تبیان، دستیار زندگی

نماز حضرت رسول (ص)

نماز حضرت رسول (ص) دو رکعت است و کسی که این نماز را بخواند گناهانش آمرزیده می‌شود، حاجتش برآورده می‌شود و دچار هیچ بلایی نمی‌ شود. نماز حضرت رسول (ص) را امام رضا (ع) نقل کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نماز حضرت رسول (ص)
اگر گرفتار دام گناه شده‌اید یا این که به دنبال راهی مجرب برای برآورده شدن دعا می‌گردید به توصیه بزرگان دین نماز حضرت رسول (ص) را بجا بیاورید.

در مفاتیح‌ الجنان آمده است:
سید بن طاووس از امام رضا (ع) روایت کرده است که شخصی از ایشان درباره نماز جعفر طیار سؤال کرد. امام رضا (ع) فرمود: تو چرا از نماز حضرت رسول (ص) غافل هستی؟ شاید پیامبر (ص) نماز جعفر را بجا نیاورده باشد و شاید جعفر نماز رسول خدا (ص) را خوانده باشد. آن شخص از امام رضا (ع) درخواست کرد تا نماز حضرت رسول (ص) را به او یاد بدهد.

روش خواندن نماز رسول الله (ص)
نماز حضرت رسول (ص) ۲ رکعت است.
در هر یک از رکعت‌ها بعد از سوره حمد ۱۵ مرتبه سوره قدر خوانده می‌شود.
همچنین در رکوع، قیام پس از رکوع، سجده اول، بعد از سجده اول، سجده دوم و پس از سجده دوم هم هر کدام ۱۵ بار سوره قدر خوانده می‌شود (یعنی در هر رکعت باید ۱۰۵ بار سوره قدر را خوانده شود).
سپس به تشهد رفته و سلام نماز داده می‌شود.

فضیلت نماز حضرت رسول (ص)
هر کسی که این نماز را بخواند پس از تمام شدن نمازش بین او و خدا گناهی باقی نمی‌ماند مگر این که آمرزیده شده باشد و هر حاجتی که از خدا بخواهد روا می‌شود.

خواص نماز حضرت رسول (ص)
سید بن طاووس در کتاب «جمال الاسبوع» آورده است: هر کس نماز حضرت رسول (ص) را بخواند هرگز پریشانی و دیوانگی و بلایی به او نمی‌رسد.

دریافت فایل صوتی و تصویری نماز حضرت رسول (ص)

آدرس: تهران - بلوار کشاورز - خیابان نادری - جنب حجت دوست - پلاک 12 - طبقه اول - دفتر خدمات ویژه موبایل
تلفن: 81202460، 81202566
پست الکترونیکی: MobileContent@Tebyan.com

بخش محصولات تلفن همراه تبیان