تبیان، دستیار زندگی

باغ تالار گلهای زندگی

باغ تالار گلهای زندگی با داشتن سالن ها با ظرفیت های مختلف به شما این اطمینان را می دهد که برای هر تعداد مهمان سالن مناسب را در اختیار شما قرار میدهد هم چنین داشتن تالار مسقف و باغ نیز بر جذابیت فضا می افزاید .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باغ تالار گلهای زندگی
در این مقاله سعی بر آن شده تا اطلاعات کامل و جامعی را در رابطه با باغ تالار گلهای زندگی به شما عزیزان بدهیم که بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

باغ تالار گلهای زندگی در منطقه 22 تهران واقع شده است که یکی از با کیفیت ترین تالار های این منطقه به حساب می آید که در ادامه به بررسی برخی از خدمات و امکانات این تالار می پردازیم.

باغ تالار گلهای زندگی با داشتن سالن ها با ظرفیت های مختلف به شما این اطمینان را می دهد که برای هر تعداد مهمان سالن مناسب را در اختیار شما قرار میدهد هم چنین داشتن تالار مسقف و باغ نیز بر جذابیت فضا می افزاید . همچنین داشتن تعداد کافی پارکینگ نیز باعث می شود مهماناتان مجبور نشوند که ماشین هایشان را کنار خیابان پارک کنند .
این مجموعه با استفاده کردن از کادری مجرب و با تجربه انواع خدمات رسانی را به مهمانان عزیز شما میرسانند و برای راحتی و لذت آن ها نهایت تلاششان را می کنند.

سرویس ارکیده سفید و ارکیده طلایی منو های غدایی تالار گل های زندگی است که تنوع بسیار زیادی  را از غداهای با کیفیت تشکیل می دهند که باعث می شوید هر سلیقه ای را جواب گو باشد چندی از غذا های منو شامل : باقالی پلو با گوشت ، جوجه کباب زعفران ، کباب لقمه زعفرانی ، برنج سفید زعفرانی ، ته چین زعفرانی ، زرشک پلو با مرغ می شود .
همچنین منوی دسر نیز شامل تنوع خوبی است ، موس شکلات ، تیرامیسو ، پلمبیر ،ژله ، ژله موس منوی دسر این مجموعه را تشکیل می دهد که باعث بالا رفتن کیفیت پذیرایی می شود.

باغ تالار گلهای زندگی

یکی از مهم ترین جلوه های تالار عروسی به صدا دهی و نور پردازی است که تالار گلهای زندگی در این زمینه نیز حرفی برای گفتن دارد ، استفاده از تجهیزات به روز و با کیفیت باعث می شود که تمامی مهمانان از مراسم عروسی لذت کافی را ببرند . وجود داشتن سفره خانه سنتی و کافی شاپ باعث می شود همه قشر از مهمانان شما از جشن عروسی لذت کافی را ببرند.

با ورود به مجموعه تالار های تشریفاتی گلهای زندگی شما با حجمی از زیبایی های بصری مواجه می شوید که هر کسی را میخکوب خود می کند ، تزئینات سالن می تواند با سلیقه شما تغییر کند و می تواند به جشن عروسیتان تم های خاصی را بدهید و آن را بیش از پیش چشم نواز کنید.

از مزایای این تالار داشتن آتلیه داخل مجموعه است که باعث می شود در وقت شما صرفه جویی شود و استفاده از عکاسان ماهر و تجهیزات نور پردازی مناسب کیفیت عکس های پایانی را تضمین می کند .

یکی دیگر از مزایای این سالن علاوه بر آتلیه اجاره و تزئین ماشین عروس (بنز و بی ام و) است که باعث می شود که شما دیگر دردسر پیدا کردن ماشین مناسب را متحمل نشوید و زمانی را صرف این کار نکنید.
باغ تالار گلهای زندگی

تعدادی دیگر از امکانات باغ تالار گل های زندگی را به صورت مختصر در زیر برایتان آورده ایم :

سفره عقد به همراه گل آرایی و شمع آرایی
نورپردازی محوطه و فرش قرمز
تزیینات ورودی و آبنماها
گل آرایی محوطه
گل آرایی میزهای پذیرایی
میوه، شیرینی و کیک
آتش بازی هر ست
موزیک(خواننده، سیستم صوتی، نورپردازی، پیست رقص)
بارگل و شمع
میزیادبود
آبشار شکلات
سفره خانه سنتی شامل(تنقلات سنتی، شیرینی محلی، گز، چای، انجیر)
بازارچه سنتی شامل(بلال، دل و جگر، بال کباب، انار دان شده، ترشیجات فرحزادی، آش رشته و باقالی)
بستنی سنتی پسته ای
کافی شاپ شامل ۴ مدل آبمیوه(شیرموز، موهیتو، آب زرشک، آب هندوانه، آب طالبی)
میز شام عروس و داماد
بار کیک و گل آرایی
دسته گل عروسی
 

این باغ تالار در غرب تهران در منطقه خوش آب و هوای چیتگر واقع شده که دسترسی آسانی نیز دارد که باعث می شود مهمانان زیاد اذیت نشوند ، شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه کنید و یا از طریق تماس تلفنی اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید .

آدرس:  بزرگراه تهران – کرج ، بعد از آزادگان ، خروجی شهرک گلستان و پارک چیتگر، بلوار کوهک ، نسیم دوم ، پلاک ۳۶

تلفن تماس :  ۰۲۱۴۴۷۰۵۴۵۴ – ۰۲۱۴۴۷۰۶۰۶۱
آدرس سایت : www.golhayezendegi.com
تلفکس :  ۰۲۱۴۴۷۰۴۶۷۲
موبایل :  ۰۹۱۲۲۲۱۲۹۳۲
ایمیل :  info@golhayezendegi.com
مدیریت :  محمودخانی