تبیان، دستیار زندگی
جامعه‌ی تنیس باید از حاشیه‌سازی دوری كند رییس هیات تنیس تهران گفت: به دنبال ایجاد آرامش در تنیس هستم و از اینكه جو تنیس را متشنج كرده‌ام، ناراحتم و عذرخواهی می‌كنم. جمشیدی تصریح كرد: احساس می‌كنم، جامعه‌ی تنیس باید از حاشیه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس هیات تنیس تهران

:

جامعه‌ی تنیس باید از حاشیه‌سازی دوری كند

رییس هیات تنیس تهران گفت: به دنبال ایجاد آرامش در تنیس هستم و از اینكه جو تنیس را متشنج كرده‌ام، ناراحتم و عذرخواهی می‌كنم.

جمشیدی تصریح كرد: احساس می‌كنم، جامعه‌ی تنیس باید از حاشیه‌سازی دوری كند چرا كه این وضعیت كاملا به ضرر تنیس خواهد بود، بنابراین باید اختلافات را كنار گذاشته و مسابقات دیویس كاپ را به نحو احسن برگزار كنیم.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر خود در مورد عملكرد مسوولان فدراسیون تنیس افزود: صحبت‌های چند روز پیش من در این زمینه از روی عصبانیت بود و به نظرم نباید موضع‌گیری تندی می‌كردم، چرا كه اگر با آرامش بیشتری اظهار نظر می‌كردم، دامنه‌ی اختلافات گسترده‌تر نمی‌شد.

جمشیدی با تاكید بر آرزوی قبلی‌اش برای موفقیت تیم ملی تنیس در مسابقات دیویس كاپ لبنان، اضافه كرد: شخصا همه‌ی تلاشم را برای كسب موفقیت بیشتر در اختیار تنیس كشور قرار خواهم داد چرا كه در صورت عدم موفقیت در این جام، تنیس بازان كشورمان از لحاظ روحی مشكل پیدا می‌كنند

وی حل شدن مشكلات تنیس را عن قریب دانست و گفت: شخصا برای پیشرفت تنیس هر كاری لازم باشد انجام خواهم داد، حتی اگر لازم باشد آماده‌ام، از تمام مسوولیت‌هایم در تنیس كناره‌گیری كنم، چرا كه عرق ملی را از هر چیزی برتر می‌دانم و معتقدم تنیس كشورمان نباید به راحتی از صحنه‌های تنیس كنار برود و اختلافات داخلی پیش پا افتاده، روند رشد آن را تحت تاثیر قرار دهد.

جمشیدی در پایان با اشاره به مشترك بودن دفتر كارش در پاسخ به خزایی رییس فدراسیون تنیس كه عدم حضور وی در هیات را یادآور شده بود افزود: به علت مشغله‌ی كاری بسیار، اكثر جلسات و كارهای اداری‌ام در دفتر مجموعه انقلاب انجام می‌شود و اكثر فعالیت‌های تنیس نیز در همین مكان برنامه‌ریزی می‌شوند.