تبیان، دستیار زندگی

سمپاشی

ما در مجموعه سرویس و نگهداری ساختمانی آس با در نظر گرفتن نیاز های یک ساختمان ، امور ساختمان شما را در دست گرفته و با کم نمودن دغدغه های مدیر ساختمان و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه ، رفاه حال شما عزیزان را فراهم و تضمین خواهیم نمود و تمام تلاش ما بر این است که بهترین خدمات را در بالاترین کیفیت و کمترین هزینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سمپاشی

ما با انتخاب بهترین متخصصین و پرسنل این اطمینان را به شما می دهیم که رضایت شما به طور کامل تضمین شود  ، ولی چنانچه از هریک از موارد رضایتی نداشتید کافیست با ما تماس گرفته تا سرویس کار دیگری به صورت رایگان جهت رفع موارد به حضور شما ارسال گردد.

شما عزیزان می توانید قیمت ها رو به صورت آنلاین در سایت مجموعه خدمات سرویس و نگهداری ساختمانی آس مشاهده کنید.

خدمات این مجموعه شامل اموری مانند نماشویی و پیچ رولپلاک ساختمان ، سرویس استخر و سونا ، نظافت مشاعات ساختمان ، سم پاشی ساختمان ، کارواش نانو و غیره می باشد. همچنین برای اکثر خدمات خود به شما عزیزان ضمانت می دهیم مانند ضمانت یکساله سم پاشی ، عودت وجه در صورت نارضایتی مشتری از کارواش و انجام مجدد کار تا رضایت کامل مشتری و غیره ....

سمپاشی :

امروزه سوسک فاضلاب ، سوسک ریز آشپزخانه ، ساس رختخواب و ... همه جای خانه دیده می شوند و آسایش خانواده ها را گرفته اند. استفاده از حشره کش های معمولی برای از بین بردن حشرات کاربردی ندارد. شاید بتوانید تعداد کمی از این حشرات ریز را از بین ببرید ، ولی برای خلاص شدن از جمعیت سوسک های ریز و درشت چه کار می کنید ؟! اگر می خواهید معضل سوسک آشپزخانه را برای همیشه حل کنید ، از سرویس سمپاشی منزل شرکت آس برای از بین بردن حشرات خانگی استفاده کنید. هزینه سمپاشی منزل در برابر هزینه های درمانی و خرید همیشگی اسپری های حشره کش بسیار مقرون به صرفه است.

سمپاشی منزل خود را به عهده شرکت سمپاشی آس بسپارید تا تفاوت را احساس کنید! شاید تصور شما بدین گونه باشد که این کار بسیار ساده و کم هزینه است و خودتان به راحتی از پس آن بر می آیید ، اما شایان ذکر است که سمپاشی حشرات ( همچون ساس ، سوسک و …. ) را باید به متخصصان در این زمینه بسپارید تا هم منزل یا اداره شما کاملا پاکسازی شود و هم سلامتیان در معرض خطر قرار نگیرد.

عوامل تاثیرگذار در سمپاشی  :

مدت زمان حضور حشرات موذی

اگر مدت زمان طولانی است که احساس می کنید انواع حشرات موذی ( همچون سوسک ریز ، سوسک فاضلاب ، مارمولک ، پشه ، ساس و …. ) در محیط منزل و یا اداره شما وجود دارند ، میزان سمپاشی بیشتر و مدت زمان آن طولانی تر خواهد بود. تشخیص نواحی مورد نیاز سمپاشی حشرات نیز بسیار حائز اهمیت است. برخی از گونه ها فقط در قسمت پایینی دیوار رخنه می کنند و برخی دیگر بر روی سقف. کاملا واضح است که فقط مناطق مورد نظر باید سمپاشی شوند.

مقاومت حشرات به سم ها

برخی از گونه های حشرات در مقابل برخی سم ها به خصوص DDT ( دی‌ کلرو دی‌ فنیل تری‌ کلرو اتان ) مقاوم بوده و در این شرایط متخصصان ما سعی می کنند از سم های مناسب استفاده کنند. اگر پس از گذشت یک ساعت و نیم از سمپاشی ساس و سوسک و یا هر نوع حشره دیگر باز هم حشرات در منطقه سمپاشی شده وجود داشتند ، این نشان دهنده این است که آن ها به ماده مورد استفاده مقاوم هستند و باید به فکر گزینه های جایگزین دیگری باشید.

سازگاری سطح مورد نظر به سم ها

سطوح و دیوارهایی که از خاک و گل ساخته شده اند ، بیشتر در معرض حشرات موذی قرار دارند. برخی از دیوارهای خاکی حاوی مواد شیمیایی هستند که pH را افزایش داده و منجر به تجزیه برخی سم ها می شوند. سقف های ساخته شده از کاه گل و یا خس دارای شکاف هایی هستند که حشرات می توانند به داخل آن ها رخنه کنند و امکان دسترسی سم به این مناطق بسیار دشوار است.

