تبیان، دستیار زندگی

تحول در فروش را با طراحی فروشگاه اینترنتی تجربه کنید

در اکثر موارد، اینترنت و موتورهای جستجو، اولین منبع برای جمع آوری اطلاعات در زمینه های گوناگون هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحول در فروش را با طراحی فروشگاه اینترنتی تجربه کنید

در عصر حاضر روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود. استفاده از اینترنت در بسیاری از امور زندگی روزمره چنان گسترشی پیدا کرده است که تصور زندگی بدون اینترنت بسیار دشوار است. در اکثر موارد، اینترنت و موتورهای جستجو، اولین منبع  برای جمع آوری اطلاعات در زمینه های گوناگون هستند.

حتما شما هم مانند اکثر کاربران، هنگامی که قصد خرید محصولی را دارید، ابتدا از طریق اینترنت در مورد آن جستجو می کنید. ممکن است در حین جستجو، یکی از وب سایت های یافت شده توجه شما را جلب کند و تصمیم بگیرید خرید خود را از طریق آن فروشگاه اینترنتی انجام دهید.

اما چه عواملی در یک فروشگاه اینترنتی می تواند نظر کاربر را جلب کرده و او را وادار به خرید کند؟

طراحی فروشگاه اینترنتی و محتواگذاری مناسب، مهم ترین عاملی است که می تواند نظر کاربران را به خود جلب کرده و آنان را به خرید کردن از فروشگاه شما ترغیب کند.

با نگاهی به میزان فروش سرسام آور فروشگاه های اینترنتی نام آشنایی همچون دیجی کالا، موتن رو، بانه دات کام، تهران کالا در می یابیم که طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو و محتوا گذاری آن، تا چه حد می تواند در میزان فروش شما از طریق وب سایت فروشگاهی تأثیر داشته باشد.


تحول در فروش را با طراحی فروشگاه اینترنتی تجربه کنید

چه عناصری باعث جذابیت فروشگاه شما از نظر مشتریان می شود؟

سئو سایت پایه ای
اولین عاملی که باعث افزایش بازدید کنندگان و به تبع آن، افزایش فروش شما می شود، دیده شدن فروشگاه اینترنتی شما هنگام جستجو در موتورهای جستجو همچون گوگل است.

به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی شما در زمینه فروش عطر و ادکلن فعالیت می کند. اگر طراحی فروشگاه اینترنتی شما بی عیب و نقص باشد، اما محصولات فروشگاه شما، هنگام جستجو در گوگل دیده نشوند، شانس زیادی برای فروش نخواهید داشت.

سئو پایه ای وب سایت یکی از مهم ترین گام ها در طراحی فروشگاه اینترنتی است. یک وب سایت با سئو پایه ای خوب، ویژگی های خاصی دارد که طراحان سایت حرفه ای، می توانند هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی، آنها را اجرا کنند.

طراحی جذاب و مشتری پسند رابط کاربری

یک طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای، وب سایت شما را به شکلی ایجاد می کند که دارای عناصر بصری و گرافیکی جذاب باشد. یک طراحی کاربرپسند می تواند کاری کند که بازدید کننده فروشگاه شما، به محتوای تصویری و متنی صفحه علاقه نشان داده و آن را ترک نکند.

شکل ظاهری و طراحی رابط کاربری یک وب سایت، در افزایش فروش نقش به سزایی دارد. در صورتی که طراحی فروشگاه اینترنتی، به خوبی انجام نشده و موفق به جلب توجه کاربر نشود، کاربران به سرعت فروشگاه شما را ترک می کنند.

جستجوی پیشرفته با فیلترهای کامل و متنوع

جستجو در میان محصولات فروشگاه، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باعث جذب مشتریان به  فروشگاه اینترنتی شما و تمایل بیشتر آنان به خرید، می شود.

تصور کنید کاربری وارد وب سایت فروشگاهی شما شده و عبارت کاپشن مردانه مشکی را سرچ می کند. جستجوی فروشگاه شما باید تمامی محصولاتی که حاوی این کلمات هستند را به کاربر نمایش داده و بتواند نتایج غیر مرتبط به نیاز کاربر را از فهرست موارد یافت شده حذف کند. در این صورت کاربر می تواند در میان محصولات شما، محصول مورد نیاز خود را پیدا کند.

علاوه بر این در جستجوی پیشرفته کاربر باید قادر باشد تا محصولات مورد نظر خود را بر اساس برند، رنگ، نوع، اندازه و سایر ویژگی ها جستجو نماید.

طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو

امروزه با افزایش گوشی های تلفن هوشمند و تبلت ها در میان مردم، تعداد کاربرانی که از طریق گوشی موبایل به جستجو و وبگردی می پردازند، بسیار بیشتر از دهه های پیشین شده است. تعداد کاربران موبایلی، حتی از کاربران دسکتاپ نیز بیشتر است. بنابراین بسیار مهم است که طراحی فروشگاه اینترنتی برای این دسته از کاربران بهینه سازی شود.

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا، می تواند بدون هیچ مشکلی در انواع صفحه نمایش ها با ابعاد گوناگون اجرا شده و تمامی عناصر موجود در آن به خوبی و بدون افت کیفیت یا تغییر شکل، نمایش داده شود.

تجربه ای فراتر از یک فروشگاه اینترنتی، با تیم طراحی وب سایت همیار توسعه

همیار توسعه با سابقه موفق طراحی ده ها وب سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی و خبری، اینک در کنار شماست تا با طراحی حرفه ای فروشگاه شما، میزان فروشتان را متحول کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی توسط متخصصان طراحی وب و با رعایت تمامی استانداردها و ایجاد ویژگی هایی زیر انجام می شود:


  • - تعریف روش های پرداخت مختلف
- پنل کاربری برای کاربران عضوشده
- باشگاه مشتریان
- تعریف جشنواره های فروش ویژه و تخفیف های گوناگون
- امکان افزودن بی نهایت محصول جدید
- طراحی واکنشگرا و سازگار با انواع دستگاه ها
- بهره مندی از سئو پایه ای قوی
- اتصال به شبکه های اجتماعی
- امنیت بالا برای فروشنده و کاربر
- جستجوی پیشرفته
- طراحی رابط کاربری جذاب و گرافیکی

مشتریان وفادار را با حرفه ای ترین طراحی فروشگاه اینترنتی به دست آورید.

طراحی حرفه ای و کاربرپسند متخصصان طراحی وب همیار توسعه، تجربه ای خوشایند و فراتر از حضور در یک فروشگاه اینترنتی را برای مشتریان شما حاصل می کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی همیار توسعه در پلن های مختلفی انجام میگیرد. با تماس و دریافت مشاوره رایگان، می توانید پلن مناسب نیاز خود را انتخاب کرده تا طراحی وب سایت شما آغاز شود. فروشگاه اینترنتی شما ظرف مدت دوهفته آماده فروش خواهد بود، اما این پایان کار ما نیست.

گروه پشتیبانی همیار توسعه پس از اتمام طراحی نیز در کنار شما و پاسخگوی سؤالات شما خواهد بود.