تبیان، دستیار زندگی

کلینیک زیبایی دکتر افسانه زرگنج فرد

در کلینیک زیبایی دکتر افسانه زرگنج فرد خدمات جوان سازی و زیبایی به روش های مختلفی انجام می گیرد، لیزر موهای زائد، تزریق ژل، چربی و بوتاکس، جوان سازی با استفاده از نخ، کربوکسی تراپی، لیفت صورت و خدماتی در زمینه بیماری های زنان و نازایی تنها بخشی از فعالیت هایی است که در این مرکز انجام می گیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پوست، زیبایی، مو

خدمات مختلفی در کلینیک زیبایی دکتر افسانه زرگنج فرد ارائه می گردد، این خدمات با بهترین کیفیت و طبق پیشرفته ترین متدهای روز دنیاست، این کلینیک در زمینه پوست و زیبایی فعالیت می کند و یکی از معتبرترین مراکز در این زمینه می باشد.

یکی از اصلی ترین دغدغه هایی که امروزه بیشتر مردم علی الخصوص بانوان را درگیر خود کرده جوان سازی پوست و زیبایی است. علی رغم اینکه پیری در اثر افزایش سن و گذشت زمان امری طبیعیست با این حال امروزه بیشتر افراد به دنبال راهی برای غلبه بر این مشکل و جوان سازی و شادابی پوست خود هستند.

در کلینیک زیبایی دکتر افسانه زرگنج فرد خدمات جوان سازی و زیبایی به روش های مختلفی انجام می گیرد، لیزر موهای زائد، تزریق ژل، چربی و بوتاکس، جوان سازی با استفاده از نخ، کربوکسی تراپی، لیفت صورت و خدماتی در زمینه بیماری های زنان و نازایی تنها بخشی از فعالیت هایی است که در این مرکز انجام می گیرد. در ادامه با پاسخ به سوالات زیر به توضیح برخی از خدمات انجام شده در این کلینیک خواهیم پرداخت:

1.      کربوکسی تراپی واژن چیست و به چه نحوی انجام می شود؟

2.      معاینه واژن چگونه صورت می گیرد؟

3.      هزینه زاویه سازی صورت چگونه است و به چه عواملی بستگی دارد؟

پوست، زیبایی، مو

کربوکسی تراپی واژن چیست و به چه نحوی انجام می شود؟


کربوکسی تراپی یکی از روش های زیبایی پوست است، در گذشته افرادی که از آب های معدنی عمق زمین مشابه سونا و جکوزی استفاده می کردند، شاهد درمان گرفتگی ها ، زخم های سطحی و تسکین دردهای عضلانی خود بودند، دلیل این امر دی اکسید کربنی است که از آب های معدنی جوشانده شده عمق زمین وجود دارد، این دی اکسید کربن در بدن منجر به افزایش خون رسانی می شود و در صورتی که زخم یا گرفتگی در سطح بدن و در تماس با آب های معدنی وجود داشت به این علت برطرف می شد.

کربوکسی تراپی با استفاده از این گاز انجام می شود، روش این کار به این صورت است که کپسول هایی از گاز دی اکسید کربن جمع آوری شده و به دستگاه  مخصوص کربوکسی تراپی متصل می گردد، برحسب درجه بندی و نوع مشکل، مقدار مناسب این گاز به پوست یا ناحیه های مشخص و مورد نظر در زیر پوست تزریق می شود، با توجه به این که بدن انسان نسبت به گاز دی اکسید کربن حالت تدافعی دارد هنگام ورود این گاز سلول های بدن شروع به فعالیت برای دفع این گاز می کنند، این مکانسیم موجب افزایش خون رسانی و در نتیجه آن افزایش اکسیژن رسانی به بوست می شود و در نهایت این اکسیژن رسانی عروق خونی را بهبود بخشیده و با خون رسانی بیشتر به سلول های پوستی باعث جوان سازی می شود.

کربوکسی تراپی را می توان در بیشتر نواحی بدن انجام داد، پلک ها، صورت، بازو، باسن، شکم، واژن، گردن از جمله نواحی است که می توان به کمک کربوکسی تراپی به جوان سازی آن ها کمک کرد.

