تبیان، دستیار زندگی

نمایندگی تعمیرات یخچال و لباسشویی دوو در منزل

به صورت دوره¬ای داخل یخچال را با دستمال نرم و مرطوب تمیز کنید. برای رفع بوی بد یخچال می¬توانید از بوگیرهای مخصوص یخچال استفاده کنید. برخی استفاده از بوگیرهای طبیعی مانند جوش شیرین، قهوه و یا زغال را توصیه می¬کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
در سال­های اخیر دوو به یکی از برندهای پر طرفدار تولید کننده لوازم خانگی تبدیل شده است. یخچال و لباسشویی دوو از محبوب­ترین محصولات این شرکت می­باشد. از طرفی محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به ندرت دچار خرابی می­شوند. اما این به معنی نیست که هرگز خراب نمی­شوند. در برخی موارد ممکن است  در اثر استفاده مداوم و یا اتفاقاتی مانند ضربه وارد شدن این دستگاه­ها نیاز به تعمیر پیدا کنند. بعضی از این مشکلات به راحتی قابل تعمیر در منزل است و برخی دیگر نیاز به تعمیرات تخصصی دارد. در ادامه ما برخی از مشکلات متداول این دستگاه­ها و راهنمای تعمیر آن­ها را در منزل برایتان تهیه کرده­ ایم.
دوو

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در منزل

برخی از مشکلات متداول لباسشویی دوو به شرح زیر است:

        *  چرا ماشین لباس شویی دوولباس ها را تمیز نمی شوید؟


1-فشار آب ورودی کافی نیست از این رو عمل آبگیری به درستی انجام نمی­­شود.

2-لاستیک دور درب لباسشویی دوو کثیف است . آن را با یک دستمال نرم و مرطوب تمیز کنید.

3-برنامه درست را انتخاب نکرده­اید. برای تنظیم برنامه به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو مراجعه کنید.

4-شوینده مناسب نیست. پیش از هر اقدام برا تعمیر ماشین لباسشویی دوو مارک شوینده خود را عوض کنید. همچنین در نظر داشته باشید تنها از شوینده مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید.

در صورتی که موفق به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی دوو نشدید پیش از هر اقدام جدی به نمایندگی تعمیرات دوو مراجعه کنید.

      *   علت اینکه ماشین لباسشویی دوو نشتی دارد چیست ؟


1-لاستیک دور درب لباسشویی دوو فرسوده شده است. در این صورت با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو اقدام به خرید واشر جدید بکنید.

2-زبانه درب لباسشویی دوو خراب شده است. در این صورت باید نسبت به تعویض آن در اسرع وقت اقدام کنید. در صورتی که تجربه کافی در این زمینه ندارید از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات دوو کمک بگیرید.

3-شلنگ ماشین لباسشویی دچار پارگی شده است و یا به درستی نصب نشده است. مسیر شلنگ را برای پیدا کردن هرگونه سوراخ یا پیچ خوردگی دنبال کنید.

       *   چرا ماشین لباسشویی دوو سر و صدا می ­کند؟

1-در اغلب موارد علت سر و صدای اضافه ماشین لباسشویی اقلام کوچکی مانند سنجاق و یا سکه است که در جیب لباس­ها فراموش شده است. همواره قبل از قرار دادن لباس­ها در داخل لباسشویی آن­ها را بررسی کنید.

2-ماشین لباسشویی دوو تراز نیست. با استفاده از پایه­های زیر لباسشویی آن را در محل خود تراز کنید.

در موارد جدی­ تری ممکن است علت سر وصدای اضافه خرابی بلبرینگ و یا دیگر قطعات موتور باشد که عیب یابی این قطعات باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو انجام شود.

       *   چگونه بوی بد ماشین لباسشویی دوو را از بین ببریم؟


1-بعد از اتمام فرآیند شستشو سریعا لباس­ها را خارج کنید.

2-با استفاده از یک دستمال نرم آب باقی مانده در واشر دور درب لباسشویی دوو را خشک کنید.

