تلویزیون در این سریال حضور دارند.

سریال قورباغه مراحل تولید بسیار ویژه‌ ای خواهد داشت. منتظر این سریال در سایت پلی استپ دانلود سریال قورباغه باشید.

قورباغه نزدیک است
 
بهتر است چند بیوگرافی از بازیگران این سریال بخوانید :

بیوگرافی نوید محمد زاده


نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در ایلام بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کرد ایرانی است.
نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

وی دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

نوید محمدزاده به همراه هوتن شکیبا، یوسف باپیری، اشکان خیل نژاد و آرمان کوچکی از اعضای گروه «تئاتر تازه» هستند.

سابقه اجرا


وی مجری قسمت‌هایی از برنامه دوستان که از شبکه جام جم پخش می‌شد بود.

جوایز نوید محمدزاده در سینما


نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد.

نوید در برنامه اینترنتی ۳۵ اعلام کرد که این اتفاق تلخ‌ترین اتفاق در زندگی هنریش بوده‌است.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در شانزدهمین جشن دنیای تصویر نیز موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید.

وی برای بازی در فیلم ناهید جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ بین‌المللی براتیسلاوا ۲۰۱۵ را دریافت کرده‌است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضاء از آن خود نمود.

نوید محمدزاده این جایزه را سومین سیمرغ خود دانست (اشاره به سیمرغ اهدا نشده فیلم عصبانی نیستم). وی همچنین از رسانه‌هایی که لیستی از برندگان را برای فشار به هیئت داوران داده بودند، گلایه کرد. وی از همگان خواست به هیئت داوران احترام بگذارند.

با احتساب سیمرغ فیلم عصبانی نیستم، وی یکی از پرافتخارترین بازیگران سینمای ایران محسوب می‌شود.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز شد.

او در بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران، دیپلم افتخار و تندیس زرین «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» را دریافت کرد.

اهدای جایزه سینمایی به بازماندگان زلزله کرمانشاه


نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم براتیسلاوا در کشور اسلواکی برندگان خود را اعلام کرد و نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی شد.

وی در جشنواره آسیا پاسیفیک ۲۰۱۷ جایزه بهترین بازیگر مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا دریافت کرد.

او ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنواره فیلم براتیسلاوا که برای دومین بار او را به عنوان برنده جایزه بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی معرفی می‌کنند، جایزه‌ش را به بازماندگان زلزله۷٫۳ ریشتری در کرمانشاه تقدیم کرد. برای دیدن فیلم های نوید محمد زاده میتوانید به سایت پلی استپ دانلود سریال آقازاده بروید.

بیوگرافی نوید هومن سیدی


هومن سیدی در سال ۱۳۵۹ در رشت به دنیا آمد و به دنیایی پا گذاشت که گویی کارگردانی، بازیگری، فیلم  نامه نویسی، تدوین گری سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در پیشانی او نوشته شده بود. هومن فرزند دوم خانواده است او دو برادر (حامد و هامون) و یک خواهر دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی و پدرش کارمند بازنشسته بانک کشاورزی است.

هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری با مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد.
 هومن سیدی در اوایل دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد و سپس نقش کوتاهی را در چهار شنبه سوری اصغر فرهادی ایفا کرد. او نقش اصلی پابرهنه در بهشت بهرام توکلی را بازی کرد که همین فیلم دلیل شهرت این بازیگر خوش ذوق شد و کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد. هومن در دو تئاتر همسایه آقا و مشروطه بانو دو اثر حسین کیانی ایفای نقش کرد. از کار‌های هومن در تلویزیون می‌توان به سریال‌های راه بی پایان و تا ثریا و تله فیلم‌های سایاب و اگر باران ببارد اشاره کرد.

در کارنامه هنری هومن فیلم‌های شب بیرون، خط ویژه، نیمرخ ها، در مدت معلوم، پل خواب، مادری کمدی انسانی، مصادره و طلا به چشم می‌خورد.