تبیان، دستیار زندگی

بعد از کرونا به کجا سفر کنیم؟

همه ما که چندین ماه را به خاطر شیوع ویروس کرونا در قرنطینه بوده ایم، هوس سفر کرده ایم و این حقیقتی است که نمی توان منکر آن شد. اما از آنجایی که در دوران کرونا خیلی از کسب و کارها تا حد زیادی آسیب دیده اند، شاید پیدا کردن یک بودجه مناسب برای یک سفر خارجی بعد از ایام کرونا کار سختی باشد. به همین خاطر زیما سفر تصمیم گرفت که چند مقصد گردشگری ارزان را به شما معرفی کند که به راحتی می توانید با کمترین بودجه ممکن به آن ها سفر کنید و به این شکل خستگی ایام قرنطینه را از روح و جانتان بیرون کنید. با ما همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بعد از کرونا به کجا سفر کنیم؟

سفر به دبی بعد از کرونا

دبی یکی از جذاب ترین شهرهایی است که شما می توانید بعد از کرونا از آن بازدید داشته باشید. خوشبختانه باید بگوییم که قیمت تور دبی در فصل تابستان از همیشه ارزان تر می شود و این بدین معنی است که شما می توانید بعد از کرونا سفر ارزانی به دبی داشته باشید. شما در تور دبی می توانید از برج خلیفه به عنوان بلندترین برج دنیا، دبی مال به عنوان بزرگترین مرکز خرید دنیا، برج العرب به عنوان یکی از معروف ترین برج های دنیا و همین طور سواحل دبی و صحرای دبی بازدید کنید. همچنین می توانید در تور ارزان دبی از یک سری از جذاب ترین و هیجان انگیزترین شهربازی های دنیا مثل شهربازی آی ام جی ورلد دبی و پارک بالیوود دبی دیدن کنید.

سفر به هند بعد از کرونا

قیمت تور هند  نیز معمولا به نسبت قیمت تورهای خارجی دیگر ارزان تر است و با این حساب شما می توانید بعد از کرونا، سفر خوبی را به مقصد هند تجربه کنید. این کشور شهرهای توریستی زیادی را در خود جای داده است که محبوب ترین هایشان شهرهای دهلی آگرا جیپور هستند. شما می توانید با تور ارزان هند یا همان تور مثلث طلایی هند از این سه شهر بازدید داشته باشید و قلعه سرخ و دروازه هند در دهلی، تاج محل و قلعه آگرا در آگرا و کاخ شهر جیپور و قصر هوا محل در جیپور را از نزدیک ببینید.

سفر به استانبول بعد از کرونا

استانبول همیشه و در هر زمان و هر موقعیتی، یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری دنیا برای ما ایرانیان است. از آنجایی که شما برای سفر به استانبول نیاز به اخذ ویزا ندارید و از طرفی به خاطر اینکه قیمت تور استانبول بسیار مناسب است، به راحتی می توانید بعد از کرونا به آن سفر کنید و از نظر مالی هم با مشکل مواجه نشوید. خوب است این را بدانید که استانبول یک میدان معروف به نام میدان تکسیم دارد که در ابتدای خیابان استقلال واقع شده است. میدان تکسیم و خیابان استقلال به عنوان قلب تپنده استانبول شناخته می شوند و در حوالی آن ها بهترین و جذاب ترین مراکز خرید استانبول، بوتیک های استانبول، شعب برندهای معروف و کافه ها و رستوران های دنج و خاص قرار گرفته اند. البته این را هم بگوییم که سفر به استانبول فقط محدود به سفر نمی شود و شما با سفر به استانبول با تور استانبول می توانید از یک سری از دیدنی ترین اماکن تاریخی ترکیه مثل مسجد آبی استانبول و باسیلیکا سیسترن استانبول و یک سری از جالب ترین اماکن تفریحی ترکیه مثل شهربازی ویالند استانبول و شهربازی فان لب استانبول بازدید داشته باشید.

بعد از کرونا به کجا سفر کنیم؟

سفر به تایلند بعد از کرونا

همه ما این را می دانیم که تایلند یکی از بهترین کشورهای دنیا برای تفریح است. پس اگر شما هم در دوران قرنطینه کلافه شده اید و دلتان می خواهد که یک هفته ای را فارغ از دغدغه جهان تفریحی کنید، بهتر است که در تور ارزان تایلند شرکت کنید. خوبشختانه رنج قیمت تور تایلند بسیار متنوع است و شما با کمترین بودجه هم می توانید به تایلند سفر کنید. ضمنا در تایلند شهرهای توریستی مختلفی وجود دارد که هر کدامشان باب میل گروهی از توریستان هستند. مثلا بانکوک با مراکز خرید معروفش و معابد دیدنیش مثل معبد وات ترایمیت و معبد وات آرون یکی از بهترین شهرهای تایلند برای سفر خانوادگی است. اما سفر به پاتایا با واکینگ استریت معروفش و کافه ها و رستوران های جذابش معمولا نظر جوانترها را به خودش جلب می کند. از طرفی پوکت و جزایر دیگر تایلند با سواحل خاصشان معمولا برای سفر زوج های جوان و خانوده ها مناسب هستند.

سفر به آنتالیا بعد از کرونا

اگر شما هم ترجیح می دهید که بعد از کرونا به شهری سفر کنید که خیلی در طول سفر در ارتباط با مردم نباشید، بهتر است که در تور ارزان آنتالیا شرکت کنید. چراکه در خیلی از هتل های آنتالیا امکانات تفریحی متنوعی وجود دارد و شما می توانید از امکانات تفریحی آن ها با حفظ فاصله اجتماعی استفاده کنید و خیلی برای تفریحی از هتلتان خارج نشوید. البته آنتالیا جاذبه های گردشگری بسیار زیادی هم دارد که از جمله آن ها می توانی به شهر قدیمی آنتالیا (منطقه کاله ایچی)، دروازه هادریان و بندر قدیمی آنتالیا اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید.

بعد از کرونا به کجا سفر کنیم؟