تبیان، دستیار زندگی

اطلس پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد رونمایی شد

مراسم رونمایی از جلد اول کتاب اطلس پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد شامل عملیات والفجر ۸ (فاو - اروندکنار) برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
وزارت جهاد و کشاورزی
در این مراسم که در اداره کل ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: مردم ایران در دوران دفاع‌مقدس با انسجام و وحدت توانستند بر همه مشکلات پیروز شوند و امروزه که دشمنان ما را وارد یک جنگ اقتصادی کرده‌اند باید با همان انسجام دوران دفاع مقدس با مشکلات مقابله کنیم.

وی ادامه داد: کشور ما طی چهل سال گذشته با انواع جنگ‌ها روبرو بوده و حالا شکل جنگ فرق کرده است. دشمنان می‌خواهند مردم را از راه و اهداف انقلاب اسلامی باز دارند اما همواره در مقابل آنها ایستاده‌ایم و همین امر باعث شده است برای از بین بردن وحدت و انسجام ما به انواع توطئه‌های متوسل شوند و البته در همگی آنها شکست خورده‌اند.

کشاورز با اشاره به لزوم مستندسازی اقدامات انجام گرفته در گذشته گفت: ممکن است برخی از این اقدامات ناموفق بوده باشند اما لازم است با مستندسازی، مسیر آیندگان را برای دستیابی به اهداف‌شان هموار کنیم.

وی همچینن بر قدردانی از کسانی که در راستای حفظ انقلاب و کشور زحمت کشیده‌اند تاکید کرد و گفت: اینگونه افراد تا زمانی که در قید حیات هستند باید تقدیر شوند.

پیش از سخنان مهندس کشاورز، مهندس طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای تهیه این کتاب بالغ بر ۲۰۰۰ سند مورد بررسی قرار گرفته و نقطه‌گذاری شده است.

تقدیر از خانواده‌های شهدا دیگر بخش این مراسم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .