تبیان، دستیار زندگی

نکات مهم در خرید جک پارکینگی

راهنمای کامل خرید جک پارکینگ یوتاب، سیماران، بتا، میلان ، پروتکو ، اتوگیت ، وی تو و ... با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ساختار جدید منازل مسکونی و آپارتمان های جدید و به روز ، درب های اتوماتیک یکی از ضرورری ترین اعضای هر ساختمانی به حساب می آید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نکات مهم در خرید جک پارکینگی


در حال حاضر برندهای مختلفی وجود دارند که از بین آنها میتوان به برند های معروفی همچون سیماران، سوزوکی ، جک پروتکو ، جک میلان و ... اشاره کرد که توانسته اند محصولاتی با کیفیت را روانه بازار نمایند.

هدف ما در این مقاله بررسی برند های فوق و قدرت بخشیدن به انتخاب شما عزیزان از بین محصولات فروشگاه صنایع الکترونیک سها می باشد.

انواع درب های اتوماتیک

درب اتوماتیک تک لنگه
همان گونه که از نام این درب ها پیداست دارای یک عدد بازو برای باز کردن درب تک لنگه است، این مدل معمولا برای درب هایی که وزن کمتری دارند استفاده می شود و بیشتر مناسب محل هایی است که در آن عبور و مرور کمتر است و بر اساس فرمان های مدار فرمان باز و بسته می گردند.

از مشخصه های درب اتوماتیک تک لنگه :

. قدرت بالا برای به حرکت در آوردن درب پارکینگ که حداقل باید 350-کیلوگرم باشد
. شفت بلند برای کنترل دقیقتر درب پارکینگ تا فشار کمتری به موتور وارد شود
. مدار فرمان کنترل پذیر با قابلیت نصب قفل برقی اتوماتیک برای ایمنی بیشتر
. استحکام بالای شفت در برابر فشار مقابل

چند نمونه از این محصول در زیر توضیح داده شده است:


1. درب اتوماتیک V2 تک لنگه مدل600  CALYPSO

قدرت و وزن هر لنگه در این نوع در 350 کیلوگرم می باشد. حداکثر عرض این درب 4 متر می باشد.  برای ایمنی بیش تر می توانید از قفل برقی نیز استفاده نمایید. این درب ساخت کشور ایتالیا بوده و مدت گارانتی این محصول دو سال است که در زمان خرید از شرکت سها دریافت خواهید کرد .

2. درب اتوماتیک سیماران تک لنگه مدل 6S
قدرت جک های این درب 350 کیلوگرم می باشد و عرض هر لنگه 4 کمتر می باشد. همینطور میتوانید برای ایمنی بیشتر از قفل برقی استفاده نمایید . نوع موتور جک ها الکترومکانیک می باشد. این درب ساخت کشور ایران است. مدت گارانتی این محصول دو سال که در زمان خرید از sohaeshop.com دریافت خواهید کرد .

درب اتوماتیک دولنگه

این مدل از درب ها معمولا برای درب های بزرگ و سنگین که نیازمند بازشدن به طرفین می باشند طراحی شده اند، این مدل از درب ها معمولا برای مجتمع ها، پارکینگ ها، کارخانجات و ... استفاده می گردند که با قیمت های مختلف و برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند.
نکات مهم در خرید جک پارکینگی

1- درب اتوماتیک بریزی400  conte

قدرت جک پارکینگی بریزی برای هر لنگه 350 کیلوگرم می باشد و مناسب ساختمان هایی با تعداد واحد بالا می باشد، البته برای ترددهای بالاتر باید از سری 24 ولت این برند استفاده نمود که دارای قابلیت تردد بالاتر است و در عین حال می توان با نصب دو عدد باطری در کنار مدار فرمان بریزی از باطری در مواقع قطع برق استفاده نمود . مدت گارانتی این محصول 2 سال است.

درب اتوماتیک ریلی یا کشویی

این گونه از درب ها به صورت خطی به سمت جانب حرکت می‌کنند. این درب‌ها بر روی یک ریل قرار داده شده اند و وزن درب توسط تعدادی غلتک مهار می گردد. درب‌های کشویی به انواع مختلفی بر اساس قدرت ، میزان برق مصرفی ، طول شانه و ... تقسیم میشوند .
نکات مهم در خرید جک پارکینگی

شما می توانید از بهترین برندها در فروشگاه الکترونیک سها خرید فرمایید. جزییات کافی در سایت الکتریکی این مجموعه ارائه شده است.

درب اتوماتیک ریلی سیماران مدل فراز 1200

قدرت جک این درب 1200 کیلوگرم می باشد و قدرت موتور آن 450 وات است. این درب داری حرکت یکنواخت، بی صدا و بدون ضربه می باشد. برای ایمنی بیش تر می توانید از قفل برقی استفاده نمایید. نوع موتور جک الکترومکانیک است. این محصول ساخت کشور ایران می باشد. مدت گارانتی این محصول دو سال که در زمان خرید از فروشگاه صنایع الکترونیک سها دریافت خواهید کرد .