تبیان، دستیار زندگی

زندگی سالم، رسانه اختصاصی در حوزه سلامت و پزشکی

ماهنامه زندگی سالم با مخاطب قرار دادن عموم مردم از طریق ابزارهای فراگیر با محتوایی علمی، به‌روز و موثق با زبانی تا حد امکان روشن و به‌دوراز پیچیدگی، که فعالیت‌های روزمره زندگی ما را پیش چشم داشته باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
وب سایت زندگی سالم

در دنیای که ما زندگی می‌کنیم مشکلات زیادی وجود دارند که حل هرکدام چالش‌های خود را دارد یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی ما سلامتی است. سلامتی گاه می‌تواند جسمی باشد، گاه روانی و گاه اجتماعی که برای داشتن همه این‌ها نیازمند آگاهی صحیح هستیم.

معرفی وب سایت زندگی سالم


زندگی سالم رسانه ای اختصاصی در زمینه سلامت، سبک زندگی و پزشکی در راستای آگاه‌سازی اقدام به تولید محتوا، توسط افراد متخصص در حوزه‌های پزشکی و علوم آزمایشگاهی، سلامت عمومی، روانشناسی، مسائل مربوط به زنان و کودکان، تغذیه سالم، آگاهی در مورد بیماری‌ها، زیبایی، تناسب‌ اندام ، داروها و بسیاری از زمینه‌های سلامت فردی، اجتماعی فعالیت می‌کند.

ویروس کرونا


همه درباره ویروس کرونا صحبت می کنند و هر سمتی که می‌نگرید اطلاعاتی درباره ویروس و چگونگی محافظت در برابر آن منتشر شده است. دانستن واقعیت برای آمادگی مناسب و محافظت از خود و عزیزان‌تان اهمیتی کلیدی دارد. متأسفانه، اطلاعات بسیاری وجود دارد که نادرست است ما در وب سایت زندگی سالم از منابع معتبر اطلاعات دقیق را فراهم می کنیم

سلول، کرونا

ماهنامه زندگی سالم


ماهنامه زندگی سالم محصول جدیدی است که ما به‌صورت الکترونیکی هر ماه رایگان منتشر می‌کنیم، ماهنامه زندگی سالم با مخاطب قرار دادن عموم مردم از طریق ابزارهای فراگیر با محتوایی علمی، به‌روز و موثق با زبانی تا حد امکان روشن و به‌دوراز پیچیدگی، که فعالیت‌های روزمره زندگی ما  را پیش چشم داشته باشد. گامی مؤثر در ایجاد جامعه‌ای سالم و شاد است.

چشم انداز ما


ما در زندگی سالم استوار هستیم که منبع غنی از اطلاعات در حوزه‌های سلامت جسم و روان تولید کنیم که دسترسی به اطلاعات برای همه افراد ساده‌تر و رایگان باشد. آرزوی که از دو سال پیش در جهت شکل‌دهی به آن در تلاش هستیم و امروز خود را در مسیری که به آن می‌اندیشیم می‌بینیمیم.  برای رسیدن به آرزوها و آرمان‌هایمان در مسیری که ترسیم کردیم حرکت می‌کنیم تا نقطه مهم تاریخ باشیم که قبل‌تر و بعدتر ما فرق کند.

چشم‌انداز ما داشتن پایگاه غنی از مطالب ( به‌صورت مقاله، ماهنامه و مجله، پادکست ، ویدوکست و....) که با زبان ساده برای عموم قابل‌فهم باشد و همچنین در قدم بعدی تلاش می‌کنیم مسیر و خدمات سلامتی قابل‌دسترس‌تر باشند.