تبیان، دستیار زندگی

شروع طوفانی کنکور 1400 با حرف آخر

حرف آخر بنیانگذار آموزش کنکور با انیمیشن در ایران می باشد. از ابتدایی تا کنکور همه دروس با شهودی سازی و انیمیشن های خلاقانه آموزش داده می شوند. حرف آخر با فعال سازی نیمکره راست مغز شما، ماندگاری مطالب را به طرز شگفت آوری بالا می برد و دیگر نیازی به حفظ کردن مطالب نخواهید داشت. برای کنکور 1400 برنامه های ویژه ای در حرف آخر ارائه می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شروع طوفانی کنکور 1400 با حرف آخر
شما در 4 ماه کل دروس را مطالعه می کنید و بیش از 7000 تست می زنید. در مدت زمان باقی مانده هم فقط دوره می کنید و آزمون حل می کنید. اگر از یک رتبه برتر سوال کنید که رمز موفقیتش در کنکور چیست احتمالا به شما بگوید تکرار تکرار تکرار. در سایت حرف آخر تمام این برنامه ها و پروژه ها برای کنکور 1400 قرار داده شده است.

این موسسه کنکور فعالیت خود را به طریق و سبکی کاملا متفاوت با سایر منابع و موسسات آموزشی از سال 1390 شروع کرد و برای اولین بار در ایران سبک آموزش پویا نمایی را در اختیار داوطلبان قرار داد. سبکی که هر داوطلبی برای یاد گیری می‌تواند از آن استفاده کند و تمایزی میان داوطلب سال دهم با فردی که ده ها سال از کنکور فاصله داشته و تصمیم به شرکت مجدد در کنکور دارد قائل نمی‌شود و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. اما این آموزش خود نیز از دو زیرمجموعه الگو سازی و شهودی سازی تشکیل شده است که مسیر داوطلب کنکوری را ده ها مرتبه آسان تر می‌کند و داوطلب به کمک آن دیگر نیازی به حفظ کردن حتی یک کلمه و یادگیری حجم انبوهی از فرمول ها ندارد.

با دینی حرف آخر بدون حفظ کردن دینی را یاد بگیرید

این موسسه هر سال دو پروژه در اختیار داوطلبان خود قرار می‌دهد. پروژه 4 ماهه و پروژه 2 ماهه؛ هر سال تا قبل از بهمن ماه پروژه 4 ماهه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. در این چهار ماه داوطلب کل دروس خود را مطالعه می‌کند، 10 آزمون در اختیار او قرار می‌گیرد  10 بار کل دروس را مرور می‌کند. شاید باور اتمام کل دروس و مطالعه کامل آن ها در 2 ماه باور نکردنی باشد اما باور نکردنی تر از آن پروژه 2 ماهه حرف آخر است که داوطلب در 2 ماه می‌تواند صفر تا صد دروس کنکور را بخواند اما به صورت فشرده که تفاوت اصلی این پروژه با پروژه 4 ماهه می‌باشد و کل تدریس در 400 ساعت در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد. همچنین بعد از اتمام داوطلب با 20 آزمون، 20 بار فضای کنکور را تجربه می‌کند و با آمادگی کامل در جلسه نهایی حاضر خواهد شد.
شروع طوفانی کنکور 1400 با حرف آخر

یکی از بهترین دروس این موسسه را می‌توان درس دین و زندگی با تدریس استاد علیرضا یوسفیان پور دانست که نه تنها در این موسسه بلکه در کل کشور حرف اول را می‌زند. استاد یوسفیان پور برای اولین بار کل دینی را به صورت شهودی و با استفاده از تصویر سازی آموزش می‌دهند و در قالب 14 الگو این درس با ماهیت حفظی را به داوطلب آموزش داده و دیگر حتی نیاز به حفظ یک کلمه نیست و از همه مهم تر این درس حجیم با حل تست فقط در 30 ساعت آموزش داده شده است. از نتایج درخشان آن در سال 98 می‌توان به 15 نفر از شاگردان این استاد اشاره کرد که موفق به کسب درصد 100 در کنکور سراسری شدند. برای دریافت تدریس رایگان این استاد برای بخش هایی از درس معارف همین الان از طریق صفحه دینی حرف اخر می‌توانید اقدام کنید.

یادگیری کل مسائل شیمی فقط در 3 ساعت


سومین درس این مجموعه که به جرئت می‌توان آن را معجزه ای در آموزش کشور معرفی کرد، درس فیزیک است که بر خلاف تمامی منابع دیگر در حرف اخر خبری از فرمول نیست. کل فیزیک در قالب کمتر از 20 الگو به داوطلب آموزش داده می‌شود. مطمئنا اگر دانش آموز باشید یا تجربه شرکت در کنکور را داشته باشید فصل سینماتیک و حجم فرمول های فراوان آن را دیده اید که به پر فرمول ترین فصل در فیزیک کنکور شناخته می‌شود اما با تدریس استاد پیمان کامیار کل این فصل را بدون حتی یک فرمول و فط به کمک یک الگو یاد خواهید گرفت. در انتها هم کل تست های 10 سال اخیر کنکور با همان الگو برای داوطلب حل خواهد شد.
شروع طوفانی کنکور 1400 با حرف آخر

اما در مورد شیمی که در سال های اخیر به یکی از سخت ترین دروس تبدیل شده است و مسائل آن جزو کابوس های داوطلبان است باید بدانید که در این موسسه کل مسائل شیمی کنکور فقط با 3 الگو و در 3 ساعت به داوطلب آموزش داده می‌شود و ر ادامه با استفاده از همان الگو ها حدود 2هزار تست سراسری و تالیفی برای داوطلب حل خواهد شد. برای مشاهده تدریس و الگو ها می‌توانید به صفحه شیمی حرف آخر مراجعه کنید.

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 15 درصد کنکور را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری  و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت نمایید.


021-66576182
021-66576371
021-66566623

سایت مرکزی حرف آخر : https://harfeakharpub.com