تبیان، دستیار زندگی

انتقام خون سردار سلیمانی در سراسر جهان اسلام گرفته خواهد شد

شادی لحظه‌ای آمریکایی‌ها به عزا تبدیل می‌شود

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه قطعا شادی لحظه ای آمریکایی‌ها و صهیونیست ها دیری نخواهد پایید که به عزا تبدیل شود، گفت: سپاه پاسداران، مردم و جبهه مقاومت در طول و عرض جهان اسلام انتقام خون این شهید سرافراز را که به چیزی جز سرافرازی و سربلندی ملت ایران، امت اسلام و آزادی قدس نمی اندیشید خواهند گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 سردار رمضان شریف

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه با تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان با تدبیر، شجاع، ولایتمدار و انقلابی بود که در طول عمر پربرکت خود در چهل و یک سال گذشته برای امنیت ملت ایران، امنیت امت اسلام و مبارزه با دشمنان قسم خورده امت اسلامی مجاهدت‌های فراوانی کرد و در معرض خطرهای متعددی قرار گرفت.

وی افزود: او در صحنه دفاع مقدس و در صحنه توانمندسازی محور مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی بارها تا مرز شهادت پیش رفت و چندین بار مجروح شد و چندبار قبل از شهادت به دست آمریکایی‌ها، لقب شهید را از مقام معظم رهبری دریافت کرد؛ او جانبازی بود که هرچند بالاترین مدال افتخار نظامی ایران را به همراه داشت اما همواره خود را سرباز ولایت و امت اسلامی می‌دانست.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه امروز فصل جدیدی برای سپاه پاسداران و جبهه مقاومت آغاز خواهد شد، گفت: آرمان های شهید سلیمانی کاملا مشخص است و آموزش و تدابیر لازم برای جبهه مقاومت در طول دوره حیات پربرکت ایشان کاملا واضح و روشن شده است.

شریف با تاکید بر اینکه قطعا شادی لحظه ای آمریکایی‌ها و صهیونیست ها دیری نخواهد پایید که به عزا تبدیل شود، گفت: سپاه پاسداران، مردم و جبهه مقاومت در طول و عرض جهان اسلام انتقام خون این شهید سرافراز را که به چیزی جز سرافرازی و سربلندی ملت ایران، امت اسلام و آزادی قدس نمی اندیشید خواهند گرفت.

وی گفت: مطمئن هستیم که شاگردان و تربیت شدگان این فرمانده لایق و شجاع، آرمان های وی را محقق خواهند کرد. سپاه قاسم سلیمانی‌های متعددی دارد، هرچند که فرهنگ سپاه ایجاب نمی‌کند که در زمان حضور سرداران سرافراز خود جایگزین‌های آنها را معرفی کند، اما افراد بسیار شجاعی در مجموعه خانواده سپاه و امروز باید بگوییم در مجموعه جبهه مقاومت هستند.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه از این خبر در مجموعه سپاه بسیار متاسف هستیم اما عزم ما برای گرفتن انتقام بیشتر خواهد بود، اظهار داشت: قطعا انتقام گرفته خواهد شد. ما راهی را در چهل سال گذشته شروع کردیم که سرداران بسیاری را در این راه تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم. شهید سلیمانی با درایت و حضور میدانی خود شرایطی را به وجود آورد که امروز اسرائیلی‌ها و  آمریکایی ها دست به یک جنایت آشکار زدند و مطمئن باشند که پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: به محض اینکه مقدمات انتقال پیکر این شهید عزیز به کشور فراهم شود، جزئیات مراسمات اعلام خواهد شد.
منبع: فارس