تبیان، دستیار زندگی

چند منظوره‌ی هوم پلاس ، همه فن حریف خاص!

پاک کننده‌ی چند منظوره هوم پلاس، با بهره‌گیری از روش‌ها و تکنولوژی نوین جهانی قادر است با بسیاری از محصولات مشابه خود در دنیا رقابت کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
هوم پلاس، شوینده، ضدعفونی کننده

درخشندگی و زیبایی سطوح خانه یکی از مهمترین معیارهای خانم‌های خانه‌دار برای داشتن یک خانه‌ی گرم و دلپذیر است. اینکه بتوانند شوینده‌ای را بیابند که در عین پاک کردن لکه‌های مختلف، گوشه و کنار خانه را با دقت برق بیاندازد و زیبایی و درخشندگی را به فضای خانه هدیه کند. چیزی که سرامیک‌های خانه را تمیز کند، کاشی‌ها را برق بیاندازد و با خاصیت چربی‌بری خود، گاز آشپزخانه را تمیز کند. بنابراین انتخاب یک چند منظوره که بتواند سطوح مختلف را پوشش دهد برای خانه مناسب و مقرون به صرفه به نظر می‌رسد. چرا که با توجه به تنوع سطوح و لکه‌ها تهیه‌ی شوینده‌ها و پاک کننده‌های متفاوت چندان مقرون به صرفه نیست و در عین حال باعث هدر رفتن وقت و انرژی افراد می‌شود. 

اگر دغدغه‌ شما انتخاب مناسب یک پاک کننده چندمنظوره یا چندکاره برای پاکیزگی سطوح خانه و آشپزخانه است، این سوال مطرح می‌شود که چگونه و بر اساس کدام معیارها می‌توان یک چند منظوره‌ی خوب و کارآمد را انتخاب کرد؟ آیا چندمنظوره مورد نظر توانایی مقابله با انواع لکه‌های موجود را دارد؟ این محلول تا چه اندازه با جنس سطوح مختلف سازگار است؟ اینها از مهمترین سوالات و دغدغه‌هایی است که درباره‌ی انتخاب یک پاک کننده چندمنظوره‌ی خوب و مناسب مطرح می‌شود. بنابراین برای اینکه به نتیجه‌ی دلخواه خود برسیم لازم است که معیارها و پارامترهای اصلی یک شوینده و پاک کننده‌ی چندمنظوره را بررسی کنیم.

در گام اول بیان این نکته ضروری است که بدانیم یک شوینده‌ی بهداشتی خوب و معتبر لازم است که با دانش روز جهان هماهنگ بوده و در تولید آن از تکنولوژی و فرمولاسیون  موثری برای مقابله با انواع لکه‌ها استفاده شده باشد. ما انتظار داریم که پاک کننده‌ چندمنظوره بر روی اکثر سطوح خانه و آشپزخانه جوابگو باشد و آسیبی به ظاهر آن‌ها نزند. همچنین کمترین حساسیت و مشکل را برای مصرف‌کننده ایجاد کند. از جمله مشکلاتی که ممکن است برخی از محلول ها و پاک کننده‌های چندمنظوره داشته باشند ایجاد گاز و بوی نامطبوع و آزاردهنده است. از طرف دیگر یک چند منظوره‌ی نامناسب ممکن است عملکرد ضعیفی برای پاک کردن لکه‌های سطوح مختلف داشته باشد.

ما به شما هوم پلاس را پیشنهاد می‌کنیم. هوم پلاس شروع داستان پاکیزگی خانه‌های شماست که تجربه‌های شیرین و تازه‌ای را برای بهداشت خانه‌های شما به همراه خواهد آورد. پاک کننده چند منظوره‌ی هوم پلاس دارای قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی بالایی است که با جنس بیشتر سطوح سازگار است.

برند هوم پلاس از جمله برندهای موفق گروه صنعتی پاکشو است که از آغاز به عنوان همراه سلامت و بهداشت خانواده‌های ایرانی شروع به کار کرد. هدف اصلی این برند حفظ سلامت و بهداشت خانه و خانواده است و در این راه با تولید محصولاتی بی‌نظیر و با کیفیتی در سطح جهانی به استقبال مصرف‌کنندگان خود آمده است.

پاک کننده‌ی چند منظوره هوم پلاس، با بهره‌گیری از روش‌ها و تکنولوژی نوین جهانی قادر است با بسیاری از محصولات مشابه خود در دنیا رقابت کند. تجربه نشان داده است که چند منظوره‌ی هوم پلاس از قدرت بالایی در پاک کردن انواع لکه‌ها بر روی سطوح مختلف برخوردار است. به طوری که می‌توان گفت این پاک کننده یک ضدعفونی کننده محیط قدرتمندی است که از تمیز کردن سرامیک گرفته تا برق انداختن کاشی و تمیز کردن اجاق گاز همراه مصرف‌کننده خواهد بود.
هوم پلاس، شوینده، پاکیزگی

از جمله ویژگی‌ها و خصوصیات چند منظوره هوم پلاس، می توان به سرعت و قدرت این محصول در پاک کنندگی سطوح اشاره کرد. هوم پلاس با صرفه جویی در وقت و هزینه‌ی شما در پاک کردن لکه‌ها و درخشندگی و زیبایی را به سطوح خانه هدیه می‌دهد. علاوه بر این، چندمنظوره هوم پلاس دارای خاصیت چربی‌زدایی بالایی است که می تواند محیط خانه و خصوصا آشپزخانه را از هر گونه چربی و روغن پاک کند.

همچنین هوم پلاس در پاک کردن و از بین بردن لکه‌های حاصل از دوده و نیز لکه‌های کهنه‌ای که زمان زیادی از وجودشان گذشته است و مقاوم شده اند بسیار تواناست. برای پاک کردن لکه‌ها تنها کافی است که نازل پمپ را در حالت «Spray» قرار داده و محلول پاک کننده چندمنظوره هوم پلاس را بر روی سطح مورد نظر اسپری نمایید. پس از آن سطح را با دستمال پاک کنید. به علاوه برای پاک کردن لکه‌های قدیمی اجازه دهید محصول مدت زمان بیشتری بر روی لکه باقی بماند و سپس آن را به راحتی پاک نمایید. در رابطه با سطوح شیب‌دار نیز چند منظوره هوم پلاس به دلیل عدم شره بر روی چنین سطوحی بسیار موثر است. از آن‌ جایی که قسمت اسپری این محصول دارای توری فوم ساز است در هنگام تمیز کردن سطوح شیب‌دار بسیار مفید است.

شما می‌توانید پاک کننده هوم پلاس را بر روی انواع سطوح نظیر سرامیک، کاشی، دیوار روغنی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، سطوح مختلف چوبی و …استفاده کنید و از تمیزی و درخشندگی آن لذت ببرید.