تبیان، دستیار زندگی

خواستگار پولدار اما ...

برای این فرد غیرت تعریف نشده یعنی هیچ جایی تو زندگی ایشون نداره.صریح تر بهتون میگم این آقا حتی با این شرایط که من باید بادوستاشون خیلی راحت باشم مشکلی ندارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ازدواج

سوال کاربر:  سلام دختری هستم که 1 خواستگار پولداری دارم اما این آقا حرفاش طوری هست که باعث شد من از یه روانشناس کمک بگیرم.نمیخوام به مشکل من به دید مذهبی نگاه بشه فقط میخوام از نظر علمی و علم روانشناسی به مشکلم رسیدگی بشه.برای این فرد غیرت تعریف نشده یعنی هیچ جایی تو زندگی ایشون نداره.صریح تر بهتون میگم این آقا حتی با این شرایط که من باید بادوستاشون خیلی راحت باشم مشکلی ندارند. هیچ محدودیتی برای خانومشون قایل نیستن خیلی فکرشون باز هست وهیچ محدودیت وحدومرزی برای من و ارتباطم با نامحرم وجود نداره.ایشون ازمن میخوان راحت راحت باشم چه بادوستای ایشون و چه خودم  اما واسه خودشون خیلی محدودیت قائلن و گفتن که من خودم به هیچ عنوان بادختری رابطه برقرار نمیکنم اما دلم میخواد زنم خیلی راحت باشه .این آقا میلیاردر هم هستن شرایط مالی شون بسیار عالی عاشق من هم شدن به گفته خودشون، برای ازدواج با من هم خیلی عجله دارن .میگن آشنایی بعد ازدواج.تمام رویاهای من برای مراسم و زندگی آنچنانی رو فراهم میکنن و از همه لحاظ مشوق من هستن و به حرفام گوش میدن جز همین یه مورد.ببینین خیلی مرد مهربون و باشخصیتی هستن خیلی خوب صحبت میکنن احترام میذارن.به نظر شما چیزی که گفتم می تواند مشکل ساز باشد؟

پاسخ مشاور تبیان: دوست عزیز مسایلی که در مورد این فرد مطرح کردید واقعا جای تامل دارد
چطور یک مرد می تواند حتی خارج از مسایل مذهبی در مورد خانمش اینطور داوطلبانه بگوید که با مردهای دیگر هم می توانی تاحدی ککه دوست داری راحت داشته باشی.
این مساله حتی در غرب هم که زیاد تعهدات مذهبی ندارند کمتر اتفاق می افتد
والبته بگویند که با این وجود من خودم فقط به شما پایبند هستم!!!
شما خودتان از لحاظ عقلی این مساله را واقعا می توانید هضم کنید؟!!
واقعا فکر می کنید به این مساله می توان گفت فکر باز داشتن؟!
اینکه ایشان شرایط مالی فوق العاده ای دارند و شما را به ارزوهایتان می رسانند خوب است ولی به شرط اینکه واقعا فقط ملاک ها و سطح توقعات شما از همسر اینده تان در همین حد باشد و به سلامت روانی ایشان اهمیتی ندهید
اینکه ایشان دقیقا چه مشکلی دارند را نمی توانم به صرف صحبت های شما نظر بدهم اما در اینکه قطعا شرایط کاملا طبیعی ندارند شکی وجود ندارد. تصمیم گیرنده نهایی شما هستید اما بدانید  زن و مرد باید از همسرشان توقع داشته باشند متعلق به آنها باشد. نا مالکیت دید اما این حد از بی اعتنایی به این موضوع خوشایند نیست. 

منبع: پرسش و پاسخ های عمومی تبیان