تبیان، دستیار زندگی

بهترین ساعت هوشمند برای گوشی سامسونگ

اگر بودجه محدودی دارید اما دوست دارید که ساعت هوشمندتان را با هندزفری اپل ست کنید، W20 انتخاب بسیار خوبی است. این ساعت هوشمند صفحه ای لمسی دارد که بسیار شبیه به اپل واچ سری 5 است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ساعت هوشمند
گجت های هوشمند این روزها به خوبی جایگاه خود را میان کاربران پیدا کرده اند و ساعت هوشمند یکی از محبوب ترین آنهاست. یکی از اصلی ترین دغدغه کاربران برای خرید ساعت های هوشمند، سازگاری ساعت با مدل گوشیشان است.

معمولا این دغدغه برای کسانی پیش می آید که گوشی سامسونگ یا برندهایی به جز آیفون دارند. از این رو تصمیم گرفته ایم در این مقاله به بررسی 3 مورد از بهترین گزینه هایی بپردازیم که می توانید به عنوان ساعت هوشمند مناسب برای سامسونگ، انتخاب کنید.

1-   ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active2، جایگزین اپل واچ

این گزینه بهترین انتخاب برای کسانی است که از iOS به سمت اندروید آمده اند و اکنون گزینه ای شبیه به اپل واچ می خواهند. البته از این ساعت برای گوشی های آیفون نیز می توان استفاده کرد اما این احتمال وجود دارد که برخی از امکانات آن با گوشی آیفون همخوانی نداشته باشد.

این مدل ساعت در سال 2019 با صفحه نمایش رنگی و لمسی 44 میلی متری و اندازه 1.4 اینچی عرضه شد. رنگ بندی این محصول به گونه ای است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. ضد آب بودن ساعت اکتیو، مثبت ترین ویژگی است که می توان از آن یاد کرد. رابط کاربری این ساعت هوشمند فوق العاده است و هیچگونه مشکلی با آن پیدا نمی کنید. باتری ساعت اکتیو تا دو روز به خوبی پاسخگو خواهد بود. البته در صورتی که استفاده شما در حد معمولی و نه چندان زیاد باشد.
ساعت هوشمند، ساعت

ویژگی های اسمارت واچ سامسونگ مدل اکتیو 2:

·         رزولوشن صفحه‌نمایش 360 × 360 پیکسل
·         دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی
·         دارای رم 748
·         استفاده از سیستم عامل تایزن
·         بدنه مقاوم از جنس آلومینیوم
·         دارای جی پی اس و قابلیت مکالمه
·         دارای حسگرهای الکتروکاردیوگرام، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور نور محیط و شمارش ضربان قلب
·         استاندارد 5ATM برای مقاومت تا عمق 50 متری آب

2-   اسمارت واچ W20، انتخابی مقرون به صرفه برای گوشی های سامسونگ

اگر بیشتر از کاربرد اپل واچ، عاشق ظاهر آن هستید حتما ساعت W20 را بررسی کنید. یکی از سازگارترین ساعت های هوشمند با گوشی سامسونگ، اسمارت واچ W20 است که با قیمت متناسبی می توانید آن را تهیه کنید.

اگر بودجه محدودی دارید اما دوست دارید که ساعت هوشمندتان را با هندزفری اپل ست کنید، W20 انتخاب بسیار خوبی است. این ساعت هوشمند صفحه ای لمسی دارد که بسیار شبیه به اپل واچ سری 5 است.

جنس بدنه این ساعت آلومینیوم است و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. از محبوب ترین ویژگی های اسمارت واچ دبلیو بیست می توان به قابلیت تعویض بند اشاره کرد که موضوع مهمی برای بسیاری از کاربران است. با توجه به محدود بودن باتری انواع اسمارت واچ ها قابلیت تنظیم نور و مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش برای این ساعت ضد آب نیز در نظر گرفته شده است.
ساعت هوشمند، ساعت

ویژگی های اسمارت واچ ارزان قیمت W20 برای سامسونگ:

·         فرم مربعی صفحه نمایش
·         کاملا شبیه به اپل واچ سری 5 با بدنه ای مقاوم
·         دارای حسگرهای گام شمار، فشار خون، نوار قلب، ضربان قلب، کالری شمار، اکسیژن خون، کیفیت خواب و موارد دیگر
·         امکان تعویض بند
·         ضد آب بودن

3-   دسبتند هوشمند شیائومی mi band 4، ارزان ترین ساعت باکیفیت

یکی از بهترین انتخاب هایی که به عنوان ساعت هوشمند برای گوشی سامسونگ می توانید داشته باشید همین گزینه است. دستبند هوشمند شیائومی برای کسانی مناسب است که بودجه بسیار محدودی دارند اما امکانات خوبی می خواهند. البته مچ بندهای شیائومی بیشترین سازگاری را با گوشی های شیائومی دارند. اما می توان گفت تمامی ویژگی های این مچ بند برای گوشی ساموسنگ و آیفون قابل استفاده است.

به جرات می توان مچ بند هوشمند شیائومی را به عنوان ارزان ترین محصول باکیفیت معرفی کرد که یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است. اگر عاشق تنوع هستید، نگران نباشید زیرا می توانید بندهای مختلف برای این ساعت بگیرید. دقیقا همانطور که با خرید انواع بند اپل واچ، در ظاهر اپل واچ تنوع بی نظیری ایجاد می شود.

بندهای متفاوتی برای این ساعت هوشمند در بازار وجود دارد که به خوبی آن را به یک ساعت اسپورت یا یک دستبند فانتزی تبدیل می کند. این دستبند هوشمند، ضد آب است و با توجه به ثبت فعالیت های ورزشی، می تواند همراه خوبی برای شناگران و ورزشکاران باشد.
مهم ترین ویژگی مثبت این دستبند، باتری فوق العاده آن است. با هر بار شارژ کردن کامل دستبند با پاور بانک، می توانید تا دو الی سه هفته بدون شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

ویژگی های دستبند هوشمند شیائومی:

·         دارای صفحه نمایش آمولد لمسی و رنگی
·         قابلیت تعویض بند و ایجاد تنوع در ظاهر ساعت
·         سازگاری با اندروید و iOS
·         دارای شمارشگر ضربان قلب و حسگر شتاب سنج
·         قابلیت مشاهده اعلانات تماس و پیام، محاسبه قدم ها، ذخیره مسیر طی شده، کنترل وضعیت خواب و هشدار عدم تحرک

توجه داشته باشید که دستبند هوشمند شیائومی سری های پایین تری دارد که صفحه نمایش آن ها تک رنگ است. در صورتی که بودجه کمتری دارید، می توانید مدل های قدیمی تر را تهیه کنید. مهم ترین مسئله برای خرید دستبند شیائومی، اطمینان از اصالت آن است زیرا نمونه های تقلبی این محصول که بسیار بی کیفیت هستند نیز در بازار افزایش پیدا کرده است. پیشنهاد ما خرید از فروشگاه های معتبر است.

به طور مثال فروشگاه جانبی یکی از معتبر ترین گزینه هایی است که می توانید برای خرید ساعت هوشمند و دیگر لوازم جانبی انتخاب کنید. این فروشگاه، اصالت تمامی محصولات را ضمانت می کند و مهلت تست برای تمامی کالاها در نظر گرفته است.

به صورت کلی در نظر داشته باشید که خرید یک محصول بی کیفیت، می تواند به صورت کامل نظر شما را درباره یک محصول عوض کند. پس در خرید خود نهایت دقت را داشته باشید و به هیچ عنوان سراغ فروشندگان نامعتبر نروید.