تبیان، دستیار زندگی

ارائه غذای شرکتی توسط شرکت شیرین پلو ایرانیان

امروزه ارائه غذا به کارمندان در سازمان‌ها به انتخابی سخت تبدیل شده است. ساختمان بعضی سازمان‌ها دارای رستوران است و بعضی از آن‌ها به طور رایگان و برخی دیگر با قیمتی پایین‌تر به کارمندان سرویس ارائه می‌دهند. این کار نیاز به فضای اضافی و همچنین بودجه‌ای عظیم دارد. اما شما نیازی به اینها ندارید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
 ارائه غذای شرکتی توسط شرکت شیرین پلو ایرانیان
اگر قصد دارید برنامه غذایی مناسبی برای کارمندان خود بریزید؛ این سه نکته را در نظر داشته باشید:

1- نوع غذایی که ارائه می‌دهید
بسیاری از کارمندان در محل کار، شیرینی و مواد پر چرب زیادی مصرف می‌کنند؛ اما باید این را در نظر بگیرید که غذاهای پرنمک و چرب و شیرینی جات، همیشه بهترین نوع غذاها نیستند. هرچند داشتن آزادی انتخاب برای کارمندان مهم است؛ اما ارائه گزینه‌های سالم، نه تنها برای کارمندان بلکه برای شما به عنوان کارفرما نیز بهتر خواهد بود. مطالعات زیادی نشان داده که کارکنانی که عادت‌‌های غذایی سالم دارند کارآمدترند و هرچه کارمندان شما سالم تر باشند هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و بیمه آن‌ها نیز کمتر خواهد بود. برای این منظور موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

· طبق یک نظرسنجی، کارمندانی که غذای سالم می‌خورند؛ ۲۵ درصد عملکرد شغلی بالاتری دارند. همچنین آن‌ها اگر در کنار غذای سالم، ورزش کنند؛ ۲۷ درصد غیبت کمتری دارند.

· طبق نظرسنجی Quantum Health، کارمندانی که غذای سالم مصرف می‌کنند، ۱۰ درصد تعامل بیشتری دارند.  شرکت‌هایی که برنامه غذایی سالم دارند؛ ۲۶ درصد هزینه‌های بهداشتی کمتر و ۳۰ درصد، مطالبات جبران خسارت کارمندان کمتری دارند.

وقتی می‌خواهید برنامه غذایی برای کارمندان خود بریزید؛ آمارهای بالا را در نظر بگیرید. در حالی که وعده‌های غذایی معمولی ارزان‌تر هستند؛ اما سرمایه‌گذاری روی مواد غذایی با کیفیتی که دارای ترکیبات مناسب است؛ می‌تواند بازدهی بسیار خوبی برای شما داشته باشد. همچنین، کارمندان دوست دارند که با آن‌ها به خوبی رفتار شود.

هنگام انتخاب برنامه غذایی مناسب می‌توانید با نگاهی به منوی غذای شرکتی مجموعه رستوران و تهیه غذای شیرین پلو، از بین غذاهای متنوع و با کیفیتی که این مجموعه برای شما در نظر گرفته؛ مناسب‌ترین و سالم‌ترین انتخاب را داشته باشید.

2- هزینه
هزینه، فاکتور مهمی برای کارفرمایانی است که قصد تهیه غذا برای کارمندان خود را دارند. ما به شما می‌گوییم که نگران این مسئله نباشید. مشارکت با شرکت مناسب تهیه غذا می‌تواند به میزان بسیار زیادی در کاهش هزینه‌ها کمک کند. در حالی که سفارش غذا از رستوران‌های مختلف برای کارمندان می‌توانند هم به سلیقه غذایی کارمندان لطمه زده و هم هزینه‌های زیادی روی دست کارفرما بگذارد.

شرکت‌های بزرگ کشور همانند شرکت مهندسی ساخت توربین مپنا (توگا) و شرکت مهندسی بویلر مپنا به این دلیل با شیرین پلو همکاری می‌کنند که این مجموعه با داشتن فهرست غذایی متنوع برای تمام ذائقه‌ها، آن‌ها را از سفارش غذا از رستوران و مجموعه‌های مختلف بی نیاز کرده و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های آنان می‌شود.

ذکر این نکته لازم است که حتی اگر شما فضای یک رستوران برای کارمندان خود را داشته باشید هم نیاز به خریداری مواد و استخدام آشپز و افرادی برای رستوران خود دارید که تمام اینها هزینه‌های اضافی روی دست سازمان خواهد گذاشت.

3- فضا و زمان
آیا شما در شرکت و سازمان خود فضایی برای ارائه خدمات غذایی به کارمندان خود دارید؟ اگر دارید روزانه چه منوی غذای شرکتی برای کارمندان خود در نظر می‌گیرید؟ اگر ندارید و کارمندان غذا را از منزل با خود می‌آورند؛ روزانه چقدر زمان صرف آماده کردن غذاهایشان می‌کنند؟ آیا به تمام این‌ها فکر کرده‌اید؟

اگر هر روز غذای آماده و گرم، در زمان مشخصی تحویل شما شود؛ چقدر در زمان صرفه‌جویی شده و چقدر از نگرانی‌های شما بابت آماده کردن غذا برای کارمندانتان کاسته می‌شود؟

گذشته از تمام موارد بالا؛ یک برنامه غذایی سالم در شرکت‌، می‌تواند رضایت و سلامتی کارمندان را افزایش دهد. اگر به دنبال مشاوره برای بهترین برنامه غذایی شرکت و سازمان خود هستید؛ می‌توانید با شرکت شیرین پلو ایرانیان تماس حاصل کنید.
 ارائه غذای شرکتی توسط شرکت شیرین پلو ایرانیان

مجموعه رستوران و تهیه غذای شیرین پلو ، راه حلی مناسب برای غذای شرکتی

شرکت شیرین پلو ایرانیان با دارا بودن بیش از ۷۰ نوع خوراک، ۳۰ نوع چلو خورش، ۳۰ نوع کباب، ۲۰ نوع غذای سنتی، ۲۰ نوع غذای فرنگی، ۲۰ نوع دسر، ۲۰ نوع سالاد و بیش از ۲۰ نوع آش و سوپ، هر نوع غذایی برای هر نوع سلیقه‌ای ارائه می‌دهد و به راحتی می‌توانید برنامه‌ غذایی شرکت خود را چیده و موجب رضایت و آسودگی کارمندان خود شوید.

شیرین پلو روزانه ۱۵۰۰۰ پرس غذا برای بیش از صدها شرکت و سازمان تهیه و سرو می‌کند که همین تعداد بالای مشتریان از نشان اعتماد بالای آن‌ها به این مجموعه دارد. همچنین این مجموعه دارای یک رستوران و دو شعبه تهیه غذا است. برخی از مشتریان شیرین پلو شامل شرکت‌های گروه معظم مپنا، کروز، ایرانسل، دیجی‌کالا و ال‌جی، نفت و گاز قشم، سحاب پرداز، همکاران سیستم،هلدینگ گلستان، کیمیدارو، سازمان صدا و سیما، بانک‌های دی و انصار، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، روزنامه جام‌جم. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

برای اطمینان از سلامت و بهداشت غذا در دوران کرونا، شیرین پلو به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که بهداشت محیط و پرسنل این مجموعه کاملا طبق پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا تنظیم شده و غذاها بر اساس نیاز مشتری و نوع سرو، به صورت های پخت در محل، سرو در محل یا بسته بندی صورت کاملا بهداشتی تحویل داده می‌شود.