تبیان، دستیار زندگی

اپلیکیشن نوین هاب ابزاری برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی

یکی از دغدغه‌های کسب و کارها در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی به صورت همزمان است. این که در یک زمان بتوان در شبکه‌های اجتماعی محتوا منتشر کرد، همه کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی را دید و به آنها پاسخ داد و یا حذف کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
اپلیکیشن نوین هاب ابزاری برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی
نوین هاب این دغدغه را برای شما برطرف کرده و ابزاری با امکانات فراوان ارائه داده است. در ادامه این ابزار را معرفی خواهیم کرد.

نوین هاب چیست؟
نوین هاب اولین و کامل‌ترین ابزار هوشمند مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران است. این پلتفرم در دو بستر وب و اپلیکیشن به کمک کسب و کارها می‌آید و کار مدیریت شبکه‌های اجتماعی را برای آنها آسان می‌کند.

امکانات و ابزار اپلیکیشن نوین هاب


زمان‌بندی و انتشار همزمان محتوا در شبکه‌های اجتماعی
در اپلیکیشن نوین هاب محتواهای مورد نظر خود را با استفاده از تقویم شمسی، زمان‌بندی کنید تا در تاریخ و ساعت تعیین شده، منتشر شود.

شما همچنین می‌توانید محتواهای خود را به صورت همزمان با یک کلیک در شبکه‌های اجتماعی مختلف، منتشر کنید.
محتواهایی در قالب پست، استوری، آلبوم، فایل و ویدیو را به راحتی در اپلیکیشن مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب زمان‌بندی و منتشر کنید.

برای بیشتر دیده شدن محتوا، شما نیاز به استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط دارید. در بخش انتشار محتوا اپلیکیشن مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب، هشتگ‌های پربازدید و مرتبط برای استفاده در محتوا به شما پیشنهاد می‌شود.

مدیریت کامنت‌ها و پاسخگویی به کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی


مدیریت کامنت‌ها و امکان پاسخگویی، لایک و یا حذف کردن کامنت‌ها، یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن نوین هاب است. در بخش مدیریت کامنت‌های اپلیکیشن، همه کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی خود را در یک صفحه می‌بینید و نیازی به بررسی همه اکانت‌های خود به صورت جداگانه ندارید.

همچنین در همان صفحه می‌توانید به کامنت‌های مخاطبان خود پاسخ دهید، آنها را لایک کنید و یا حتی در صورت لزوم آنها را حذف کنید.

آنالیز شبکه‌های اجتماعی


آنالیز و تحلیل وضعیت شبکه‌های اجتماعی از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن نوین هاب است. با استفاده از آنالیز شبکه‌های اجتماعی و دریافت داده‌های گسترده‌ از وضعیت شبکه‌های اجتماعی خود؛ می‌توانید فعالیت خود را هدفمند‌تر کنید و برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی استراتژی بهتری به کار ببرید.

مشاهده وضعیت رشد فالوورها به صورت نمودار، میزان بازدید و مشارکت، مشاهده پربازدید‌ترین هشتگ‌ها و پیشنهاد بهترین ساعت انتشار پست از مهم‌ترین اطلاعاتی است که از آنالیز شبکه‌های اجتماعی خود در اپلیکیشن نوین هاب خواهید گرفت.

اپلیکیشن نوین هاب را از اینجا دانلود کنید و شبکه‌های اجتماعی خود را به آسانی مدیریت کنید.