تبیان، دستیار زندگی

بهترین زمان سفر به کیش

آیا می خواهید به جزیره کیش سفر کنید ولی نگران پیدا کردن بهترین زمان برای مسافرت به کیش هستید؟ پس حتما این مقاله را بخوانید تا بهترین زمان سفر به کیش را بر اساس به علاقه مندی هایتان بدانید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین- زمان- سفر- به- کیش

گرفتن تصمیم برای سفر به جزیره زیبای کیش آسان است ولی برای اینکه از این سفر نهایت استفاده و لذت را ببرید حتما به راز ها و نکات مخفی که بعد از چندین سفر به کیش در زمان های مختلف و تجربه های دوستان علاقه مند به گردشگری و سفر جمع آوری شده اند، دقت کنید.
عجله نکنید هر چه که شما برای بهتر شدن تجربه سفرتان به کیش باید بدانید در این مقاله وجود دارد. بهتر است برای گذراندن چندین روز در کیش، چند دقیقه ای را صرف مطالعه و جمع آوری اطلاعات کنید. در کشورهای اروپایی وبسایت هایی همچون تریپ ادوایزر اطلاعات بسیار دقیقی را برای بهترین شدن تجربه سفر ارائه می کنند. اگر سوالی در ذهنتان ایجاد شد حتما در بخش کامنت های آن را بپرسید و یا در سایت ایران هتل آنلاین می توانید مستقیما با ما ارتباط بگیرید.
کیش، جزیره ای در خلیج فارس و یکی از جاهای دیدنی استان هرمزگان است. سالانه بیش از 2 میلیون گردشگر از این جزیره زیبا دیدن می کنند. خیلی از این توریست ها برای اقامت، هتل هایی همچون هتل ترنج کیش، هتل پانوراما کیش، هتل داریوش کیش و هتل ایران کیش را انتخاب می کنند. برای بررسی قیمت ها، عکس ها، امکانات و رزرو هتل های کیش به سایت ایران هتل آنلاین که رزرواسیون هتل های ایران است، مراجعه کنید.

بهترین فصل مسافرت به کیش از نظر شرایط آب و هوایی

جزیره کیش یکی از شهر هایی است که در اکثر مواقع سال دارای آب و هوایی معتدل است. بنابراین از لحاظ آب و هوا  فرصت های زیادی داریم. ماه دی تا فروردین بازه زمانی پرطرفداری برای سفر به کیش است، به این دلیل که در این بازه رطوبت هوا بسیار کم و دمای بین 19 تا 21 درجه، بسیار ایده آل است. اما از ماه خرداد تا شهریور، گرما و رطوبت زیاد ممکن است هر گردشگری را آزار دهد. آب و هوای کیش در پاییز و اوایل نیز بسیار ایده آل است و گردشگران می توانند باران های سیل آسای جزیره را نیز تجربه کنند.

 
خیابانی- زیبا- در- جزیره -کیش

بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ رویداد ها و فستیوال ها

اگرچه که تابستان از نظر آب و هوایی زمان خوبی برای سفر به کیش نیست اما به دلیل برگزاری جشنواره تابستانی، جزیره ی کیش میزبان گردشگران زیادی در این فصل است. این جشنواره آنقدر پر طمطراق برگزار می شود و آنقدر حال و هوای شهر در بازه ی جشنواره عوض می شود که باعث می شود هر گردشگری گرمای هوا را نادیده بگیرد.

 جشنواره تابستانه کیش هر ساله از 15 تیر تا 15 شهریور برگزار می شود. برنامه های شاد و مفرح و البته متنوع این جشنواره از قبیل برپایی کارناوال های شادی، اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی، برگزاری تئاتر، جنگ ها و آذین بندی خیابان ها، تخفیف های مراکز خرید گردشگران بسیاری را جذب می کند.

 اما بهتر است این را در نظر داشته باشید که اگر برای خرید به این جزیره سفر می کنید تمامی مکان هایی که قرار است در آن ها باشید مانند هتل ها و ماشین و تمامی مراکز خرید دارای سیستم های سرمایشی بسیار مجهزی اند. با در نظر گرفتن این نکته می توانید رزرو هتل را هوشمندانه تر انجام دهید.

بهترین- فصل- مسافرت- به- کیش- از- نظر- شرایط- آب- و- هوایی

بهترین وقت سفر به کیش از لحاظ هزینه و خلوتی

زمانی که حرف از هزینه سفر به کیش به میان می آید بهتر است بدانید که این هزینه ها شامل دو بخش می شوند. اولا هزینه ی تور شامل بلیط هواپیما و هزینه ی هتل های کیش مانند هتل پانوراما کیش و دوما مخارج سفر مانند خرید و.. . این هزینه ها بسته به مواردی که انتخاب می کنید متغیر است.

تقریبا در تمامی فصول سال زمان هایی وجود دارد که قیمت تورها از دیگر مواقع پایین تر و خلوت تر هستند. در بهار، اواخر فروردین، در تابستان ماه مرداد، در پاییز، ماه مهر و در زمستان ماه اسفند، زمان های خوبی برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما با نرخ های کمتری اند. مقوله ی خرید نیز از این قاعده پیروی می کند. همچنین بهتر است بدانید نسبت به دیگر زمان ها، روزهای وسط هفته و زمان هایی که تعطیلی رسمی نیست، نرخ کمتری دارند.

بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ انجام ورزش های آبی

ورزش های آبی علی الخصوص غواصی یکی از تفریحات پر طرفدار گردشگران در سفر به کیش است. اگر با هدف انجام این ورزش ها به کیش سفر می کنید، تابستان فصل مورد علاقه ی گردشگران و بهترین زمان سفر به کیش انجام ورزش های آبی و شنا در سواحل کیش است. اما ورزش های آبی مانند پاراسل و شاتل و بنانا و.. را در فصولی که هوا بارانی یا طوفانی است به دلیل امواج دریا قابل اجرا نیست.

برنامه ریزی درست و دقیق پیش از سفر از موارد بسیار مهمی است که لذت بردن شما را در سفر تضمین می کند. اگر جزیره ی کیش در لیست مقاصد مورد علاقه تان برای سفر باشد سوالی که ذهنتان را درگیر خواهد کرد این است که بهترین زمان سفر به کیش چه زمانی است.. با دانستن جواب این سوال برای سفر به کیشتان بهتر برنامه ریزی خواهید کرد.