تبیان، دستیار زندگی

واتر بمب کامان

شرکت کامان محصولات خود را بر پایه ترکیبات طبیعی تولید کرده و برای تضمین کیفیت، محصولات خود را در یکی از مطرح‌ترین آزمایشگاه‌های محصولات پوستی در جهان به نام گارنو Garno تست می‌کند. کامان از پیشرفته‌ترین و به‌روز‌ترین تکنولوژی در ساخت محصولات خود بهره می‌برد.کنترل کیفی این برند بسیار قوی بوده و می‌توانید با خیال راحت از محصولات اورجینال کامان استفاده کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
واتر بمب کامان

این روزها کسی نیست که نام محصولات خوب کامان را نشنیده باشد. این برند قوی که توانست جایگاه خوبی در بین بزرگان عرصه لوازم آرایشی بهداشتی در مدت کوتاهی کسب کند، یک اصل مهم را سرلوحه خود قرار داده است. و آن این است:

کیفیت بالا، قیمت پایین


محصولات کامان ساخت کجاست؟

برند کامان یک برند ایرانی است که تحت لیسانس برند جنوا (ژِنِو) کازمتیکس Geneva Cosmetics، یکی از معتبر‌ترین برند‌های تولید محصولات پوستی و مراقبتی در کشور سوئیس، محصولات خود را تولید می‌کند. تمامی مواد اولیه محصولات کامان از کشور سوئیس وارد شده و در ایران تولید و بسته بندی می‌شود. دلیل وجود پرچم سوئیس و نام ژنو بر روی بسته بندی محصولات همین است.

شرکت کامان محصولات خود را بر پایه ترکیبات طبیعی تولید کرده و برای تضمین کیفیت، محصولات خود را در یکی از مطرح‌ترین آزمایشگاه‌های محصولات پوستی در جهان به نام گارنو Garno تست می‌کند. کامان از پیشرفته‌ترین و به‌روز‌ترین تکنولوژی در ساخت محصولات خود بهره می‌برد.کنترل کیفی این برند بسیار قوی بوده و می‌توانید با خیال راحت از محصولات اورجینال کامان استفاده کنید.

در اینجا با هم به بررسی یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش کامان می‌پردازیم که می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی روژا تهیه کنید.

واتربمب کامان

این محصول که در 4 نوع مختلف وارد بازار شده‌است، با هدف آبرسانی عمقی به پوست تولید گردیده است. این چهار نوع بمب آبرسان کامان عسل، کیوتن، کلاژن و ویتامین سی هستند. این محصولات فرق چندانی با هم ندارند و هدف اصلی آنها آبرسانی عمقی به پوست است که این کار را به خوبی انجام می‌دهند. تنها تفاوت آنها در نوع اسانس و مواد اکتیو به‌کار رفته در آن‌هاست و حتی بافت آن‌ها نیز بسیار به یکدیگر شبیه است.


اما اگر کمی دقیق‌تر به موضوع بنگریم، افرادی که مستعد قرمزی پوست هستند می‌توانند از بمب آبرسان عسل کامان، افرادی که بالاتر از سی سال سن دارند می‌توانند از بمب آبرسان کلاژن کامان استفاده کنند چرا که این محصول علاوه بر اینکه کلاژن سازی پوست را تقویت می‌کند، حاوی عصاره آناناس بوده که برای رفع التهابات پوستی مناسب است.

افرادی که دارای پوستی کدر و تیره هستند می‌توانند از بمب آبرسان ویتامین سی استفاده کنند که وجود ویتامین سی در این واتر بمب کامان باعث شفاف شدن پوست و بهبود چین و چروک‌های کم عمق پوست می‌شود. و در نهایت افرادی که نیاز به رفع چروک و جوان‌سازی پوست خود دارند می‌توانند از بمب آبرسان کیوتن کامان استفاده کنند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که آبرسانی به پوست، در درجه بالای اهمیت قرار دارد. چرا که اگر تمامی مراقبت‌های پوستی را انجام دهید ولی آبرسانی مناسبی به پوست خود نداشته باشید، عملاً تمامی آن کارها بیهوده خواهد بود. که واتر بمب‌های کامان می‌توانند این وظیفه را برای شما به خوبی انجام دهند.

