تبیان، دستیار زندگی

سردار نقدی: انتقام قطعی است؛ آمریکایی‌ها پیغام نفرستند

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه انتقام حتما گرفته خواهد شد و این مسئله راه دیگری ندارد و آمریکایی‌ها هم بیخود پیغام نفرستند، گفت: آمریکایی‌ها اگر می‌خواهند جان سالم به در ببرند، باید پایگاه‌های خود را جمع کنند و بروند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سردار محمدرضا نقدی، عاون هماهنگ کننده سپاه،
سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی تلویزیونی پیرامون شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: عوارض رویارویی آمریکا با ما برای آنها بسیار دردناک خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیامد این اتفاق برای آمریکایی ها بسیار زیاد است، گفت: اولا این انتقام قطعی است و آمریکا بیخودی پیام و نامه نفرستند، چون همه را بسیج کرده که یا زنگ بزنند و یا با وزیر خارجه دیدار کنند. شما که مرد این کار نبودید، پس چرا مرتکب چنین غلطی شدید؟

سردار نقدی با تاکید بر اینکه انتقام حتما گرفته خواهد شد و این مسئله راه دیگری ندارد و آمریکایی‌ها هم بیخود پیغام نفرستند، ادامه داد: بخش زیادی از این اقدام در دست کسی نیست و از دست همه خارج است، اینها مسئله را در رویارویی به جایی رسانده اند که بخشی از کار در دست کسی نیست چراکه در تمام جهان اسلام با عظمتش فرماندهان مقاومت تصمیم می‌گیرند و ضربه خود را خواهند زد و هر کدام در یک جایی از جهان اسلام ضربه‌ای را به آنها خواهند زد و نه کسی به آنها دستور می‌دهد و نه کسی می‌تواند به آنها بگوید این کار را نکنید.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: بخشی از انتقام که مربوط به ما است قطعا انجام می‌شود و آنها حتما پاسخ جنایت خود را خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه انتقام خواسته همه ملت ایران و عراق است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها اصلا ظرفیت یک رویارویی نظامی گسترده را ندارند. رئیس جمهور فعلی آمریکا با این شعار روی کار آمد که ما 7 هزار میلیارد دلار خرج کردیم و هیچ چیز نصیب ما نشد، آیا امروز اقتصاد آمریکا ظرفیت این را دارد که 5 هزار میلیارد دیگر هزینه کند؟ و یا حتی هزار میلیارد دلار؟

سردار نقدی اظهار داشت: نه اقتصاد، نه اوضاع آشفته سیاسی داخلی آمریکا و نه نفرت بین المللی که در جهان نسبت به آمریکا ایجاد شده است، هیچکدام از شرایط به نفع آمریکا نیست.

رویارویی آمریکا با ما برای آنها بسیار دردناک خواهد بود؛ این انتقام قطعی است و آمریکا بیخودی پیام و نامه نفرستند؛ اگر می‌خواهند جان سالم به در ببرند، باید پایگاه‌های خود را جمع کنند و بروند


معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه حشدالشعبی اگر فقط یکی از عملیات‌هایی را که علیه تروریست‌ها انجام داده، علیه آمریکایی ها اجرا کند، صد در صد پایگاه‌های آمریکایی در عراق برچیده خواهد شد، افزود: آمریکایی‌ها اگر می‌خواهند جان سالم به در ببرند، باید پایگاه‌های خود را جمع کنند و بروند. کمترین بهایی که آمریکایی ها در این قضیه خواهند پرداخت این است که دیگر جایی برای پایگاه‌هایشان در منطقه وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص انتصاب سردار قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی وی، گفت: آقای «حاج اسماعیل» همان حاج قاسم رسانه‌ای نشده خودمان است و شجاعت، صلابت، تدبیر و قدرت فرماندهی را در دوران دفاع مقدس تجربه کرده و فرمانده لشکرهای پر افتخار امام رضا و نصر بوده است.

سردار نقدی ادامه داد: ایشان زودتر از حاج قاسم وارد نیروی قدس سپاه شد و سوابق و تجربیات و روابطش با نهضت های آزادیبخش قدیمی‌تر از حاج قاسم شکل گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه تقوای بالای سردار قاآنی موجب شده تا هیچ ردی از او نباشد و پشت سر فرمانده خود حرکت کند، تاکید کرد: ندیدن افراد، نشانگر اوج شخصیت است و ایشان برای بنده یک شخصیت الگو است چه در شهامت و شجاعت و قدرت فرماندهی و چه در اخلاص و تواضع و همه خصوصیاتی که شنیدید.
منبع: خبرگزاری فارس
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .