تبیان، دستیار زندگی

برنامه «اعجوبه‌ها» ۱۰۰ قسمت ادامه دارد

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌ها» با اشاره به برنامه‌ریزی برای آینده اعجوبه‌های میهمان این برنامه گفت: این مجموعه تا ۱۰۰ قسمت ادامه خواهد داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برنامه اعجوبه‌ها، مهران غفوریان،
به گزارش روابط عمومی این برنامه، سروش گل محمدی در مورد ادامه مسیر اعجوبه ها گفت: به دلیل استقبال از ۱۲ قسمت اول بار سنگینی بر دوشمان است. فعلا ۱۰۰ قسمت به شبکه تعهد داده ایم که آن را در چند فصل تقدیم مخاطبان خواهیم کرد.

گل محمدی در پاسخ به اینکه آیا پس از پایان مسابقه هم به فکر بچه هایی که در برنامه خوش می درخشند هستید، تاکید کرد: بله. به صورت مفصل برنامه داریم. حتی به اعجوبه‌هایی که نمی‌توانند وارد برنامه بشوند هم فکر کرده ایم. ارتباط با آنها ادامه خواهد داشت و تا جایی که در توانمان هست، به آینده درخشانشان کمک خواهیم کرد.

فصل اول اعجوبه ها به کارگردانی رضا مهرانفر با اجرای مهران غفوریان شنبه‌ها و یکشنبه‌ها بعد از خبر ۲۲ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و دوشنبه و سه شنبه ها ساعت ۱۵:۳۰ بازپخش می شود.

اعجوبه‌ها یک برنامه استعدادیابی است و کودکان در آن شرکت می‌کنند که البته استعدادیابی در این برنامه بیشتر به شکل نمایش توانمندی‌ها و استعدادهاست و قرار نیست داوری در آن باشد. این برنامه با محوریت استعدادیابی و نمایش توانمندی های کودکان و نوجوانان روی آنتن رفت.
منبع: خبرگزاری ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .