تبیان، دستیار زندگی

آغاز مصاحبه ها با روشی جدید

کاربران محترم همسان‌گزینی تبیان، ضمن آرزوی سلامتی برای همهٔ شما عزیزان با توجه به اینکه شرایط کشور هنوز به حالت عادی نرسیده‌است و انجام مصاحبه به شکل حضوری همچنان با خطر ابتلای به کرونا ویروس همراه است، از شنبه 6 اردیبهشت ماه 99 مصاحبه ها به شکل آنلاین انجام خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کرونا
کاربران محترم همسان‌گزینی تبیان، ضمن آرزوی سلامتی برای همهٔ شما عزیزان همان‌طور که می‌دانید از هفته اول اسفندماه 98 به درخواست شما عزیزان، با توجه به شروع ویروس کرونا و لزوم خانه‌نشینی برای همه هم‌میهنان گرامی، مصاحبه های حضوری همسان‌گزینی تبیان تعطیل شد. اما ثبت‌نام و معرفی زوجین به یکدیگر همچنان در دستور کار ما قرار داشت.

حال با توجه به شرایط فعلی کشور و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی همکاران ما در همسان‌گزینی تبیان از روز 6 اردیبهشت ماه 99 با مصاحبه آنلاین به شیوه غیرحضوری در خدمت شما عزیزان هستند.

ضمن تشکر از صبوری شما به اطلاعتان می‌رسانیم از این پس برای تک تک شما دوستان وقت مصاحبه تعیین خواهد شد و روش استفاده از این خدمت جدید به شکل غیرحضوری برایتان توضیح داده می‌شود. امیدواریم هر چه زودتر با برطرف شدن این مشکل و برگشت شرایط عادی در کشور، بتوانیم به شکل حضوری پذیرای شما بزرگواران باشیم.

همچنان می‌توانید سؤالات خود را از طریق ای میل Hamsangozini@tebyan.com و یا تماس با شماره همراه  09197061482 بپرسید و از این طریق با ما در ارتباط باشید.