تبیان، دستیار زندگی

ویژگی‌های لوازم آرایشی خوب: سایه، خط چشم و ریمل چشم

میس و مستر فروشگاهی است که با رویکرد خرید آنلاین خط چشم، سایه چشم، ریمل چشم و انواع لوازم آرایشی، محصولات بهداشت فردی و بهداشت جنسی، عطر و ادکلن و محصولات مراقبت از پوست و مو تاسیس شده است. لذت یک خرید آنلاین تنها با میس و مستر ممکن خواهد بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :



ریمل ، خط چشم

لوازم آرایشی محبوب‌ترین محصولات برای خانم‌ها فارغ از سن و سالشان است. در اینجا قصد داریم تا در مورد ویژگی‌های سه محصول مهم آرایشی چشم، ریمل، سایه و خط چشم توضیحات جالبی دهیم. پس اگر شما نیز قصد خرید سایه چشم یا دو محصول دیگر را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا خرید لذت‌بخشی را تجربه نمایید.

انواع مختلف سایه چشم

·         سایه پودری: این نوع سایه‌ها، یکی از قدیمی‌ترین نوع سایه‌هایند که خود به دو نوع سایه پودری مات و اکلیلی تقسیم می‌شود. برای دوام سایه‌های پودری، باید از پرایمر استفاده نمود.

·         سایه مایع: سایه چشم مایع مانند رژ‌های مایع هستند. این نوع لوازم آرایشی برای استفاده روزانه و افراد مبتدی مناسب است. این مدل سایه‌ها برای افراد با پوست چرب، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

·         سایه مدادی: سایه‌های مدادی برای هایلایت کردن استفاده می‌شوند. اما اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف آرایش چشم نمایید، می‌توانید به راحتی با ترکیب حداقل سه رنگ آرایش چشمانتان را تکمیل کنید. برای اینکار فقط کافیست مداد را روی پلک خود به آرامی بکشید. معمولا این سایه‌ها ماندگاری بالایی دارند و بیش از ۲۴ ساعت بر روی پلک باقی می‌مانند.

نکات مهم سایه زدن

·         برای دوام بیشتر، قبل از سایه زدن حتما از پرایمر استفاده کنید.

·         قبل از شروع میکاپ، ابتدا آرایش چشم را انجام دهید.

·         در انتخاب رنگ سایه دقت کنید. رنگ سایه، باید با توجه به نوع آرایشتان انتخاب گردد.

·         برای چشم‌های پف‌دار از سایه های مات و تیره و برای چشم‌های ریز از سایه‌های روشن استفاده نمایید.

·         در انتخاب برس مناسب نیز دقت کنید. برس مناسب می تواند در پخش بهتر و ظریف‌تر سایه کمک کند.


ویژگی‌های  یک خط چشم خوب، از محبوب‌ترین لوازم آرایشی میان خانم‌ها

برای خرید لوازم آرایشی  از جمله خط چشم خوب توجه به نکاتی لازم و ضروری است. در زیر برخی از ویژگی‌های یک خط چشم خوب بیان شده است.

·         یک خط چشم خوب خط چشمی است که مایع آن در کمترین زمان ممکن خشک شود.

·         یک خط چشم خوب خط چشمی است که در ترکیباتش از رنگ دانه‌های مرغوب استفاده شده باشد تا خطی صاف و یکدست ایجاد کند.

·         یک خط چشم خوب خط چشمی است که نوک آن به حد کافی چرب باشد که به راحتی روی پوست سر بخورد تا مانع از آسیب رسیدن به پوست حساس دور چشم گردد.

·         یک خط چشم خوب باید قلموی مناسب داشته باشد. یک قلموی شل، میزان تسلط شما روی کشیدن خط چشم را می‌کاهد.

·         در صورتی که مهارت کافی در کشیدن خط چشم ندارید، از خط چشم‌های مدادی استفاده نمایید. بهترین مداد چشم مدادی است که رنگ بادوامی داشته و در برابر آب نیز مقاوم باشد. قبل از استفاده از مداد چشم، آن را کمی تراش کنید تا آلودگی‌های سطح آن از بین رود.

·         به تاریخ انقضای روی محصول دقت کنید.

 

دیگر لوازم آرایشی پر کاربرد و محبوب، ریمل چشم

غیر ممکن است که در کیف آرایشی هر خانمی، ریملی پیدا نکنید. ریمل‌ها، در حالت دادن به چشم نقش مهمی را بازی می‌کنند. بسیاری از خانم‌ها، برای آرایش روزانه تنها از ریمل برای خوش‌حالت نشان دادن مژه‌هایشان استفاده می‌کنند.

ریمل، لوازم آرایش، ریمل حجم دهنده

انواع مختلف ریمل

·         ریمل حجم دهنده: این مدل از لوازم آرایشی، برای مژه‌های بلند اما کم پشت مناسب است. ریمل‌های حجم‌دهنده حاوی خرده مژه هستند که مژه های شما را حداقل تا دو برابر پرپشت تر نشان خواهند داد.

·         ریمل بلندکننده: اگر مژه‌های بلندی ندارید، از ریمل‌های بلندکننده استفاده کنید. این مدل ریمل‌ها حاوی الیافی‌اند که باعث بلند دیده شدن مژه هایتان می‌شوند.

·         ریمل فرکننده: ریمل‌های فرکننده برای افراد با مژه‌های بلند، پرپشت و بدون حالت مناسب است. برای گرفتن نتیجه بهتر، استفاده از فرمژه قبل از ریمل زدن را فراموش نکنید.

نکات مهم هنگام خرید ریمل

·         هیچگاه از تسترهای ریمل موجود در فروشگاه‌ها به دلیل رعایت بهداشت استفاده نکنید.

·         ریمل‌های ضد آب برای استفاده در استخر و فصل تابستان به دلیل تعریق زیاد، مناسب‌اند. بدی این ریمل‌ها به سختی پاک‌شدنشان است. سعی کنید برای آرایش روزانه از این ریمل‌ها استفاده نکنید.  

·         بهترین محصول برای پاک‌کردن ریمل و دیگر لوازم آرایشی شیر به دلیل داشتن پروتئین است. قطعه‌ای پنبه را به شیر آغشته کرده و روی پلک بمالید.

·          ریمل‌ها در رنگ‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند. ریمل‌های تیره برای چشم و ابروهای تیره و ریمل‌های رنگی برای چشم‌های روشن مناسب است.

·         به انحنای برس ریمل توجه کنید. این انحنا باعث پوشش کامل مژه‌ها می‌شود. ریمل‌هایی با برس صاف برای مژه‌های گوشه چشم مناسب‌اند.

·         از خرید ریملی که برای مدت طولانی در فروشگاه مانده، جدا خودداری نمایید. سعی کنید خرید ریمل و هر گونه لوازم آرایشی و بهداشتی خود را به فروشگاه‌های معتبر مانند میس و مستر محدود کنید. 

سخن پایانی


همانطور که در بالا نیز اشاره شد، برای خرید ریمل و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی، به ویژه محصولاتی که با چشم و پوست حساس اطراف آن سروکار دارند، توجه به کیفیت بسیار مهم است. به همین منظور، توصیه اکید ما خرید از فروشگاه‌های معتبری مانند میس و مستر است. میس و مستر فروشگاهی است که با رویکرد خرید آنلاین خط چشم، سایه چشم، ریمل چشم و انواع لوازم آرایشی، محصولات بهداشت فردی و بهداشت جنسی، عطر و ادکلن و محصولات مراقبت از پوست و مو تاسیس شده است. لذت یک خرید آنلاین تنها با میس و مستر ممکن خواهد بود.