تبیان، دستیار زندگی

اپلیکیشن ۳۶۰ درجه اولین گام تحول نظام آموزشی نوین را برداشت

به گزارش واحد مرکزی خبر، اپلیکیشن ۳۶۰ درجه از امروز در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نظام آموزشی
خسرو سلجوقی عضو هیات مدیره شرکت پرگان ضمن اعلام این خبر گفت: رویکردهای نوین آموزشی در دنیا بر مبنای توسعه فردی و مهارت‌آموزی شکل جدیدی به خود گرفته است و هم‌زمان با تجربه متفاوت جهانی، در دوران شیوع ویروس کرونا ثابت کرد که برای تداوم فعالیت‌های آموزشی باید ابزارها و جایگزین‌های مناسبی تعبیه شود.

این سامانه با رویکرد منحصربه‌فرد خود در یک چرخه 360 درجه‌ای در چهار بخش سنجش، آموزش، رویش و پرورش تلاش کرده است کلیه نیازها و گام‌های اساسی توسعه فردی را از شناخت تا مهارت‌آموزی و هدایت فردی مدنظر قرار دهد.

 

لازم به یادآوری است دسترسی به کلیه خدمات چهارگانه اپلیکیشن 360 درجه در این روزها به‌طور رایگان ممکن شده است و در گام نخست برای سامانه عامل اندروید همسازی شده است.


وی ضمن اشاره به‌ضرورت جلب اطمینان خانواده ها از روند پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان افزود: طبق آمار یونسکو با توجه به بحران پیش آمده بیش از 400 میلیون دانش آموز در سراسر جهان از تحصیل بازمانده‌اند و شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، مسئولیت خطیری بر عهده فعالان عرصه خدمات الکترونیکی قرار داد؛ تا در کوتاهترین زمان، برای تداوم فعالیت روزمره آموزشی دانش آموزان و دانشجویان چاره‌ای بیندیشند.

در همین راستا، به یاری خداوند با بهره‌گیری از فناوریهای نوین ارتباطی در کمترین زمان ممکن سکوی یکپارچه یادگیری برخط، در قالب نسخه رایگان اپلیکیشن 360 درجه در دسترس کاربران ایرانی در سراسر کشور قرار گرفته است.

در این برنامک، محتوای آموزشی تمام دوره‌های تحصیلی به تفکیک دروس در قالب ویدیوهای آموزشی به‌طور رایگان بارگذاری شده و دانش آموزان پس از نصب اپلیکیشن قادر خواهند بود از فیلمهای آموزشی محتوای درسی در سامانه استفاده کنند.

در حال حاضر محتوای دوره ابتدایی همراه با محتوای بیش از 1000 دوره مهارتی بارگذاری شده است و روزانه این محتوا در حال افزایش است.

گفتنی است، خوشبختانه طی هماهنگی‌های انجام شده با وزارت محترم آموزش‌وپرورش تمام محتوای آموزشی مدارس مورد تأیید عالی‌ترین مرجع ارائه و نظارت بر محتوای درسی کشور، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی قرارگرفته و از استانداردهای لازم برخوردار است.

لازم به یادآوری است دسترسی به کلیه خدمات چهارگانه اپلیکیشن 360 درجه در این روزها به‌طور رایگان ممکن شده است و در گام نخست برای سامانه عامل اندروید همسازی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .