تبیان، دستیار زندگی

نوکیا، همچنان درخشان و محبوب

شاید اولین آشنایی بسیاری از ما با گوشی های تلفن همراه با نوکیا باشد. برندی نوستالژیک و پرطرفدار که برای سال ها در میان بهترین های این حوزه جایگاه بسیار ویژه ای داشت و در بازار ایران هم یکی از برندهای محبوب و پرفروش بازار گوشی های تلفن همراه به شمار می رفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نوکیا، همچنان درخشان و محبوب
کیفیت فوق العاده و قیمت های خوب گوشی نوکیا شاید از مهمترین دلایل شناخته شدن و محبوبیت گوشی های این شرکت معروف فنلاندی در میان کاربران گوشی های موبایل بودند. به ویژه عامل کیفیت که هنوز هم گوشی های این شرکت را با کارایی فوق العاده در اذهان ماندگار کرده است. قیمت گوشی های نوکیا هم نسبت به این کیفیت بسیار خوب محصولات شرکت مناسب بوده و از جمله عواملی محسوب می شود که این برند محبوب بازار گوشی های تلفن همراه را به یکی از پرفروش ترین های این بازار تبدیل کرد.

نوکیا همانگونه که اشاره کردیم شرکتی ست فنلاندی و دفتر اصلی آن در شهر اسپو هلسینکی واقع شده است. شرکتی که برای اولین بار بیش از یک قرن و نیم پیش کار خود را به عنوان کارخانه کاغذسازی آغاز کرد و پس از اتفاقات مختلفی که در این سالها پشت سر گذاشت با ورد به بازار گوشی های تلفن همراه توانست شهرتی جهانی کسب کرده و به یکی از محبوب ترین برندهای این بازار در دنیا تبدیل شود. این شرکت از سال 2017 به بازار رقابت گوشی های تلفن همراه بازگشت و بار دیگر تمام تلاش خود را کرده است تا با عرضه گوشی هایی باکیفیت و با امکانات متنوع و مطلوب بتواند جایگاه پیشین خود را به دست اورد. نوکیا در این راه تا به امروز موفق هم بوده و با ارائه محصولاتی با کیفیت عالی و قیمتهای مناسب توانسته مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کند.
در 19 کالا می توانید مدل های مختلف این گوشی محبوب و پرطرفدار را ببینید و با مشخصات فنی و قیمت گوشی نوکیا بیشتر آشنا شوید. مقایسه گوشی های این برند محبوب دنیای گوشی های تلفن همراه با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار از جنبه های مختلفی چون قدرت، باتری، کیفیت دوربین و ... از دیگر امکاناتی است که در ساایت 19 کالا در دسترس شما قرار دارد تا بتوانید با شناخت و آگاهی کامل از محصولات مختلف موجود در این بازار خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید.

در این مطلب قصد داریم به سراغ دو محصول فوق العاده این شرکت هم رفته و شما را به اختصار با برخی از ویژگی ها و امکانات این گوشی های پرطرفدار آشنا کنیم. پس مانند همیشه همراهمان باشید.



نوکیا 7.2، یکی از میان رده های بسیار خوب و پرفروش بازار گوشی های موبایل است که در سپتامبر 2019 وارد بازار شد و با امکانات بسیار خوب و قیمت فوق العاده توانست نظر علاقه مندان به گوشی های نوکیا را به خود جلب کند. این گوشی در ابعاد 159.9 در 71.2 در 8 میلی‌متر و با وزن 160 گرم طراحی شده و بسیار زیبا و خوش ساخت است. مهمترین ویژگی این محصول نیز مانند دیگر گوشی های تولید شده توسط شرکت نوکیا کیفیت بسیار بالای نوکیا 7.2 است. نمایشگر LCD Full HD+ این گوشی نظر کاربران را به خوبی جلب کرده و در اندازه 6.3 اینچ و با رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل، 19:9  تجربه ای فوق العاده را به خریداران این گوشی ارائه می دهد. نوکیا 7.2 در سه رنگ بسیار زیبای سبز فیروزه ای، سفید و نوک مدادی به بازار عرضه شده و به خوبی توانسته به ویژه در میان جوانان محبوبیت بسیار بالایی به دست آورد. باتری این گوشی هم از نوع باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت است که طول عمر بسیار خوبی دارد. اما به سراغ دوربین بسیار خوب نوکیا 7.2 می رویم که یکی از مهمترین عوامل  محبوبیت و فروش خوب این گوشی هم به شمار می رود. دوربینی سه گانه که از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و به ویژه در نور خوب تصاویری بسیار با کیفیت را به ثبت می رساند. این گوشی از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز بهره می برد. نوکیا 7.2 یکی از میان رده های بسیار خوب موجود دربازار است که با توجه به امکانات گوشی از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است و می تواند به کاربران خود خریدی مطمئن و رضایت بخش را هدیه دهد.
نوکیا، همچنان درخشان و محبوب
اما اگر به دنبال گوشی ارزانتر با امکاناتی تقریبا مشابه با نوکیا 7.2 باشید، Nokia 6.2 قطعا انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این گوشی بسیار زیبا و خوش دست در سپتامبر 2019 معرفی شد و خیلی زود توانست جایگاه بسیار خوبی در بازار گوشی های تلفن همراه به دست آورد. یکی دیگر از میان رده های بسیار خوب شرکت نوکیا با قیمت مناسب که در ابعاد 159.9 در 75.1 در 8.3 میلی‌متر طراحی شده و با وزن 180 گرم گوشی خوش دستی محسوب می شود. باتری نوکیا 6.2 هم از نوع باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت است. قرار گرفتن دوربین های گوشی نوکیا 6.2 در یک قاب دایره‌ای مانند نوکیا 7.2 از دیگر ویژگی های منحصر به فرد و جذاب این گوشی محسوب می شود. دوربین نوکیا 6.2 با توجه به قیمت این گوشی کارکرد خوبی داشته و کیفیت مناسب و قابل قبولی دارد. این گوشی از دوربینی سه گانه برخوردار است که شامل دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 5 مگاپیکسلی جهت عمق بخشیدن به تصاویر می شود. این گوشی مجهز به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. نوکیا 6.2 یکی دیگر از میان رده های خوب موجود در بازار است که از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار بوده و با طراحی منحصر به فرد و جذاب توانسته نظر بسیاری از علاقه مندان به گوشی های نوکیا را به خود جلب کند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در خصوص این مدل پرطرفدار گوشی های نوکیا یا دیگر مدل های این گوشی قدیمی و جذاب بازار گوشی های تلفن همراه هستید 19 کالا را فراموش نکنید. با وارد شدن به صفحه هر گوشی در سایت می توانید با مشخصات فنی این گوشی ها به صورت مفصل آشنا شده و گوشی تلفن همراه مورد نظرتان را از نزدیک لمس کنید.