تبیان، دستیار زندگی

برادر بزرگ ما

محبوب‌ترین چهره ملی ایران دیشب در راه ملت و اسلام تنش را تکه‌تکه کرد کما اینکه از آغاز ماجرای سوریه روحش را فدای ملت کرده بود.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قاسم سلیمانی
چه شد؟
ایجاد شکاف طرح آمریکایی‌ها بود. مایوس‌سازی مردم پروژهٔ آن‌ها بود. یاس احتیاج به عصبانیت داشت تا شکاف بین مردم و حاکمیت به اوجش برسد و عصبی‌سازی نقشه رسانه‌هایشان بود. همه طرح چندساله آمریکایی‌ها، همهٔ پول‌های ریخته‌شده‌شان دیشب بر باد رفت. همه داستان جوکر دیشب بر باد رفت.

محبوب‌ترین چهره ملی ایران دیشب در راه ملت و اسلام تنش را تکه‌تکه کرد کما اینکه از آغاز ماجرای سوریه روحش را فدای ملت کرده بود.

یکبار حاج قاسم می‌گفت از شروع ماجرای سوریه، خانواده را به فرزندانم سپرده‌ام. او خانواده‌اش را فدای ملت و آرمانش کرد.

چه می‌شود؟
برادر بزرگ‌تر ما، دیشب که در خواب امن بودیم در کشوری دیگر به دنبال دفاع از عزت و حیثیت ملت مستضعف بود. دیشب را تازه فهمیدیم. خدا می‌داند چقدر از این روزها و شب‌ها او دور از تعلقاتش برای ما جانش را کف دستش گذاشته بود.

محبوب‌ترین برادر ما دیشب با خون مطهرش ملت را کنار هم جمع کرد. پروژه آشوب را ناکار کرد. محبوب‌ترین برادر ما ملت را به‌هم همبسته‌تر کرد. عجب نمادی ساختی آقای جوکر. رهبر مقاومت مردمی را دوباره در قلب‌هایمان به یاد آوردی.

سال ۶۰، خون شهید بهشتی بود که ملت را بیدارتر کرد. خط دشمن را افشا کرد و مردم را انقلابی‌تر کرد.

آقای جوکر، برای شما همان حرف امام روح‌الله برای شهادت شهید بهشتی کفایت است که عیب شما آنست که "نه از اسلام و قدرت معنوی آن و نه از ملت مسلمان و انگیزه فداکاری اطلاعی ندارید.

شما ملت را نشناخته‌اید... ملت ایران با اعتماد بقدرت لایزال قادر متعال همچون دریائی عاجز را که در سوراخ‌ها خزیده‌اید و نفس‌های آخر را می‌کشید به جهنم می‌فرستد و خداوند بزرگ پشت‌وپناه این کشور و ملت است."

این روزها رنگ ملت ایران سیاه نیست. رنگ محبوب مردم ایران، سه رنگ است با الله وسطش. علاوه بر آن انتقام، این را هم خواهی دید.