تبیان، دستیار زندگی
ران با 7 پله صعود در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت سقوط یك پله‌ای تیم فوتبال ژاپن در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران با 7 پله صعود و 649 امتیاز در جایگاه بیست و هشتم جهان قرار گرفت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تازه‌ترین رده‌بندی فیفا

؛

ایران با 7 پله صعود در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت

سقوط یك پله‌ای تیم فوتبال ژاپن

در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران با 7 پله صعود و 649 امتیاز در جایگاه بیست و هشتم جهان قرار گرفت.

در تازه‌ترین رده‌بندی اعلام شده از سوی فیفا، تیم برزیل با 848 امتیاز همچنان در صدر تیمهای جهان قرار دارد، فرانسه با 827 امتیاز دوم و اسپانیا با 798 امتیاز سوم می‌باشد. تیم‌های هلند، آرژانتین، جمهوری چك، مكزیك، انگلستان، ایتالیا و آمریكا در جایگاههای چهارم تا دهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

هم‌چنین تیم فوتبال كره جنوبی به عنوان بهترین تیم آسیایی با 664 امتیاز بدون تغییر نسبت به ماه قبل در جایگاه 22 جدول قرار دارد. تیم عربستان صعودی نیز با 655 امتیاز و بدون تغییر نسبت به قبل در جایگاه 26 جدول قرار دارد.

از نكات جالب توجه این جدول سقوط یك پله‌ای تیم فوتبال ژاپن نسبت به ماه دسامبر است كه با 646 امتیاز در جایگاه 29 جدول قرار دارد..