تبیان، دستیار زندگی

کتاب ارتباط با مشتریان از راه دور

همانطور که از نام کتاب مشخص است، این کتاب راهنمایی است برای تمام افراد و کسب‌وکارهایی که به هر دلیلی نیاز دارند تا با مشتریان خود به شیوه‌ای غیرحضوری تعامل برقرار کنند، مفید است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کتاب ارتباط با مشتریان از راه دور
اگرچه برای بسیاری از ما ویروس کرونا پدیده‌ای بود که باعث شد دورکاری را تجربه کنیم، اما به علت رواج کسب‌وکارهای اینترنتی، ارتباط با مشتریان از راه دور اتفاق جدیدی نیست. در این میان هوشمند تبیان، بیشتر ارتباطات خود را با مشتریان به صورت غیرحضوری برقرار می‌کند. 

در سال‌های اخیر گسترش دسترسی به اینترنت، ارتباطات غیرحضوری را ممکن و آسان کرده است. اگرچه این روزها کسی نیاز به آموزش برقراری ارتباط از راه دور ندارد، با این وجود هنوز نکاتی وجود دارند که توجه به آن‌ها باعث می‌شود ارتبا‌ط‌های بهینه‌تر و اثربخش‌تری با مشتریان خود داشت.

در دنیای کسب‌وکار یکی از راه‌های رایج تعامل با مشتریان، برگزاری جلسه است. کتاب «ارتباط با مشتریان از راه دور» به شما کمک می‌کند تا به بهترین شیوه با مشتریانی ارتباط برقرار کنید که امکان ملاقات حضوری با آنان را ندارید. این کتاب در پنج فصل شما را راهنمایی می‌کند تا از راه دور به شیوه‌ای موثر و رضایت‌بخش با مشتریان خود تعامل کنید. 
عنوان فرعی کتاب نیز مشخص می‌کند که این کتاب به چه سوالاتی پاسخ می‌دهد. با مطالعه این کتاب شما با راه‌هایی برای جذب مشتریان از راه دور آشنا می‌شوید. همچنین راه‌‌هایی برای مدیریت تعارض‌های احتمالی با مشتریانی پیدا می‌کنید که تا کنون آن‌ها را ندیده‌اید و امکان هماهنگ کردن جلسه‌ حضوری را ندارید.

کتاب «ارتباط با مشتریان از راه دور» برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که از نام کتاب مشخص است، این کتاب راهنمایی است برای تمام افراد و کسب‌وکارهایی که به هر دلیلی نیاز دارند تا با مشتریان خود به شیوه‌ای غیرحضوری تعامل برقرار کنند، مفید است.

اگر شما یک کسب‌وکار کوچک دارید و از طریق شبکه‌های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط هستید، مطالعه‌ این کتاب به شما کمک می‌کند تا این ارتباط را به روشی بهتر انجام دهید، تا رضایت مشتریانتان را به دست آورید.

اگر مدیر یک سازمان بزرگ هستید یا مسئولیت پروژه‌های مختلفی را به عهده دارید و برای پیشبرد پروژه‌ها، لازم است جلسه‌های غیرحضوری با مشتریان برقرار کنید، این کتاب راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

کتاب ارتباط با مشتریان از راه دور؛ تازه‌ترین اثر هوشمند تبیان

این کتاب در مجموعه‌ هوشمند تبیان و با همکاری نویسش تهیه شده که از طریق لینک زیر، می‌توانید آن را تهیه کنید. امیدواریم که مطالعه کتاب «ارتباط با مشتریان از راه دور» به شما کمک کند تا بتوانید روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید. لطفا این کتاب را به افرادی معرفی کنید که در این زمینه نیاز به راهنمایی دارند.

ما در هوشمند تبیان تمام تلاش خود را کردیم که این کتاب بدون هیچ اشتباهی منتشر شود، با این وجود، چنانچه در آن ایرادی وجود دارد، با ما مطرح کنید تا در ویرایش‌های بعدی آن را اصلاح کنیم.
لینک دانلود کتاب : ارتباط با مشتریان از راه دور