تبیان، دستیار زندگی

بیست و چهارمین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی

بیست و چهارمین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) از صبح روز پنجشنبه ۱۵ اسفند سال جاری در دانشگاه شریف آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۱۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : یگانه داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بیست و چهارمین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی
بیست و چهارمین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی با هدف ایجاد بروز فرصت خلاقیت در دانش آموزان با محوریت علوم نوین در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات نادکاپ شریف با حضور بیش از سه هزار دانش آموز از صد شهر کشور ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در بیش از ۵۰ رشته متنوع برگزار می شود.

نادکاپ شریف یک رویداد علمی آموزشی است که دانش آموزان می توانند طی مسابقه به تمرین خود اتکایی و اعتماد به نفس پرداخته و از یادگیری بازی محور و مسابقه محور لذت ببرند.

رویکرد اساسی این فستیوال در حوزه علوم نوین با رویکرد جهانی STEAM و PBL (یادگیری پروژه محور) و با هدف ایجاد بروز فرصت خلاقیت و تمرین کار گروهی در دانش آموزان طراحی و اجرا شده است.

از بخش های مختلف این مسابقه می توان به هوافضا، رباتیک، نانو، زیست فناوری، آینده پژوهی، طراحی سه بعدی، کمیکار، برنامه نویسی و... اشاره کرد.

پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی دانش آموزان با تاکید بر نیازسنجی و توانمندی های علمی و عملی داخلی و تجربه کار گروهی شیرین از دیگر اهداف این مسابقه است.

این دوره از مسابقات با شعار #آیندتوبساز از صبح روز پنجشنبه ۱۵ اسفند سال جاری در دانشگاه شریف آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۱۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی nadcup.sharif.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66197290-021 تماس بگیرند.