تبیان، دستیار زندگی

معنی نیم شارژ ورود و خروج در هتل

پرواز زود هنگام، شلوغی و سروصدا، چمدان‌های پر از وسیله و دوش گرفتن در یک حمام آرام پس از رسید به هتل برای شما یک رویاست. این وضعیتی است که شما خود را برای رسیدن به آن به لابی هتل می‌کشید. اما به شما گفته شده است که اتاق شما برای پنج ساعت آماده نخواهد بود که این مسئله باعث سردرد شما می‌شود. صحبت کردن با زبان شیرین قبل از زمان ورود همیشه امکان‌پذیر نیست، اما همیشه ارزش امتحان کردن را دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
معنی نیم شارژ ورود و خروج در هتل

مبانی ورود به سیستم

تقریباً هر هتلی، از کوچکترین مسافرخانه کشور تا بزرگترین آسمان خراش شهری، زمان رزرو هتل و ورود به سیستم و قوانین ثابت را دارد، عموماً در حوالی بعد از ظهر. تا زمانی که تأیید کردید که می‌آیید، می‌توانید در هر زمان و بعد از آن نقطه بدون هیچ مشکلی بررسی کنید، حتی اگر تا نیمه شب نرسیدید. این که آیا زمان ورود به سیستم شما می‌تواند بیشتر شود پاسخ خیر است چراکه قانون ثابت دارد،  طبق قانون هتلی در کل دنیا ساعت ورود، ۲ بعد از ظهر و خروج، ۱۲ ظهر است و اگر مسافری بخواهد زودتر از ساعت ۲ به هتل مراجعه کند یا دیرتر از ساعت ۱۲ بخواهد اتاق را تحویل دهد، باید حتما با پذیرش هتل هماهنگ کند؛ چون منوط به پرداخت هزینه ای مازاد می‌شود. اگر شب قبل هتل کاملاً رزرو شده بود، ممکن است اتاق‌های خالی و تمیز وجود نداشته باشد که تا بعد از ظهر داشته باشید. شما همچنین در حال رقابت برای اتاق‌های آماده با دیگر ورودی‌های اولیه هستید. هتل نیز از درخواست چک لیست اولیه به عنوان خط مشی خودداری می‌کند.
معنی نیم شارژ ورود و خروج در هتل

چک کردن اولیه

متأسفانه هیچ راه جادویی وجود ندارد که بتوانید زودتر از زمانی که در رزرو هتل به شما گفته شده است وارد اتاقتان شوید. اگر قبل از زمان تعیین وقت ورود به هتل وارد می‌شوید، تمام کاری که می توانید انجام دهید این است که با لبخند در میز پاسخگویی اتاق حاضر شوید و مودبانه بپرسید که آیا اتاق آماده است یا خیر. برای به حداکثر رساندن شانس خود برای زودتر رسیدن به اتاق، قبل از ورود به خانه یک یا دو روز قبل تماس بگیرید. از پذیرنده هتل خود بپرسید که آیا اتاق برای شب قبل از ورود کاملاً رزرو شده است. اگر او این را بگوید، می‌دانید که شانس وارد شدنتان به اتاق به محض ورود کم است. اگر می‌توانید اتاق خود را بدون تحمل هزینه فسخ کنسل کنید، با هتل‌های دیگر تماس بگیرید تا بپرسید که آیا ورود زود هنگام در روز رسیدن شما امکان‌پذیر است یا خیر. شما حتی ممکن است با قیمت آخرین لحظه قیمت رقابتی کسب کنید و بتوانید به رزرو هتل بپردازید.

ملاحظات

اگر می‌خواهید یک بررسی اولیه یا به اصطلاح check-in اولیه را داشته باشید، ممکن است حاضر باشید هزینه آن را بپردازید و هتل شما ممکن است خوشحال شود که به شما اجازه دهد. برخی از هتل‌ها تلاش می‌کنند تا این کار را برای مهمانان خود امکانپذیر کنند اما هزینه آن همراه با آن سرویس است. قبل از رزرو خود، با هتل تماس بگیرید و سؤال کنید که آیا هزینه اولیه مربوط به ثبت نام اولیه وجود دارد یا خیر. به خاطر داشته باشید که حتی اگر نمی‌توانید زود به اتاق خود وارد شوید، هتل باید به شما اجازه دهد تا چمدان خود را در یک اتاق امن قرار دهید و اجازه بگیرید تا زمان آماده شدن اتاقتان در لابی یا کافی شاپ بمانید.

معنی نیم شارژ ورود و خروج در هتل


جایگزین، گزینه‌ها

اگر در مسافرت هنگام ورود هر اتفاقی برایتان بیفتدد باید به هتل خبر دهید که دیر می‌رسید چراکه در حال حاضر، هتل‌های کمی هستند که به مهمانان اجازه می‌دهند زمان چک خود را مشخص کنند. حداقل یکی از زنجیره‌های بزرگ در حال حاضر این مشکل را دارد: هتل‌های بزرگ برنامه‌ای را در برخی از شعبه‌های خود ارائه می‌دهند که به مهمانان مکرر که عضو حق بیمه برنامه پاداش آن هستند اجازه می‌دهد تا 24 ساعت کامل پس از رزرو وارد اتاق شوند. دوره شما می‌تواند در هر زمان شروع شود. ساعت 7:30 بعد از ظهر وارد شوید و اتاق تا 7:30 بعد از ظهر مورد نظر شما باشد. در حالی که یافتن هتلی با سیاست‌های ورود به سیستم، این انعطاف پذیر نادر است، ممکن است شما خوش شانس باشید و یکی از آنها را در شهر مقصد خود پیدا کنید.

خط مشی‌های ورود به سیستم

هر هتل هنگام رزرو هتل به مهمانانی نیاز دارد تا در زمان معینی - غالباً ظهر – اتاق را چک کنند و از ساعت 3 بعد از ظهر یا 4 بعد از ظهر ورود به سیستم را شروع می‌کنند، هر چند همیشه استثنائاتی وجود دارد. هر زنجیره دستورالعمل‌های مخصوص به خود را در مورد چک‌های اولیه و چک‌های دیررس دارد، اما بیشتر هتل‌ها مشتاق هستند که بازدیدکنندگان را راضی نگه دارند و به محض خالی و تمیز کردن شما را به داخل اتاق می‌رسانند. انتظار نداشته باشید ساعت 7 صبح برسید و یک کلید اتاق را دریافت کنید. برخی از هتل‌ها اجازه نخواهند داد که کسی قبل از زمان معینی وارد سیستم شود.