ماده موثر

در واتربمب‌های کامان وجود هیالورونیک اسید یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. هیالورونیک اسید یک هیدرو‌کربن طبیعی است که در پوست، غضروف و چشم وجود دارد و باعث نرمی و لطافت پوست شده و در محصولات آرایشی و بهداشتی وظیفه آبرسانی عمقی به پوست را دارند.

نام گذاری

محصولات مرطوب کننده و آبرسان معمولاً در فرمول خود دارای 3 یا 4 نوع ماده آبرسان هستند اما در واتر بمب کامان این عدد حداقل به 20 مورد میرسد که هر کدام می‌توانستند به تنهایی در یک محصول آبرسان قرار گیرند. تمرکز این تعداد ماده آبرسان در یک محصول، دلیل نام‌گذاری آن را مشخص می‌کند.

موارد منع مصرف

به افرادی که به تازگی لایه برداری پوست انجام داده‌اند و پوستشان نازک شده و یا کسانی که به‌طور کلی دارای پوستی نازک و حساس هستند، مصرف بمب آبرسان کامان توصیه نمی‌شود. به دلیل وجود برخی ترکیبات مانند اسید سیتریک، ممکن است این افراد بعد از استفاده از این محصول، احساس سوزش خفیفی بکنند.

بهترین گزینه

از آن‌جایی که واتر بمب کامان برای پوست چرب و بر پایه آب فرموله شده و فاقد چربی است، و همچنین دارای بافتی سبک و ژلی دارد، از آن می‌توان به عنوان بهترین گزینه برای آبرسانی به پوست‌های چرب نام برد. از طرفی وجود ماده زانتان‌گام (جاذب چربی پوست) در ترکیبات آن باعث جذب چربی مازاد پوست شده و حالت مات کنندگی به پوست می‌دهد.

همچنین از واتر بمب کامان میتوان به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای پایه آرایش نام برد. از آنجایی که این محصول فاقد چربی است و جذب مناسبی دارد، باعث خوب نشستن کرم‌ها و پودرهای آرایشی بر روی پوست شده و همچنین از آسیب کرم‌های آرایشی به پوست جلوگیری می‌کند. برای این کار قبل از آرایش، واتر بمب کامان را روی پوست خود بزنید و حدوداً 3 دقیقه منتظر بمانید تا به‌خوبی جذب پوست شود. سپس به آرایش کردن بپردازید.

مناسب برای...

بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی مخاطبان خاص خود را دارند. بطور کلی افرادی که بالای 20 سال سن دارند باید شروع به مصرف آبرسان‌ها کنند. این کار برای افرادی که دارای پوستی کدر و غیر شفاف هستند امری واجب است. واتر بمب کامان برای این افراد کاملاً مناسب بوده و باعث ایجاد نرمی و لطافت و شفاف شدن پوست آن‌ها می‌شود.

افرادی که پوست چرب دارند به دلیل بافت چربی که آبرسان‌ها دارند، معمولاً از آنها استفاده نمی‌کنند چرا که باعث ایجاد جوش روی صورت آن‌ها می‌شود. اما واتر بمب کامان به دلیل اینکه فاقد چربی بوده و بر پایه آب فرموله شده است، کاملاً مناسب این اشخاص بوده و با خیال راحت می‌توانند آن را از فروشگاه اینترنتی روژا خریداری کرده و استفاده کنند.
واتر بمب کامان

زمان مصرف

بهترین زمان استفاده از واتر بمب کامان بعد از شستن صورت و قبل از استفاده از کرم ‌های درمانی و یا آرایشی است. پس می‌تواند صبح قبل از آرایش صورت و یا محصولات مراقبت از پوست و همچنین شب بعد از شستن صورت، بمب آبرسان کامان را بر روی پوست خود زده و پس از 3 دقیقه که جذب آن کامل شد به ادامه کار خود بپردازید.

سخن پایانی

مراقبت از پوست به‌خصوص پوست صورت برای هر شخصی و در هر سنی ضروری است. مهم‌ترینِ این مراقبت‌ها آبرسانی به پوست است. چند وقتی است که برند کامان در این زمینه پیشتاز شده است. شما می‌توانید برای خرید محصولات اورجینال کامان و لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال دیگر به فروشگاه اینترنتی روژا مراجعه کرده و آن‌ها را خریداری کنید.