سازگاری سم ها

هدف اصلی سمپاشی از بین بردن حشرات پس از قرارگیری آن ها بر روی سطوح مختلف است. سم های مناسب نباید حالت مقاوم داشته باشند ، بلکه هم باید حشرات را بر روی سطوح از بین ببرند و هم تاثیر هوابرد داشته باشند. فرمول حشره کش ها بسیار مهم است ، به عنوان مثال کنسانتره های قادر به امولسیون شدن گزینه های مناسبی نیستند.

سمپاشی منازل

سمپاشی ساختمان هزینه بر است ولی این هزینه به نسبت فواید آن چه از نظر سلامتی و چه از نظر آسایش ساکنین ناچیز می باشد. برخی از مناطق تهران توسط حشرات اشغال شده اند و نیاز به سمپاشی تضمینی برای ریشه کنی ساس و سمپاشی سوسک دارند.

رایج ترین خدمات سمپاشی شرکت آس  :
· سمپاشی منزل
· سمپاشی شرکت ها
· سمپاشی اداره ها
· سمپاشی رستوران ها
· سمپاشی هتل و مسافرخانه
· سمپاشی تالار
· سمپاشی آپارتمان ها و برج
· سمپاشی استخر
· سمپاشی انبار و آشپزخانه
· سمپاشی باغچه و درختان

ویژگی حشره کش های مورد استفاده سمپاشی توسط متخصصین شرکت آس  :
· حاوی سم زیاد برای از بین بردن حشرات : اگر مقاومت حشرات بالا رود ، اثرگذاری سم ها کاهش می یابد. هراز گاهی باید نمونه هایی از حشرات را جمع آوری کرده و آزمایشات لازم جهت میزان مقاومت آن ها را انجام دهید. در صورت مشاهده مقاومت ، باید از حشره کش ها و سم های دیگر بدون مقاومت متقابل استفاده شود.

· ماندگاری بر روی سطوح : به منظور جلوگیری از نیاز به استفاده مجدد و مکرر ، که پرهزینه و وقت گیر است ، سم مورد استفاده در روند سمپاشی منازل باید برای مدت طولانی روی سطوح باقی بماند.

· بی خطر برای انسان و حیوانات خانگی : سم های مورد استفاده باید برای کارمندان شرکت سمپاشی ، ساکنین و حتی حیوانات خانگی بی خطر باشد.

· مورد تایید صاحبان خانه : برخی فرمولاسیون های سم ها به دلیل بو و یا اینکه چون رسوباتی روی دیوارها جا می گذارند ، کمتر قابل قبول هستند ، از این رو متخصصان ما از سم هایی استفاده می کنند این عواقب را ندارند!

خدمات باغبانی :

شرکت خدماتی آس مفتخر است با ارائه خدمات باغبانی توسط متخصصین آموزش دیده زیبایی ، نشاط و آرامشی وصف ناپذیر برای ساختمان شما به ارمغان آورد. متاسفانه امروزه با آپارتمان نشینی و کوچکتر شدن فضای خانه ها سهم فضای سبز روز به روز کاهش یافته و لذا کاشت درختان و گلکاری در اندک فضای باقی مانده اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
امروزه تحقیقات انجام شده نشان می دهد قرار گرفتن در فضای سبز تاثیر مثبتی بر روی فعالیت های فیزیکی ، روحی و روانی انسان دارد به طوری که استرس و فشار کار روزانه را از او دور می کند. شرکت باغبانی آس با فراهم نمودن محیطی آرام سلامت را برای شما و خانواده تان به ارمغان می آورد. با توجه به نوع گیاه و درختچه و وسعت باغچه خدمات باغبانی به صورت دوره ای مورد نیاز است.
سمپاشی

هزینه یک روز باغبان متخصص شرکت آس شامل موارد زیر می باشد :
· هرس کردن و آرایش و فرم دهی به فضای سبز موجود
· حذف و برچیدن علف های هرز و برگ های اضافی
· شخم زدن ( بیل زدن ) سطح روی باغچه
· آبیاری و نظافت کلی فضای سبز موجود از نظر نیاز به سم پاشی یا کوددهی
· کاشت گل فصل

مواردی که در بازدید دوره ای خدمات باغبانی شرکت آس انجام می شود عبارتند از :

· سم پاشی : در صورت وجود آفات و حشرات مضر
· کوددهی : در صورت ضعیف بودن خاک لازم است کوددهی صورت پذیرد ( کود حیوانی و یا کود ارگانیک ویتامینه { خارجی } )

خدمات باغبانی شرکت آس شامل چه مواردی است ؟
امور باغبانی طیف بسیار وسیعی دارد. در این قسمت برخی از رایج ترین سرویس ها و خدمات باغبانی را برایتان دسته بندی کرده ایم و به طور خلاصه هر یک را شرح می دهیم :

خدمات نگهداری درختان :
· هرس نخل و درختان
· تشخیص هر گونه بیماری و آفت
· مشاوره
· پاکسازی و حذف شاخ و برگ ها
· قطع درختان و برداشتن ریشه و کنده درخت
· تعویض درختان ، شکل دهی درخت و ….

