تبیان، دستیار زندگی

فیلم زهر مار را در فیلم گردی رایگان تماشا کنید

فیلم «زهرمار» جواد رضویان یکی دیگر از فیلم‌های اول سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بود. با شناختی که تماشاگر از جواد رضویان دارد و او را همواره در فیلم‌ها و سریال‌های طنز دیده است، از تماشای «زهرمار» متعجب خواهد شد چراکه مطمئنا انتظاری ندارد جزاینکه یک فیلم کمدی ببیند و با آن حسابی بخندد. اما «زهر مار» یک کمدی نیست که یک فیلم اجتماعی جدی است و این خود مهم‌ترین نکته درباره «زهرمار» است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
زهرمار
فیلم زهرمار  یک ویژگی مهم دارد و آن تصویر تازه‌ای است که از «جواد رضویان» پیش روی مخاطب قرار می‌دهد؛ تصویر هنرمندی دغدغه‌مند و جدی که نسبت به تلخی‌ها و ناملایمات جامعه پیرامونش دست به واکنش زده و تلاشش را هم کرده تا این بار و به زبان سینما، مخاطبانش را به جای خنده‌های از ته دل، اندکی به فکر وادارد.

در خلاصه ی فیلم میخوانیم:
یک مداح مذهبی که برخلاف تصور رایجی که از مداحان در جامعه وجود دارد انسان مردمی هم هست، با یک زن خلاف‌کار و شر و شور همراه می‌شود تا یکی را پیدا کنند و پولی را که باید تا آخر شب تحویل مافیای خلافکاران بدهند را به‌دست بیاورند. در این مسیر تناقضات میان این دو و رفتارها و عقاید ضد و نقیضشان، موقعیت‌های جالبی را به‌وجود می‌آورد که تفاوت‌های اجتماعی را به نمایش می‌گذارد.

عوامل فیلم:

کارگردان: جواد رضویان، نویسنده         : پیمان عباسی، تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی.

بازیگران: سیامک انصاری,  شبنم مقدمی,  شقایق فراهانی,  سیامک صفری,  نسیم ادبی,  علیرضا استادی,  رضا رویگری,  حسین محب اهری,  سیامک ادیب,  برزو ارجمند,  آدرینا توشه

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم گردی با در اختیار گذاشتن اشتراک رایگان پس از ثبت نام، کاربران را دعوت می‌کند فیلم زهرمار ساخته جواد رضویان را مشاهده کنند.