تبیان، دستیار زندگی

طراحی سایت ارزان، امکانات کامل با هزینه کمتر

برای داشتن یک وب سایت حرفه ای، نیازی نیست زیاد خرج کنید!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
طراحی سایت ارزان، امکانات کامل با هزینه کمتر

بازاریابی اینترنتی، مهم ترین بخش از پلن های بازاریابی برای هر نوع کسب و کار است. امروزه مردم در اکثر ساعات شبانه روز، از طریق گجت ها و دستگاه های هوشمند خود، به اینترنت متصل هستند. پیام ها و تصاویر تبلیغاتی همواره جزئی جدایی ناپذیر از اینترنت، محتوای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی هستند.

تبلیغات اینترنتی یک کسب و کار و کلیه فنون و روش های بازاریابی مبتنی بر اینترنت، در نهایت به یک نقطه ختم می شوند: وب سایت آن کسب و کار.

بدون وجود یک وب سایت، گویی تمامی زحمات و تلاش های شما برای بازاریابی در فضای اینترنت، نا تمام خواهد ماند. زیرا کلیه روش های مبتنی بر بازاریابی اینترنتی نیازمند مرجعی رسمی و معتبر هستند، تا خدمات و محصولات کسب و کار شما را به مشتریان و مخاطبان شما نمایش داده و معرفی کنند.

به عنوان مثال بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ، محتوای تبلیغاتی مورد نظر شما را به کاربران نمایش می دهد و آنها را به سمت وب سایت شما هدایت می کند. سپس کار اصلی در لندینگ پیج یا صفحه مقصد وب سایت شما آغاز می شود و مخاطب را ترغیب می کند که به جمع مشتریان شما بپیوندد.

همان طور که ملاحظه می کنید، تکنیک بازاریابی ایمیل مارکتینگ، بدون طراحی وب سایت، موثر نخواهد بود.

این فقط نمونه ای از اهمیت طراحی وب سایت برای بازاریابی اینترنتی است، اما سایر روش های دیجیتال مارکتینگ نیز بدون وجود یک وب سایت مناسب، ناقص و نا تمام خواهند ماند.

مثلا تکنیک های بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیز در نهایت به مرجعی رسمی، نیاز دارند تا اعتبار و شخصیت کسب و کار شما را به مخاطبان ثابت کنند.

علاوه بر این طراحی وب سایت شما،کیفیت، کارآمدی و آراستگی آن، نشان دهنده اعتبار کسب و کار شماست. همچنین با طراحی سایت حرفه ای، نشان می دهید که برای مشتریان خود احترام قائل هستید و آنان را لایق بهترین ها می دانید.

طراحی سایت ارزان، امکانات کامل با هزینه کمتر

طراحی سایت ارزان، بهترین گزینه برای بازاریابی اینترنتی

شاید مدیران بسیاری از کسب و کارهای نوپا و کوچک، تصور کنند صرف هزینه برای طراحی سایت، جزو مخارج غیر ضروری و لوکس محسوب می شود. اما در دورانی که استفاده از اینترنت در زندگی روزمره، به سرعت در حال گسترش است، طراحی سایت برای همه انواع کسب و کار، نیازی ضروری محسوب می شود.

بدون طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی، بخش بزرگی از مخاطبان خود را از دست خواهید داد و شانس شما برای جذب مشتریان جدید، به شدت کاهش می یابد.

طراحی سایت ارزان و در عین حال حرفه ای، نیاز اکثر کسب و کارهاست. بسیاری از مدیران هوشمند و آینده نگر، ترجیح می دهند در شرایط اقتصادی فعلی، هزینه سنگینی برای طراحی وب سایت نپردازند و در عین حال یک وب سایت حرفه ای و کامل برای مراجعات اینترنتی خود بسازند.

همیار توسعه، پلن طراحی سایت ارزان را برای این دسته از مدیران و صاحبان کسب و کارها تدارک دیده است.

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان، بهترین انتخاب برای کسب و کارهای نوپا

راه اندازی فروشگاه اینترنتی، علاوه بر هزینه های تآمین محصول، انبار، تبلیغات و بازاریابی، نیازمند صرف هزینه جهت طراحی سایت است. طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان، بهترین انتخاب برای فروشندگانی است که در آغاز راه فروش اینترنتی هستند. طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان، نیازهای اولیه فروشندگان اینترنتی را به بهترین نحو برآورده می کند و کمک می کند تا سهم خود را از بازار پرجمعیت اینترنت و فضای مجازی کسب کنند.

همیار توسعه، همراه شما در مسیر توسعه و پیشرفت

همیار توسعه در سال های اخیر به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت ارزان شناخته شده است. این مجموعه با همکاری برترین متخصصان طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی، سفارشات طراحی سایت ارزان را در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت به سرانجام می رساند.

·پلن طراحی سایت ارزان همیار توسعه شامل طراحی سایت به همراه ویژگی های زیر خواهد بود: 
·طراحی ریسپانسیو و کاملا واکنش گرا
·طراحی سایت منطبق بر سئو
·طراحی قالب رایگان و طراحی ظاهری مطابق سلیقه شما
·تعریف صفحات و برگه های دلخواه
·طراحی اسلایدر ها، منوها و فهرست های دلخواه
·طراحی بخش وبلاگ و مقالات
·طراحی بخش نظرات خوانندگان و فرم تماس با ما
·امکان عضوگیری و ارسال خبرنامه
·امکان تعریف بی نهایت محصول به همراه ویژگی ها و مشخصات فنی
·امکان جستجوی پیشرفته به همراه فیلترهای جستجو
·اتصال به شبکه های اجتماعی شما
·اتصال به درگاه بانکی
·ایجاد سپر امنیتی
·آموزش حضوری و پشتیبانی رایگان یک ماهه

کلیه این امکانات با صرف هزینه اقتصادی و مناسب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اینترنتی همیار توسعه مراجعه نمایید.

https://hamyar.dev

چرا پلن طراحی سایت ارزان در همیار توسعه، هزینه کمتری دارد؟

وب سایت شما در طراحی سایت ارزان همیار توسعه، کمبودی نسبت به بقیه پلن های طراحی نخواهد داشت و به شکل کاملا حرفه ای طراحی خواهد شد. تنها تفاوت این پلن با سایر گزینه ها، مدت زمان پشتیبانی، تعداد جلسات آموزشی و گزینه های اضافی خواهد بود.