تبیان، دستیار زندگی

معرفی ۵ دمنوش تاثیرگذار در کاهش وزن و لاغری

امروزه یکی از چالش‌های زندگی مدرن و بحث‌های همیشه داغ، بحث لاغری و کاهش وزن است که بسیاری از افراد با استفاده از راه‌های متعددی نظیرِ ورزش کردن، خوردن میوه های لاغر کننده و مصرف انواع نوشیدنی‌ چربی سوز و دمنوش لاغری و … برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. شخصا اعتقاد دارم برای کاهش وزن تنها دو راه واقعی وجود دارد؛ اول ورزش اصولی و بعد تغذیه مناسب، سالم و کم کالری.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
معرفی ۵ دمنوش تاثیرگذار در کاهش وزن و لاغری

معرفی دمنوش‌های تاثیرگذار در لاغری

به نقل از مجله صورتی‌ها در این بین برخی از افراد به دنبال جادو هستند که با در نظر نگرفتن تغذیه به وزن ایده‌آل برسند که صادقانه باید عرض کنم چنین راهی وجود ندارد. در کنار پایبند بودن به رژیم غذایی مناسب، شما باید از برخی تکنیک‌ها و محصولات و حتی قرص‌های گیاهی به عنوان مکمل و تسریع‌دهنده لاغری استفاده کنید. ورزش یکی از اصلی‌ترین مکمل‌هایی است که برای کاهش وزن باید در کنار تغذیه و رژیم مناسب داشته باشید. ورزش بدون کنترل تغذیه هیچگاه جواب نخواهد داد.

همچنین استفاده از برخی محصولات لاغری مانند قرص‌های گیاهی و دمنوش‌های درمانی می‌تواند به روند کاهش وزن کمک زیادی بکنند. در ادامه قصد دارم 5 مورد از بهترین دمنوش‌های لاغری که خود بنده در هنگام کاهش وزن استفاده کرده‌ام را به شما پیشنهاد دهم.

قبل از اینکه به سراغ دمنوش‌های پیشنهادی‌ بروم، بهتر است کمی در باره روند کاهش وزن بیشتر توضیح دهم. چربی، پروتئین و کربوهیدرات همان انرژی‌ِ ذخیره‌شده است. برای کاهش وزن، شما باید بیشتر از میزان کالری دریافتی، انرژی مصرف کنید. این امر باعث می‌شود بدن چربی‌های ذخیره‌‌شده را به‌کار بگیرد و درنتیجه لاغرتر شوید. در واقع سلول‌های چربی به مرور کوچک‌تر می‌شوند و از بین می‌روند. دمنوش‌هایی که معرفی می‌کنم، در شرایط عادی در کنار یک رژیم غذایی مناسب و روزش منظم، می‌توانند تأثیرات مثبتی در روند کاهش وزن داشته باشند.

دمنوش لاغری و سلامت آور زنجبیل

زنجبیل طبع گرم دارد که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. این گیاه به جذب بهتر مواد مغذی کمک و حرکات منظم معده و روده را آسان می کند. زمانی که اشتهایتان زیاد است زنجبیل اشتهای کاذب را کنترل می کند. زنجبیل تازه را به صورت معکب های کوچک خرده کرده و خشک کنید تا آن را به غذاها، چای و … اضافه کنید. زنجبیل سبب کاهش وزن نمی شود و می توانید برای متنوع کردن طعم چای خود از آن استفاده کنید.

دمنوش معجزه آسای چای سبز

چای سبز معمولا تخمیر شده نیست. برگ های آن بخار پز شده و سپس با دست خرد می شوند. چای سبز مقدار زیادی از انواع کاتچین (به نام EGCG ) دارد. برخی تحقیقات نشان داده اند افرادی که چای سبز می نوشند، حدود ۱٫۵ کیلو در ۳ ماه وزن کم می کنند. اما برای رسیدن به این مقدار کاهش وزن، روزانه باید ۶ تا ۷ فنجان چای سبز بنوشید. عصاره چای سبز می تواند خطرناک باشد. چون در برخی داروهای لاغری استفاده می شود و موجب بروز مشکلات جدی کبدی می شود.

دمنوش لاغری و تصفیه خون چای ترش

چای ترش را به نام های چای قرمز یا مکه هم می‌شناسند که با چای سفید، سبز و سیاه کاملا متفاوت است. چای ترش دارای انواع آنتی اکسیدان است که تاثیر زیادی بر روی دفع چربی ها، بافت های مرده و آسیب دیده دارند. همچنین سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و سبب سرعت بخشیدن به دفع غذای مصرفی می شود. در نتیجه چربی موجود در غذا را برای جذب غیرقابل دسترس می کند. همچنین جذب کربوهیدرات را کاهش می‌دهد.

دمنوش لاغری نعنا

مصرف نعنا سبب می شود حرارت معده افزایش پیدا کند و هضم معده بالا رود. مقدار مشخصی برای مصرف نعنا در روز وجود ندارد. افرادی که حساسیت دارند باید در استفاده از این گیاه مراقب باشند و همراه با غذا بخورند. استفاده از نعنا عوارض جانبی ندارد اما بهترین راه هم برای کاهش وزن نیست بلکه باید از آن در کنار سبک زندگی سالم استفاده شود.
معرفی ۵ دمنوش تاثیرگذار در کاهش وزن و لاغری

دمنوش‌های درمانی و لاغری نیوشا

و در کلام آخر دمنوش های نیوشا آخرین محصولی است که برای شما در نظر گرفته‌ام. دمنوش لاغری نیوشا بر روی چربی‌های انباشته قسمت شکم و پهلو بسیار موثر می‌باشد و با قدرت عالی که به وسیله خاصیت خود به چربی‌ها آن ناحیه وارد می‌کند، می‌تواند به سرعت و بدون عارضه، چربی‌های شکمی را از بین ببرد.

این محصول در پک‌های 20 روزه، 40 روزه، 60 روزه، 80 روزه و 100 روزه از طریق سایت سناپالیز قابل سفارش می‌باشد. البته یک پک لاغری سریع نیز وجود دارد که در یک ماه می‌توانید 10 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهید.

لازم به ذکر است که پک دمنوش های نیوشا یک روش گیاهی برای درمان بیماری‌ها می‌باشد و به طور کل هیچ گیاهی یا محصول ارگانیکی به صورت عمد برای بدن ضرری نخواهد داشت، مگر این که فرد بیماری و حساسیت خاصی داشته باشد. لذا قبل از مصرف این پک ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

علاوه بر دمنوش‌های درمانی شما می‌توانید جهت تهیه و خرید آنلاینِ محصولات ارگانیک دیگر، مانندِ عرقیات، سبزیجات و صیفی جات و عسل از طریق سناپالیز اقدام بفرمائید. با مراجعه به سایت سناپالیز با آدرس www.Sanapaliz.com می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد محصولات ارگانیک کسب کنید و از طریق راه‌های ارتباطی با مشاوران مجرب مجموعه در تماس باشید.