تبیان، دستیار زندگی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز

شرکت آپادانا تجهیز یکی از شرکت های حرفه ای در زمینه تولید تجهیزات راه اندازی آشپزخانه های صنعتی است. شرکت آپادانا تجهیز قادر به تولید سفارشات نیز می باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز

شرکت آپادانا تجهیز، یکی از شرکت های پیشرفته و بسیار موفق در زمینه مشاوره، طراحی و تولید تجهیزات مورد نیاز و تاسیس انواع مختلف رستوران های صنعتی است.

راه اندازی رستوران های مختلف، احتیاج به ایده، خلاقیت، تجهیزات و چیدمان مناسب داشته و مشارکت با شرکت های ارائه دهنده خدمات راه اندازی و تاسیس رستوران مانند شرکت آپادانا تجهیز، تضمین کننده موفقیت و بازدهی قطعی برای متقاضیان خواهد بود.

شرکت ما، قادر به ارائه فوت و فن های راه اندازی یک رستوران مناسب بوده و می تواند راه های منتهی به موفقیت در این حیطه را در اختیار شما قرار داده و یک آینده کاری بسیار خوب و پر رونق را برای شما خلق نماید.

راه اندازی و تاسیس رستوران

تاسیس انواع رستوران های عربی، هندی، چینی، مکزیکی، ایتالیایی، اسپانیایی و ایرانی یکی از حرفه های پرطرفدار و خلاقانه به شمار می آید که نیازمند مشاوره، طراحی و دکوراسیون مناسب و تاثیرگذار می باشد.

تناول یکی از غرایز لذت بخش و محبوب در جمعیت مردم جهان است. با توجه به اینکه رژیم غذایی و خوراکی های هر ملت و کشوری برگرفته از آداب و رسوم آبا و اجدادی و تاریخچه اختصاصی آن مرز و بوم می باشد؛ از این رو آشنایی با فرهنگ آشپزی کشورهای مختلف، از اهداف اصلی گردشگران در سراسر جهان بوده و بخش فراموش نشدنی سفرهای گردشگری را به خود اختصاص می دهد.

 
تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز

رونق شرکت های تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

چند سالی است که روابط گسترش یافته بین الملل میان کشورهای مختلف جهان، رهاورد تاسیس رستوران های خارجی با غذاهای مختلف سنتی و مدرن در کشورهای متفاوت بوده و توانسته است به پیشرفت صنعت گردشگری در تمام کشورها، به ویژه کشورهای توریستی کمک شایان ذکری نماید.

با گسترش این فرهنگ، شرکت های ارائه دهنده تجهیزات مختلف آشپزخانه های رستورانی و صنعتی در ایران، تاسیس گردیده و در گسترش این کسب و کار مشارکت نموده اند.

شرکت آپادانا تجهیز چه خدماتی دارد؟

شرکت راه اندازی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آپادانا یکی از حرفه ای ترین و شناخته شده ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات آشپزخانه ای در کشور ایران است که دارای کادر و نیروهایی مجرب، کارآزموده و حرفه ای در زمینه های مشاوره و طراحی تاسیس رستوران، کافی شاپ، فست فود، کترینگ، کبابی ها، خط سلف سرویس کارخانجات و شرکت های بزرگ، هتل ها و مجتمع های تفریحی بوده و توانایی تولید تمامی تجهیزات مورد نیاز در این زمینه را دارا می باشد.

شرکت آپادانا تجهیز، تمامی خدمات خود را به وسیله شعب و نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف ایران در اختیار متقاضیان قرار داده و در صورت نبود شعب نمایندگی، با ارسال کادر خود به مقصد مورد نظر، تمامی سفارشات متقاضیان را به بهترین شکل مرتفع می نماید.

این شرکت معتبر با سابقه بیست ساله کار و تجربه فراوان، توانسته است موفقیت های فراوانی در زمینه تاسیس و راه اندازی آشپزخانه انواع رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فودها را از آن خود نماید.

برخوردار بودن از استانداردهای لازم مانند کیفیت، قیمت های مقرون به صرفه، مشاوره، نصب و خدمات پس از فروش تجهیزات، از ویژگی های مثبت و قابل توجه آپادانا تجهیز می باشد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی، از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و کیفیت این تجهیزات، از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در رقابت شرکت های سازنده و ارگان های مصرف کننده می باشد.

