تبیان، دستیار زندگی

طلبه ای که با فروش میلیاردی کارآفرین شد!

در «باسلام» می‌توانید به کسب و کارتان برسید و دغدغه‌هایی مثل تضمین پرداخت وجه از طرف خریدار و دستیابی به بازار فروش ایده‌آل و پشتیبانی رایگان از مشتریان‌تان را به «باسلام» بسپارید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
باسلام
در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که نیاز به درآمد کافی برای گذران زندگی دغدغه‌ی همه‌ی ماست. نمی‌شود از این مسئله‌ی مهم چشم‌پوشی کرد که فضای مجازی سرشار از افرادی است که می‌توانند خریدار و خواستار محصول یا مهارت ما باشند.
افراد باهوش به جای اینکه درگیر تهدیدهای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شوند، این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و از این فضاها کسب درآمد می‌کنند.
لازمه‌ی رونق گرفتن کسب‌ و کار همه‌ی ما، در اختیار داشتن یک بازار مناسب جهت ارائه‌ی محصول و هنر ماست. دسترسی به چنین بازاری که از طرفی خریدار لازم را در اختیار ما بگذارد و از طرفی خیال ما را از تمام دغدغه‌های کسب و کار اینترنتی راحت کند، اهمیت زیادی دارد. حتما ذهن شما هم دنبال پاسخ قطعی به این مسئله است!

 چطور یک طلبه به فروش میلیاردی رسید؟


 بهتر است همه با هم تجربه‌ی یک طلبه را که در یک بازار اینترنتی به فروش میلیاردی رسیده، بخوانیم. آقای پیله‌چیان طلبه‌ی موفقی است که مدتی پیش صاحب غرفه‌ای در دل دنیای مجازی شد و به ارائه‌ی محصول در بازاری اینترنتی و درجه یک مشغول شد و به درآمد فراوان رسید.

آقای پیله‌چیان شبکه گسترده‌ای برای فروش محصولات تولیدی طلبه‌ها ساخته است و از طریق صفحه‌ای در فضای مجازی آن‌ها را به سراسر ایران عرضه می‌کند.

 فروش میلیاردی در فصل پیش برای آقای پیله‌چیان فصل تازه‌ای را رقم زد! حتما دلتان می‌خواهد راز این موفقیت را بدانید تا شما هم به جایگاه شایسته‌ی خود در دنیای کسب و کار و درآمد کافی برسید.

آقای پیله‌چیان در بازار کسب و کارهای خانگی و محلی «باسلام» صاحب غرفه‌ای به نام برکت است که محصولات بسیاری را در آن به فروش می‌رساند.

 بازار فروش آقای پیله‌چیان در «سایت باسلام»


آقای پیله‌چیان در سایتی به نام باسلام یک غرفه‌ی اینترنتی به نام «برکت» دارد که محصولاتش را آنجا عرضه می‌کند.

«باسلام» بازار آنلاین کسب‌ و کارهای خانگی و محلی است و بستری فراهم می‌کند تا همه بتوانند استعدادهایشان را شکوفا کنند، کسب‌ و کار دلخواهشان را رونق بدهند و به درآمد کافی برسند.

شما هم می‌توانید مثل آقای پیله‌چیان در این بازار آنلاین صاحب غرفه‌ی رایگان شوید و محصولات خوراکی، صنایع دستی، پوشاک، اقلام فرهنگی و… را برای فروش عرضه کنید و یا از مهارت و هنری که دارید، کسب درآمد کنید.

 در «باسلام» می‌توانید به کسب و کارتان برسید و دغدغه‌هایی مثل تضمین پرداخت وجه از طرف خریدار و دستیابی به بازار فروش ایده‌آل و پشتیبانی رایگان از مشتریان‌تان را به «باسلام» بسپارید.

«باسلام» برای کسانی که مهارت چندانی در فروش اینترنتی ندارند؛ آموزش رایگان هم در نظر گرفته است. اگر شما هم محصول، هنر یا مهارتی دارید، به سایت «باسلام» بیایید و رایگان ثبت‌نام کنید و در بازاری به وسعت ایران محصولاتتان را ارائه کنید. امروز بیش از 10/000 کسب و کار ایرانی در باسلام فعالیت می‌کنند که جای شما در کنار آن‌ها بسیار خالی است! کافی است از طریق این لینک به باسلام بیایید و با ساختن غرفه‌ی رایگان، به جمع ما بپیوندید.