تبیان، دستیار زندگی

هنگام رزرو هتل در استانبول، حواستان به امکانات هتل باشد

جذابیت‌های شهر استانبول ترکیه بر هیچ گردشگری پوشیده نیست. تمامی گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند بی‌شک دوباره تمایل به این سفر پیدا می‌کنند و اکثر کسانی که برای بار اول به استانبول رفتند سفرهای بعدی در آنجا را نیز تجربه کرده‌اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هنگام رزرو هتل در استانبول، حواستان به امکانات هتل باشد

زیبایی‌های طبیعت استانبول، ساختمان‌های جذاب و دیدنی، موزه‌ها و تئاترها و کنسرت‌ها و دیگر اماکن گردشگری این شهر زیبا و صنعتی همه و همه توریست‌ها را به آنجا می‌کشاند. در سفر به استانبول مهم‌ترین مسئله چه از نظر مادی و چه از نظر احساس راحتی در این سفر، هتلی است که در آن اقامت می‌گزینید. در این مقاله سعی داریم رزرو هتل‌ استانبول برای شما را شرح داده و نکات آن را برای شما ذکر کنیم تا راحت‌تر به رزرو اینترنتی هتل های استانبول بپردازید.

هتل جایی است که هر فردی بعد از مقصد سفرش، باید در آنجا احساس راحتی کند پس هتل بسیار در کیفیت سفر شما تاثیرگذار است. با توجه به همین نکته، انتخاب یک هتل مناسب بسیار مهم است. اما انتخاب یک هتل مناسب احتیاج به اطلاعات و مقدماتی دارد که قبل از سفر باید آنها را بدانید و در موردش مطالعه کنید.

رزرو هتل استانبول

به خاطر داشته باشید در سفر به استانبول چیزی که بسیار مهم است تعداد ستاره‌های هتل‌هاست. تعداد ستاره‌ها در هتل‌های استانبول بسیار خاص است و ممکن است شما حتی با خرید یک هتل 4 ستاره خدماتی که لازم داشته باشید را دریافت نکنید، پس ابتدا خدمات یک هتل را بررسی کنید و اطلاعات لازم را در آن بدست آورید و بعد به رزرو اینترنتی هتل های استانبول بپردازید. پیشنهاد می‌شود در هنگام سفر به استانبول بیشتر هتل‌های 5 ستاره را انتخاب کنید تا حداقل بتوانید خدمات خوبی را دریافت کنید. اگر بودجه‌تان به اندازه هتل‌های 5 ستاره نیست پس توجه داشته باشید که در میان هتل‌های 4،3 یا 2 ستاره حتما هتلی را انتخاب کنید که قبلا خدمات آن را بررسی کرده و دیده باشید، چرا که ممکن است خدماتش در حد مثلا یک مسافرخانه در تهران هم نباشد. با شناخت کافی در این زمینه می‌توانید به رزرو هتل استانبول بپردازید.چه نکته‌هایی را برای رزرو هتل در استانبول باید رعایت کرد

جغرافیای هتل بسیار مهم است

یکی از موارد بسیار مهم که در هزینه هتل‌های استانبول تاثیرگذار است محل قرارگیری آن هتل است که آن هتل در کدام منطقه و خیابان قرار گرفته است. دلیل این امر این است که استانبول شهر بزرگی است و علاوه بر آن مناطق دیدنی زیادی دارد پس باید هتلی را انتخاب کنید که به محل‌های گردشگری نزدیک باشد تا هزینه بالایی برای رفت و آمد و تردد در سطح شهر پرداخت نکنید. چرا که استانبول شهری بسیار شلوغ و پر ترافیک است. شما باید به انتخاب بپردازید که کدامیک از مناطق گردشگری استانبول برایتان مهم است تا هتلتان را نزدیک آن رزرو کنید، چراکه مناطق گردشگری در استانبول بسیار گسترده است و در سطح شهر پخش شده است. مثلا مراکز خرید برایتان مهم است یا مناطق گردشگری تاریخی. مناطقی که در استانبول تقریبا نزدیک به هم هستند مسجد سلطان احمد، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی است که فاصله خوبی هم تا بازار دارد و می‌توانید در همین حدود یک هتل رزرو کنید. علاوه بر آن خیابان‌های مختلف استانبول هرکدام ویژگی‌های خاص خودش را دارد. به طور مثال میدان تقسیم محل اصلی انواع هتل‌ها و مراکز خرید است. یا به طور مثال منطقه‌ای که در استانبول به نام منطقه آسیایی شهرت دارد دارای هتل‌های ارزان‌تری است و به راحتی می‌توانید در آنجا هتل‌های با قیمت مناسب پیدا کنید. با رزرو هتل استانبول علی بابا می‌توانید به این انتخاب بپردازید.


هنگام رزرو هتل در استانبول، حواستان به امکانات هتل باشد

هزینه هتل‌های استانبول

از هتل‌های 5 ستاره گرفته تا هتل‌های 1 ستاره همه و همه قیمت‌های متفاوتی دارند و گستردگی قیمت در هتل‌های استانبول حتی با ستاره یکسان بسیار متفاوت است. مثلا هتل 5 ستاره در استانبول از شبی یک میلیون الی 5 میلیون است در حالتی که همه‌شان 5 ستاره هستند. جالب است بدانید که با این اوصاف، هتل‌های استانبول از 400 هزارتومن کمتر نیستند و در واقع این قیمت، پایین‌ترین قیمت هتل در استانبول است.

هتل‌های 5 ستاره

هتل‌های 5 ستاره در استانبول امکانات زیادی دارند اما در ابتدا باید واقعیت ارائه این خدمات را بررسی کنید. اما اگر این هتل‌ها واقعا 5 ستاره باشند دارای امکانات زیادی همچون سونا، جکوزی، رستوران، باشگاه و دیگر امکانات تفریحی هستند. هتل‌های گرین پارک مرتر، بیوتل، الیت ورد بیزنس، رامادا پلازا، اینترکونتینانتال و مارمارا از هتل های 5 ستاره استانبول هستند. با رزرو هتل استانبول علی بابا می‌توانید این هتل‌ها را رزرو کنید.