کربوکسی تراپی واژن باعث رفع تیرگی های ناحیه تناسلی و تغییر رنگ اندام این ناحیه می شود و در نتیجه زیبایی و جذابیت را افزایش می دهد، به علاوه با کمک این کار چروکیدگی و شلی پوست اطراف واژن برطرف شده و سلولیت اندام تحتانی از بین می رود. نکته مهمی که در انجام کربوکسی تراپی باید به آن توجه داشت تسلط پزشک و کیفیت دستگاهی است که این کار به وسیله آن انجام می شود، در صورتی که این کار در مرکزی مطمئن انجام شود در کوتاهترین زمان پاسخ داده و نیاز به مراقبت های ویژه بعد از عمل کمتر می شود. در کلینیک زیبایی دکتر افسانه زرگنج فرد کربوکسی تراپی واژن با پیشرفته ترین دستگاه ها ، در کوتاهترین زمان و با رعایت تمام نکات بهداشتی و اصولی انجام می گیرد.
 

معاینه واژن چگونه صورت می گیرد؟


پزشکان معمولا از معاینه واژن برای مشاهده علائم بیماری در اندام های تحتانی استفاده می کنند، به کمک معاینه واژن می توان بیماری های اندام هایی نظیر، واژینال، رحم و دهانه رحم، لوله های فالوپ، تخمدان ها، مثالنه و رکتوم را بررسی کرد. این معاینه به طور معمول در زنان باردار، یا بانوانی که دچار بیماری یا مشکلات عفونی هستند و همچنین زنانی که از درد زیر شکم یا لگن رنج می برند انجام می گیرد، با این حال برخی از افراد برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی به طور سالانه به این نوع معاینه می پردازند.

معاینه واژن دارای شرایط خاصی است، مهمترین شرایط برای انجام این نوع از معاینه نبودن بانوان در دوران عادت ماهیانه است، همچنین برای تشخیص دقیق تر بهتر است اندکی پیش از معاینه رابطه جنسی برقرار نشده و از تامپون، ژل یا دارو استفاده نشود.

معاینه واژن باید توسط پزشکی مطمئن انجام گیرد و به دلیل نحوه قرارگیری بدن در این معاینه در کمترین زمان ممکن انجام شود.

 
پوست، زیبایی، مو

هزینه زاویه سازی صورت چگونه است و به چه عواملی بستگی دارد؟

زاویه سازی صورت یکی از تکنیک های پرطرفداریست که امروزه بین زنان و مردان انجام می گیرد، این عمل بیشتر به منظور زیبایی و تغییر چهره انجام میشود. نکته مهم در مورد این کار انجام زاویه سازی در کلینیک معتبر است، به این دلیل که این عمل از حساسیت بالایی برخوردار بوده و درصورت اشتباه یا اشکال صورت ظاهر ناخوشایندی پیدا می کند.

این عمل همانند سایر خدمات زیبایی پوست و صورت شامل هزینه هایی است اما هزینه نهایی و قطعی این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد، اولین عامل تاثیر گذار در هزینه زاویه سازی صورت سن بیمار است، در مراجعین با سن پایینتر به دلیل برخورداری کمتر از چربی و افتادگی پوست، عمل راحت تر انجام می شود.

میزان بافتی که در اثر زاویه سازی از دست می رود، تعداد جلساتی که قبل و بعد از عمل برای پیش زمینه و مراقبت های بعد از عمل باید مراجعه شود، شکل و فرم کلی صورت، نوع پوست و عواملی دیگر از دیگر مواردی است که در تعیین هزینه زاویه سازی موثر است. مهم ترین عامل تعیین کننده هزینه کلینیکی است که این عمل در آن انجام می گیرد، دستگاه های مورد استفاده و مهارت و سابقه پزشک تاثیر زیادی در تعیین این هزینه دارد.

در کلینیک زیبایی دکتر افسانه زرگنج فرد علاوه بر انجام عمل زاویه سازی صورت، می توان از مشاوره متخصصین مجرب نیز بهره مند شد و با توجه به اینکه مهمترین هدف این کلینیک جلب رضایت مراجعه کنندگان و کسب اعتماد آن هاست، هزینه های دریافتی در قبال خدمات در مناسب ترین میزان می باشد.