تبیان، دستیار زندگی

هشدار، مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید!

گاهی شاهد سوءاستفاده برخی از مؤسسات و افراد از نام همسان گزینی جهت جلب اعتماد مردم هستیم .بهتر است به عنوان مخاطب ما و فضای مجازی، مراقب باشید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : ندا داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
همسان گزینیهمان‌گونه که می‌دانید همسان گزینی تبیان از خرداد 94 با همکاری وزارت ورزش و جوانان به شکل رسمی با همکاری شبکه معرفان و مشاوران معتمد این طرح، فعالیت خود را آغاز کرده است و در عرصه همسریابی برای جوانان و مجردان، تنها مرکز معتبر و مورد تأیید نهادهای حاکمیتی و حکومتی است و در طی مدت فعالیت خود  توانسته است اعتماد بسیاری از مخاطبان را در این عرصه به خود جلب کند.

در طی این مدت بسیاری از نهادهای تأثیرگذار و مهم حمایت خود را از همسان گزینی تبیان اعلام کرده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سازمان تبلیغات اسلامی، شورای فرهنگ عمومی کشور، قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، پلیس فتا و ... اشاره نمود.مدتی است برخی از مؤسسات، کانال‌های تلگرامی و افرادی که به شکل‌های گوناگون در امر همسریابی مشغول به فعالیت هستند؛ به‌انحاءمختلف خود را منتسب به همسان گزینی تبیان معرفی می‌کنند و از نام همسان گزینی و شهرت این مجموعه جهت پیشبرد منافع مادی خود سوءاستفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است افرادی که در شبکه همسان گزینی تبیان به‌عنوان معرف مشغول به فعالیت هستند، همگی از فیلترهای متعددی عبور کرده و  آموزش‌های لازم جهت امر معرفی را پشت سر گذاشته‌اند.

مهم‌ترین قواعدی که همسان گزینی تبیان در امر همسریابی جوانان به آن پایبند است؛ عبارت است از:

1- بابت معرفی مورد مناسب از متقاضیان خود ریالی دریافت نمی‌کند.
2- درزمینهٔ ازدواج موقت و چندهمسری هیچ‌گونه فعالیتی ندارد.
3- کلیه مراحل را بااطلاع و نظارت خانواده‌ها به‌پیش می‌برد.
4- مشخصات اعضای سامانه تحت هیچ شرایطی در هیچ پیام‌رسانی و در معرض نمایش عموم قرار نمی‌گیرد.

بدیهی است اگر فرد یا گروهی حتی یک مورد از موارد فوق را رعایت نکند، بهترین نشانه برای تمیز فعالیت وی از همسان گزینی تبیان است.

لذا از کلیه عزیزانی که مایل‌اند از خدمات همسان گزینی تبیان بهره ببرند،  درخواست می‌شود چنانچه در فضای مجازی یا محیط واقعی با شخص یا گروهی مواجه شدند که ادعای همکاری با همسان گزینی تبیان را دارد و در کنار این ادعا مطابق با قوانین همسان گزینی فعالیت نمی‌کند؛ جهت اطمینان خاطر خود و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده در اسرع وقت با شماره 77642037 تماس گرفته و با مدیریت شبکه معرفان صحت این اطلاعات را بررسی نموده و اطمینان حاصل نمایند. 

همسان گزینی تبیان فقط از طریق منابع زیر، کلیه فعالیت‌های خود را اطلاع‌رسانی می‌کند:

اینستاگرام:
instagram.com/Tebyan.Hamdam

کانال همدم تبیان
:
https://t.me/TebyanHamdam

کافه‌بازار:
https://cafebazaar.ir/app/net.tebyan.products.hamdam
 
پست الکترونیک: hamsangozini@tebyan.com   

 واحد همسان گزینی تبیان