تبیان، دستیار زندگی

تبلیغات هدفمند در پورتال آسمونی

در مقاله ای که پیش روی شما است سعی بر آن شده شما را بیش تر با تبلیغات هدفمند آشنا کنیم و به صورت مفیدی از مزایا و شیوه های این نوع تبلیغ یاد کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تبلیغات هدفمند در پورتال آسمونی
شما دارای هر نوع شغل و صنفی در هر جای دنیا که باشید یکی از نیازمندی های اساسی و اولیه کسب و کارتان نیاز به تبلیغات و جذب مشتری است. بدیهیست که کسب و کار هر چه مشتری بیش تری داشته باشد رونق آن نیز افزون می شود. به طوری که شما بدون داشتن تبلیغات کافی و مناسب نخواهید توانست کسب و کارتان را سرپا نگه دارید . شما برای افزایش مشتری هایتان نیاز به بازار یابی و تبلیغات مناسب دارید که می توانید از راه های مختلف این کار را انجام دهید. نصب بیلبورد های تبلیغاتی ، آگهی های روزنامه ، بنر ، بروشور و .... همه انواع مختلفی از بازاریابی سنتی است که شما همه روزه با آن ها در زندگی روزمرتان مواجه می شوید ، که البته نمی توان انتظار موفقیت چشم گیری از این نوع تبلیغات داشت. در واقع هیچ کدام از این ها موثرترین راه نیست. عصر جدید ، عصر ارتباطات است و بارز ترین نوع تبلیغات در این عصر ، بازاریابی به صورت اینترنتی است.

 فضای وب بستری بسیار مناسب و آماده برای پیاده سازی انواع تبلیغات هدفمند و آگهی های هوشمند است که بازده بسیار بالایی نیز دارد.بارز ترین نوع تبلیغات اینترنتی که احتمالا شما هم با آن برخورد داشتید همان بنر ها و تابلو های مجازی است که در حاسیه سایت های مختلف نمایش داده می شود. مشکلی که این مدل تبلیغات دارند این است که برای همه مخاطب ها یک نوع تبلیغ را نمایش می دهند که باعث می شود اکثر بازدید کننده ها از سایت به آن ها بی توجهی کنند ، آمار های رسمی میگویند در سال 2008 بازدید از تبلیغات کلیکی تقریبا به صفر رسیده. این آمار باعث شد تا بازاریابان دست به ابداع شیوه های نویی برای تبلیغات بزنند،  راه حلی که بر طرف کردن این مشکل وجود به وجود آمد هوشمند کردن تبلیغات است ، با یک مثال توضیح می دهم تا شفاف باشد:

شما صاحب یک آژانس مسافرتی در منطقه 2 تهران هستید و نیاز به تبلیغات دارید ، مسائلی که در تبلیغ شما باید رعایت شود این است ، آگهی شما باید بیشتر به متقاضیان تور و سفر و مسافران نمایش داده شود؛ پس نیاز است تبلیغ شما در جایی که اطلاعات سفر و گردشگری وجود دارد نمایش داده شود ، این نیازمندی برای بازدهی بالا تر باید به مردم منطقه 2 و محله ها و حاشیه های آن نمایش داده شود. به طور خلاصه قبل از درج کردن آگهی آنلاین باید جامعه هدف شما مشخص شود تا بتوان آن آگهی را هوشمند نامید.

اگر تمام مورد های بالا رعایت شود شما یک تبلیغ هدفمند اینترنتی دارید. که لازم به ذکر است که در ایران بسیار کم به این نوع تبلیغ ها بر میخوریم و اکثر آگهی ها از نوع ساده و کلیکی است.


تبلیغات هدفمند در پورتال آسمونی
نوع دیگری از تبلیغات هستند که هنگام ارائه شدن به مخاطب پیوستگی محتوایی و ظاهری با وب سایتی که در آن نمایش داده می شوند دارند. به این گونه تبلیغات ، تبلیغات همسان ((native میگوییم . این نوع از تبلیغات شبیه به محتوا هستند. شما در اینترنت به‌دنبال چیزهایی می‌گردید که سرگرم‌کننده، آگاهی‌بخش یا الهام‌بخش هستند که باعث می شود تبلیغات همسان نیز توجه شما جلب کند و سراغ محتوای آن ها بروید. تبلیغات همسان همواره یکی از مفید ترین شیوه های بازاریابی بوده که باعث می شود مخاطب آن چه را که می خواهد ببیند و سرچ کند به او نمایش داده شود. این گونه تبلیغات به سرعت در حال گسترش است و این شیوه‌ی تبلیغ در آینده در بازاریابی اینترنتی رشد بیشتری خواهد داشت، چرا که مخاطبان ، تبلیغات مزاحم را می‌بندند یا آنها را نادیده می‌گیرند. با اینکه انجام درست تبلیغات همسان آنلاین کار دشواری است، اما تکنولوژی‌های جدید در وب، کار بازاریاب‌ها را برای استفاده از شیوه‌هایی که مخاطبان مناسب را بهتر هدف قرار میدهد آسان‌تر کرده است.

در آخر سعی داریم یکی از وب سایت هایی که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می کند را معرفی کنیم. وب سایت آسمونی اولین پورتال جامع اینترنتی ایران است که تجربه و تخصص کافی را در زمینه انواع تبلیغات اعم ازتبلیغات هدفمند ، تبلیغات هوشمند و تبلیغات همسان را دارد. شما می توانید با خیال راحت تبلیغات خود را به پورتال آسمونی بسپارید و انتظار نتیجه مطلوب را داشته باشید.

جهت مشاهده وب سایت از لینک زیر استفاده نمایید:

/https://www.Asemooni.com