3-مسیر تخلیه توسط اجسام ریز مسدود شده است. عدم تخلیه به مرور باعث تولید بوی بد خواهد شد. به صورت دوره­ای فیلتر تخلیه را تمیز کنید.

4-از جرم­گیرهای صنعتی و یا خانگی مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید.

در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات جدی­تری مانند سوختن موتور شده است برای تعویض و تعمیر قطعات ماشین لباسشویی باید به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو مراجعه کنید. آی.پی امداد در حال حاضر بزرگترین نمایندگی تعمیرات دوو در تهران می­باشد که  خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو را در سریع ترین زمان ممکن  به مشتریان خود ارائه می­کند. تمام تعمیرکاران این مجموعه افراد مجرب و دوره دیده­ای هستند که قادر به انجام تعمیرات تمام مدل­های جدید و قدیمی لباسشویی دوو در کمترین زمان ممکن هستند. در صورت نیاز به تعویض قطعات برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو تنها از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در منزل


مهم­ترین مشکلات یخچال دوو عبارتند از:

     *   چرا یخچال دوو خنک نمی­ کند؟


در صورتی که یخچال شما به خوبی خنک نمی­کند پیش از تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال دوو موارد زیر را به دقت بررسی کنید. ممکن است خنک نکردن یخچال به دلایل زیر باشد:

1-  دو شاخه از پریز خارج شده است.

2-درجه یخچال مناسب نیست. با تنظیم درجه مناسب از برودت یخچال بکاهید.

3-لاستیک دور درب فرسوده شده است. آن را سریعا تعویض کنید. واشر پاره و یا فرسوده موجب خارج شدن سرمای داخل یخچال خواهد شد.

اگر موفق به تعمیر یخچال دوو نشدید بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال دوو تماس بگیرید و درخواست اعزام کارشناس داشته باشید.

*  چرا یخچال نوفراست دوو برفک می­زند؟


1-اگر برفک در اطراف درب یخچال دوو تشکیل شده است نشان­دهنده خرابی لاستیک دور درب یخچال است.

2-رطوبت در محل نصب یخچال بالا می­باشد.

3-ترموستات یخچال دوو خراب است. تعمیر و تعویض ترموستات دوو با توجه به نوع مدل یخچال می­تواند متفاوت باشد. از این رو بهتر است تعویض دستگاه توسط نمایندگی تعمیرات دوو انجام شود.

        *  چرا یخچال دوو اتومات نمی کند ؟


1-درجه یخچال دوو تنظیم نیست .برای تنظیم درجه می­توانید به دفترچه راهنمای فارسی یخچال دوو مراجعه کنید.

2-لاستیک درب  یخچال دوو معیوب است .

3-سیستم دیفراست دچار ایراد شده است که باید توسط تعمیرکار نمایندگی دوو عیب یابی شود.

       *   بوی بد یخچال دوو را چگونه از بین ببریم؟


به صورت دوره­ای داخل یخچال را با دستمال نرم و مرطوب تمیز کنید. برای رفع بوی بد یخچال می­توانید از بوگیرهای مخصوص یخچال استفاده کنید. برخی استفاده از بوگیرهای طبیعی مانند جوش شیرین، قهوه و یا زغال را توصیه می­کنند. اما قطعا تاثیر بوگیرهای طبیعی کمتر از نوع صنعتی آن خواهد بود.

عیب یابی و انجام تعمیرات تخصصی یخچال باید توسط نمایندگی تعمیرات دوو انجام شود. آی.پی امداد مرکز تخصصی تعمیرات یخچال دوو در تهران است. تمام تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی 3 الی 12 ماهه می­باشند. توجه به این نکته حائز  اهمیت است که تعمیر یخچال توسط مراکز غیر معتبر می­تواند منجر به وارد شدن آسیب­های جدی به دستگاه شود.

کلام آخر

آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات دوو در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران می­باشد. این مجموعه به دلیل ارائه خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی و یخچال دوو ، ارائه مشاوره پیش از تعمیر رایگان، اعزام کارشناس در کمتر از دو ساعت و استفاده از قطعات یدکی اصل در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو و نمایندگی تعمیرات یخچال دوو می­باشد.