تبیان، دستیار زندگی
اربا انصاریان براساس ضوابط باشگاه انجام شده است هرنوع انتقالی با هماهنگی مدیران دوباشگاه انجام می‌شود دكتر محمد حسین قریب خبر منتشر شده مبنی بر اینكه هاشم ساعدی، قائم مقام مدیرعامل و معاون فرهنگی آموزشی این باشگاه بدون هماهنگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دكتر قریب

:

با جدیت شكایت می‌كنیم

دیداربا انصاریان براساس ضوابط باشگاه انجام شده است

هرنوع انتقالی با هماهنگی مدیران دوباشگاه انجام می‌شود

دكتر محمد حسین قریب خبر منتشر شده مبنی بر اینكه هاشم ساعدی، قائم مقام مدیرعامل و معاون فرهنگی آموزشی این باشگاه بدون هماهنگی وی با علی انصاریان مدافع تیم پیروزی دیدار كرده است را كذب و بی‌اساس دانست.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران طی تماسی با ایسنا، با ابراز تاسف از انتشار این خبر مجعول گفت: بسیار متاسفم كه برخی از خبرنگاران غیرحرفه‌ای كه صلاحیت این كار را ندارند وارد صحنه‌ی ورزش شده‌اند و اینطور حاشیه سازی می‌كنند، درصورتیكه حساسیت این كار می‌طلبد خبرنگاران تخصصی و حرفه‌ای به تشریح و تبیین مسایل ورزشی به ویژه فوتبال بپردازند.

دكتر قریب افزود: من هیچ گاه در خصوص ملاقات آقای ساعدی با علی انصاریان با هیچ خبرگزاری گفتگویی را انجام نداده‌ام و اساسا خبر منتشر شده در جراید و صداوسیما كذب محض است كه از طریق بخش حقوقی باشگاه علیه منبع ارسال خبر مذكور (خبرگزاری مهر) شكایت خواهیم كرد و تا پایان و رسیدن به نتیجه نهایی این موضوع را پیگیری می‌كنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح كرد: آقای ساعدی قائم مقام مدیر عامل و معاون فرهنگی آموزشی باشگاه می‌باشند و در رابطه با مسایل كلان باشگاه همانند سایر معاونت‌ها با من هماهنگی كامل دارد و انجام هر گونه كاری در باشگاه با هماهنگی كامل من صورت می‌گیرد.

وی در خصوص ملاقات ساعدی با انصاریان گفت: این ملاقات دوستانه و غیر رسمی بوده و در راستای دیدارهایی كه ما طبق ضوابط باشگاه با سایر بازیكنان داریم، انجام شده است كه یك دیدار عادی تلقی می‌شود و من نیز با انجام آن موافق بودم.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین افزود: علی انصاریان بازیكن بسیار خوب، با تعصب و جنگنده‌ی فوتبال كشورمان است كه ملاقات انجام شده با آزاد اعلام شدن وی از سوی فدراسیون، همزمان شد كه حساسیت این دیدار را بیشتر كرد، در صورتیكه اگر این ملاقات خارج از این زمان انجام می‌شد این حساسیت‌ها را به دنبال نداشت.

دكتر قریب با اشاره به تفاهم نامه موجود میان باشگاههای استقلال و پرسپولیس گفت: در ابتدای فصل جاری در یك نشست مشترك با حضور مسؤولان دو باشگاه به تفاهم رسیدیم كه نقل و انتقالات بازیكنان بدون هماهنگی مدیران انجام نشود، بنابراین در خصوص جذب علی انصاریان در چارچوب یادداشت تفاهم عمل خواهیم كرد و به آن پایبندیم. ساعدی نیز در مصاحبه‌های اخیر خود دقیقا به این موضوع تاكید كرده‌است و مورد تایید ما هم نیز هست.

وی در پایان موكدا دوباره تصریح كرد: من و مدیران باشگاه استقلال دنبال جار و جنجال نیستیم و مجددا تاكید می‌كنم كه هرگونه نقل و انتقال با تایید مدیران دو باشگاه صورت خواهد گرفت. آقای غمخوار نیز طی تماسی با من از موضع باشگاه استقلال و شخص آقای ساعدی استقبال و تشكر كردند.