امروزه بیشتر شرکت‌های تولید کننده این نوع تجهیزات، مانند شرکت آپادانا تجهیز، علاوه بر طراحی و ساخت تجهیزات، دارای خدمات سفارش تولید از جانب مشتریان و متقاضیان در زمینه لوازم مورد نیاز در کافی‌ شاپ‌ ها نیز بوده و می توانند تجهیزات آشپزخانه‌ های رستوران‌ ها و فست‌ فودها را در بهترین کیفیت با هزینه‌ های متفاوت در اختیار متقاضیان قرار دهند.
آشپزخانه‌ های صنعتی، به آشپزخانه های محیط های بزرگ و عمومی، مانند سربازخانه‌ ها، کارخانجات بزرگ، بیمارستان‌ ها، هتل‌ ها، مهمانخانه‌ ها، کترینگ‌ ها و رستوران ها گفته می شود که  جهت ارائه خدمات آشپزی و تهیه روزمره غذا، فعالیت داشته و دایر می باشند.
تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز

تجهیزات مورد استفاده در این آشپزخانه ها، در چند دسته کلی به شرح زیر تقسیم بندی می شوند.


تجهیزات مخصوص آماده سازی پیش از طبخ غذا

این نوع از تجهیزات معمولا از مهمترین و ضروری ترین تجهیزات تاسیس و راه اندازی آشپزخانه های صنعتی هستند که شامل دستگاه های خرد کن، برش زنی و قالب زنی بوده و توسط شرکت آپادانا تجهیز، در اختیار متقاضیان قرار داده می شوند.

تجهیزات مربوط به طبخ غذا


این تجهیزات، شامل گازها، فر و انواع دستگاه‌ های پخت برای تمامی انواع غذاها، هودهای بزرگ رستورانی و فست فودی می باشند.


تجهیزات مربوط به آماده سازی جهت سرو غذا

انواع ظروف گرم‌ کننده غذا، تجهیزات سرو و پذیرایی، ظروف مخصوص سرو رستورانی و انواع ترولی‌ های کوچک و بزرگ از  تجهیزات مربوط به این گروه بوده و توسط شرکت آپادانا تجهیز در انواع مختلف و سفارشی تولید می گردند.
تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرکت آپادانا تجهیز

شرکت آپادانا و تجهیزات جانبی آشپزخانه های صنعتی

تجهیزات سرمایشی آشپزخانه های صنعتی مانند یخچال‌ ها، فریزرهای کوچک و بزرگ و سردخانه‌ های صنعتی، تجهیزات شستشو مانند سینک‌ های ظرفشویی، شیرآلات ثابت و متحرک و انواع ماشین‌ های بزرگ، کوچک و چند طبقه ظرفشویی و تجهیزات مربوط به انبارسازی مانند کابینت‌ ها، قفسه‌ ها و کمدهای بزرگ و کوچک، از مهمترین و ضروری ترین تجهیزات مورد نیاز در راه اندازی و تاسیس آشپزخانه های صنعتی هستند.


تجهیزات آشپزخانه های فست فود و کافی شاپ

یکی دیگر از خدمات شرکت آپادانا تجهیز، تولید، سفارش، طراحی، راه اندازی و تجهیزات فست فود و کافی شاپ ها می باشد.

این نوع از تجهیزات شامل  دستگاه‌ های مختلف قهوه‌ ساز، فرهای مخصوص پخت کیک و شیرینی و یا دستگاه‌ های ذوب کننده شکلات و کرپ‌ ساز، سرخ‌ کن بزرگ، کوره‌ های پخت ‌و‌ پز پیتزا و اجاق‌ های مخصوص هستند که در سایزها و انواع مختلف در این شرکت تولید گردیده و در اختیار خریداران قرار داده می شود.

شرکت آپادانا تجهیز امکان خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز آشپزخانه به شکل آنلاین و غیر حضوری را فراهم آورده و می تواند محصولات را آسان، سریع و مقرون به صرفه به مشتریان تحویل دهد.