تبیان، دستیار زندگی
در چهاردهمین روز بر پایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم انجمن های تخصصی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان میزبان سر لشگر عبد الله رضایی فرد، استاد دانشگاه در رشته فلسفه و مدیریت بود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش روز چهاردهم غرفه تبیان

گزارش روز چهاردهم غرفه تبیان

در چهاردهمین روز بر پایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم انجمن های تخصصی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان میزبان سر لشگر عبد الله رضایی فرد، استاد دانشگاه در رشته فلسفه و مدیریت بود.

گزارش روز چهاردهم غرفه تبیان

به گزارش تبیان این نشست گرم و صمیمی با بحث پیرامون خاطرات، علل پیروزی و شکست در عملیات های دوران دفاع مقدس و توضیح مسائل نظامی، سیاسی مربوط به آن دوران بر گزار شد.

گزارش روز چهاردهم غرفه تبیان

آقایان خیمه کبود،عضو کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال وحسینی مسئول حراست مجموعه ورزشی شهید شیرودی از دیگر میهمانان غرفه تبیان در چهار دهمین روز نمایشگاه قرآن بودند که ضمن بازدید از غرفه تبیان از محصولات ارائه شده موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان خریداری کردند. همچنین برای عضویت در تبیان نیز ابراز علاقه کردند.

کم کم به روز های های پایانی دومین هفته بر گزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نزدیک می شویم و پیش بینی می شود که طی روزهای آینده استقبال بیشتری نسبت به این روز ها از نمایشگاه قرآن به عمل آید. هر چند که استقبال از نمایشگاه اخیرا زیاد تر شده است اما به نظر می رسد نمایشگاه در روز های آتی روزهای شلوغ تری را تجربه کند.

روابط عمومی موسسه تبیان