تبیان، دستیار زندگی

چرا پیامک پربازده ترین کانال تبلیغاتی است؟

هرگونه فعالیتی که منجر به فروش خدمات و محصولات شود از آن به عنوان تبلیغات نام برده می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
چرا پیامک پربازده ترین کانال تبلیغاتی است؟

تبلیغات از طریق رسانه‌ های مختلفی انجام می شود که می تواند تصویری، صوتی، متنی یا ویدئویی باشد و هر کدام رسانه مختص به خود را می طلبد از دیوارهای شهری گرفته تا موبایل. با پیشرفت تکنولوژی مسیر تبلیغات هم به سمت جدیدی رفت. رسانه‌های تبلیغات دیجیتال که محصول  دنیای تکنولوژی هستند به دو دلیل قابل اندازه گیری بودن و هزینه پایین، بسیار مورد استقبال قرار گرفتند و تقریبا تمامی کسب و کارها از نوعی تبلیغات دیجیتالی استفاده می کنند. تبلیغات پیامکی که از طریق پنل پیامک انجام می شود یکی از انواع تبلیغات آنلاین به شمار می رود که با وجود سالهای زیادی که از عمر آن می گذرد، جزو پربازده ترین کانال های تبلیغاتی به شمار می رود. در ادامه به دلایل آن میپردازیم.

مخاطب منتظر نمی ماند

فقط کمتر از چند ثانیه وقت برای جلب توجه مخاطب به تبلیغ وجود دارد! مخاطب در ابتدا به صورت سطحی به تبلیغ توجه می کند و اگر نکته جذابی در ابتدا مشاهده نکند ادامه نمی دهد. پس، باید از ارائه دادن آمار و اطلاعات جزئی در تبلیغ به شدت پرهیز شود و خیلی سریع به سراغ ایده اصلی رفت. ایجاز و سرعت عمل در انتقال پیام باید جزئی از ویژگی های رسانه ی انتخابی باشد که تبلیغات پیامکی از هر دو ویژگی برخوردار است. فقط کافیست متن پیامک به صورت اصولی نوشته شود و در ابتدای پیام اصل مطلب بیان شود تا جذابیت و کشش برای خواندن ادامه متن ایجاد شود.

حفظ مشتری، حفظ سرمایه

پرسودترین بازار هدف برای تمامی کسب و کارها، مشتریان فعلی هستند که به اندازه کافی اعتماد آن ها جلب شده است و ریسک خرید مجدد برای آنها بسیار کم است. با وب سرویس پیامک ارتباطی پویا بین صاحبین برند و مشتریان برقرار می شود و باعث می شود بازار مشتریان فعلی همیشه فعال بماند. این ارتباط با مشتریان که خود تبلیغات محسوب می شود، در دیگر کانال های تبلیغاتی آنلاین یا محیطی قابلیت اجرا ندارد و تنها از طریق پیامک اتفاق می افتد.

یک رسانه تبلیغاتی پربازده چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
1_قابلیت اندازه گیری داشته باشد، تا بتوان میزان تاثیرگذاری تبلیغ و درصد رسیدن به مخاطب را بررسی کرد. تنها در این صورت است که می توان موفقیت آمیز بودن یک تبلیغ را ارزیابی کرد و این این اتفاق در رسانه هایی مثل بیلبورد نمی افتد.
2_هدفمند باشد،تا بتوان تبلیغ را در معرض دید مخاطبین هدف قرار داد و درصد بازدهی را بالا برد.
3_هزینه مناسب در ازای رسیدن پیام به مخاطب داشته باشد، تا از هزینه های گزاف برای در معرض دید قرار گرفتن تبلیغ توسط افراد نا مرتبط به کسب و کار جلوگیری شود.
4_قابلیت سفارشی سازی داشته باشد، تا بتواند به نسبت نیاز هر کسب و کار تغییر پیدا کند.

یک سامانه پیامک قدرتمند تمامی ویژگی های یک رسانه تبلیغاتی پر بازده را داراست و صاحبین کسب و کار با خرید پنل پیامک می توانند به هدف نهایی یک برند که افزایش فروش است، برسند.

مدیانا؛ بهترین سامانه پیامکی

از مطالب بالا به این نتیجه رسیدیم که ارسال پیامک یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود که از طریق پر بازده ترین کانال تبلیغاتی یعنی سامانه های پیامکی انجام می شود. در بین سامانه های پیامکی، سامانه پیامک مدیانا به عنوان بهترین سامانه پیامکی معرفی میشود که از دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_تیم پشتیبانی فنی 24 ساعته
_محاسبه هزینه پیامک ها به صورت دلیوربیس (پیام های رسیده به مخاطب)
_بیشترین تعداد نماینده و کاربر در سطح کشور
_با سابقه ترین سامانه پیامکی
_دانش بنیان بودن مجموعه
و ...

در صورتی که درباره تاثیر سامانه پیامک در کسب و کار خود نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02154968000 تماس بگیرید و یا اینکه به سایت medianasms.com مراجعه کنید.