نصب و تعمیر آب پاش ها  :

سیستم های آبیاری به واسطه عنصر اصلی و کلیدی خود ، یعنی آب ، به حفظ ظاهر و زیبایی منظره باغچه شما کمک می کنند. افزایش تقاضا برای نصب آبپاش ها باعث شده است تا نیاز به مدیریت و تعمیر و محافظت از آن ها نیز افزایش یابد. خدمات سرویس آب پاش ها عبارتند از :

· نصب سیستم های آب پاش مخصوص چمن
· تعویض پمپ ها
· تعمیر و نوسازی آب پاش ها
· آبیاری قطره ای
·  بررسی و آزمایشات ماهانه
·  تعویض شیر هیدرولیک و برقی
·  تغییر مسیر آب پاش های مخصوص استخر
·  بررسی سری های قسمت گرداننده ماشین و نازل ها
· بررسی جریان آب

نگهداری از چمن

· چمن زنی : پیرایش چمن ، لبه زنی ، هوادهی و تغذیه چمن
· برش پرچین ( اگر مدت زمان طولانی است که پرچین های باغ شما آراسته نشده اند ، قطعا نیاز زیادی به آرایش توسط تیم متخصص آس دارند )
· کود گیاهی : یک لایه محافظتی ساخته شده از کود ، علف ، برگ و یا کاه به خاک اضافه می شود

شرکت باغبانی و خدماتی آس در راستای رفع نیازهای روزمره‌ شما ، خدمات باغبانی و فضای سبز رو با بهترین قیمت و کیفیت در سریع‌ ترین زمان ممکن و زیر نظر متخصصان حرفه‌ ای به شما ارائه می‌ دهد. با شرکت باغبانی و خدماتی آس می‌ توانید منزلی همیشه سبز داشته باشید!

فروشگاه گل و گیاه :

گل و گیاهان آپارتمانی به گیاهانی اطلاق می شود که به دلیل نداشتن مقاومت به سرما باید در محیطی مساعد و سربسته با توجه به نیازهای فیزیولوژیکی شان از جمله نور  ، درجه حرارت ، رطوبت و ... در قسمت های مختلف آپارتمان نگهداری شوند. با تعریف فوق از گیاهان آپارتمانی ، بهتر است قبل از خرید این قبیل گیاهان نیازهای زیست محیطی ( اکولوژیکی ) آنها را ابتدا بررسی نمایید.
به ‌طور کلی تمامی خدمات مورد نیاز شما در خصوص باغبانی توسط متخصصان مجموعه آس انجام خواهد شد و هر زمان برای دلپذیر کردن محیط اطراف خود به خدمات باغبانی نیاز داشتید به متخصصان آس اعتماد کنید! ضمنا شما می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه گل و گیاه آس با توجه به سلایق خود از نمونه های متنوع ما دیدن نموده و با مشاهده قیمت محصولات خرید خود را انجام دهید و منتظر باغبان آس باشید تا با بهترین کیفیت کاری رضایت شما را تامین نماید.

خرید گل و گیاه خانگی نیاز به زمان کافی برای بازدید انواع گیاهان آپارتمانی و دریافت اطلاعات کافی از روش نگهداری ، پرورش و تکثیر آنها دارد. فروشگاه گل و گیاه آس علاوه بر ارائه تصاویر و اطلاعات مفید و متنوع زمان رفت و آمد و خرید شما را ذخیره می سازد.

گیاهان آپارتمانی با وجود اینکه در محیط شهری بیشتر در معرض دید ما هستند ، معمولا کمتر از گل ها و گیاهان فضای باز به صورت حرفه ای مراقبت شده و به دست باغبان متخصص سپرده می شوند. مشاوره تخصصی و رایگان متخصصین آس برای انتخاب ،خرید ، پرورش ، مراقبت ، نگهداری و حتی تولید و تکثیر انواع گل و گیاه خانگی در محیط های آپارتمانی ، اداری و فضای سبز شهری همراه و یار شما در دستیابی به محیطی سبزتر و با نشاط تر برای زندگی است.