تبیان، دستیار زندگی

نماز امام جواد علیه السلام

یکی از راه های بسیار مجرب در برآورده شدن حاجات، خواندن نماز امام جواد (ع) در وقت گرفتاری هاست. خواندن نماز امام جواد زمان خاصی ندارد هر وقت بخواهید می توانید بخوانید، اما بهتر است نیمه شب با اشک چشم خوانده شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نماز امام جواد علیه السلام
خواندن نماز امام جواد(ع) برای برآورده شدن حاجات دنیوی
به جهت برآورده شدن امور دنیوی سفارش می نمودند به خواندن نماز امام جواد علیه السلام و می فرمودند:در نیت نماز بگویید نماز امام جواد علیه السلام می خوانم به این امید که ایشان جواب من را به خاطر بابایشان امام رضا علیه السلام بدهند. و غیر ممکن است که با خواندن این نماز حاجتی برآورده نگردد.

زمان خواندن نماز جواد الائمه (ع):
گرفتن حاجت از خداوند عالم و ائمه اطهار(ع) آداب و رسومی دارد که انسان با رعایت آن ها زودتر به مقصود خود می رسد. گر چه آدمی در هر زمان و در هر مکانی خالق خویش را بخواند، می شنود، ولی خود خداوند متعال، برای رسیدن بندگان به خواسته خویش، راه ها و وسائلی را قرار داده است که از طریق همین وسائل زودتر به مقصود خواهد رسید. برای گرفتن حاجت از ائمه اطهار (ع) راه هایی وجود دارد که از طریق خود آن بزرگواران بیان شده است؛ یکی از راه های بسیار مجرب در برآورده شدن حاجات، خواندن نماز جواد الائمه در وقت گرفتاری هاست. خواندن نماز امام جواد زمان خاصی ندارد هر وقت بخواهید می توانید بخوانید، اما بهتر است نیمه شب با اشک چشم خوانده شود.

طریقه خواندن نماز جواد الائمه (ع) برای شفای بیماران:
در روایات دینی آمده است که برای شفای هر مریضی دو رکعت نماز حاجت توسل به حضرت جواد الائمه (ع) خوانده شود و بعداً یکصد و چهل و شش مرتبه بگوید:
ما شاءَاللهُ لا حَوْلَ وَ لا قُوّهَ اِلاّ بِالله

حرز امام جواد (ع) موثرترین دعای دفع بلا
"بسم الله الرحمن الرحیم"
یا نُورُ یا بُرْهانُ یا مُبینُ یا مُنیرُ یا رَبِّ اِکْفِنی الْشُّرُورَ وَ افاتِ الدُّهُورِ وَ اَسْئَلُکَ النَّجاةَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ
ای نور و ای دلیل روشن و ای آشکارکننده ای نوربخش پروردگارا کفایتم کن از شرور و آفات روزگار واز تو خواهم رهایی را در روزی که دمیده شود در صور

امام جواد (ع) :
خود را به این دعا حرز کن که اگر لشکرهای روم و ترک را ملاقات کنی و همگی به همراه جمیع اهل زمین علیه تو قیام کنند، از ایشان به تو بدی نرسد و از همه آن ها ایمن باشی.

دریافت فایل صوتی و تصویری نماز امام جواد علیه السلام

آدرس: تهران - بلوار کشاورز - خیابان نادری - جنب حجت دوست - پلاک 12 - طبقه اول - دفتر خدمات ویژه موبایل
تلفن: 81202460، 81202566
پست الکترونیکی: MobileContent@Tebyan.com

بخش محصولات تلفن همراه تبیان