تبیان، دستیار زندگی

نوت 10 پلاس؛ آفریده خیال‌انگیز سامسونگ برای مدیران موفق جهان

گلکسی نوت 10 پلاس؛ منشی شخصی حرفه‌ای‌ها

شاید شما دیوانه‌بازی‌های آنلاین باشید یا عاشق سینما و تماشای فیلم، شاید هم شیفته عکاسی باشید. اگر حداکثر استفاده از یک تلفن همراه را داشته باشید، سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس، نهایت نیاز شما را برآورده می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گلکسی نوت 10
سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس، تجربه نوین استفاده از موبایل همانند یک کامپیوتر است یک کنسول بازی، یک دوربین فیلم‌سازی، صفحه نمایش سینمایی با صدای دالبی و یک قلم هوشمند، همگی در یک دستگاه جمع شده‌اند من عاشق سینما و تماشای فیلم در گوشی موبایل هستم. از عکاسی لذت می‌برم و گرفتن عکس سلفی با یک دوربین با کیفیت برایم بسیار هیجان‌انگیز است. اما در این گزارش از زاویه دید یک مدیر به نوت ۱۰ پلاس خواهیم پرداخت.

منشی شخصی مدیران

شما به‌عنوان یک مدیر بیش از همه به چه نیاز دارید؟ من یک منشی شخصی قابل اعتماد را ترجیح می‌دهم؛ کسی که سرعت عمل بالا و دقت فراوان داشته باشد، از هوش بالا و حوصله کافی برخوردار باشد، جلسات و تماس‌های من را مدیریت کند و هر آنچه که از خاطر بردم، در اسرع وقت یادآوری کند. او در جلسات همراه من است و نکات لازم را یادداشت‌برداری می‌کند.

قابل اعتماد با ضریب امنیتی بالا

برای یک مدیر اعتماد به کارمندان بیش از هر چیز اهمیت دارد. طبیعتاً اگر آن کارمند، منشی شخصی شما باشد، ضریب این اعتماد و اطمینان دوچندان می‌شود؛ چرا که او مسئول امور شخصی شماست، ملاقات‌های شما را هماهنگ می‌کند، در سفرهای کاری همراهی‌تان می‌کند. بیشترین زمان را در طول روز همراه شماست و از جزئیات کار و حتی زندگی خصوصی شما مطلع است. او حتی گاهی از اعضای خانواده به شما نزدیک‌تر است، پس منشی شخصی شما باید فردی امین باشد.

شما به او اعتماد کرده‌اید و حفاظت از امنیت اطلاعات شخصی‌تان را به او سپرده‌اید. میزان اعتماد شما به او امنیت اطلاعات شخصی‌تان با این شرایط و جایگاه او در زندگی شما، گلکسی نوت ۱۰ همان منشی شخصی مورد اعتماد شماست. او از امنیت شما محافظت می‌کند. اما چطور؟ حسگر اثرانگشت اولتراسونیک روی صفحه نمایش، فرورفتگی‌های اثرانگشت شما را بهتر از آنچه تصور می‌کنید، شناسایی می‌کند. حسگر اثر انگشت اولتراسونیک یک امنیت واقعی برای شما به ارمغان می‌آورد اما این تمام آنچه شما  می‌خواهید، نیست.

شما از المان‌های دیگری نیز برای تأمین امنیت ورود به تلفن همراه خود برخوردار هستید. ابزارهای تشخیص چهره، پین، الگو و یا پسورد برای تشخیص هویت شما، روی گلکسی نوت ۱۰ پلاس موجود است گلکسی نوت ۱۰ پلاس این اطمینان خاطر را برای شما به وجود می‌آورد که جز شما و بدون اجازه شما شخصی امکان ورود به حریم شخصی‌تان را ندارد. گلکسی نوت ۱۰ همچنین با پلتفرم Samsung Knox امنیتی در سطح بسیار بالا به ارمغان می‌آورد. به کمک سخت‌افزار و پلتفرم چند لایه Knox اطلاعات شما از جمله تصاویر، فیلم‌ها و پوشه‌های شخصی‌تان از بدافزارها و حملات مخرب در امان خواهد بود خیالتان راحت باشد، گلکسی نوت ۱۰ پلاس به‌عنوان منشی شخصی، هیچ‌گاه به شما خیانت نخواهد کرد.

زیبا و قدرتمند

آنچه در نگاه نخست به چشم هر تماشاگری می‌آید، جز زیبایی و صلابت نیست. شما به‌عنوان یک مدیر داشتن یک همکار آراسته و شیک‌پوش را ترجیح می‌دهید، شاید مدیرانی باشند که این موضوع را نقض کنند. ما اما از قوانین صحبت می‌کنیم.

زمانی که شما گلکسی نوت ۱۰ را همراه خود دارید، نگاه دیگران معطوف به شما خواهند بود. نوت ۱۰ پلاس به‌عنوان یک منشی شخصی به شما اعتمادبه‌نفس می‌دهد؛ چرا که با زیبایی و صلابت خود نشانگر سلیقه و انتخاب درست شماست.

او خسته نمی‌شود چرا که باتری آن در تمام طول روز شارژ نگه می‌دارد. اگر تلفن همراه شما در طول روز و با حجم بالایی از کارکرد خاموش نشود، به چه معناست؟ پاسخ چیزی جز آرامش خاطر نیست. با نوت ۱۰ پلاس شما نگران خاموش شدن گوشی خود نخواهید بود.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس با طراحی ساده ارگونومیک و سبک وزن، یک استاندارد جدید برای طراحی گوشی هوشمند تعریف کرده است نوت ۱۰ پلاس به‌صورت فوق باریک طراحی و از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده است. اگر به تحسین دیگران اهمیت می‌دهید، باید بگویم که جلوه و جلای نوت ۱۰ همگان را به تحسین وامی‌دارد چرا که بدنه آن از میان طیف‌های رنگی زنده و خیره‌کننده پدید آمده است، منشی شخصی دل‌فریب شما رنگ‌هایی الهام گرفته از نور و ساخته شده از مواد شیشه‌ای که نور را جذب می‌کنند تا  یک رنگ خارق‌العاده را ایجاد کنند.

سرعت عمل و هوشمندی

آیا تا به حال تجربه کار با یک منشی کند و دیرفهم را داشته‌اید؟ اگر نمی‌خواهید دائماً منشی شخصی خود را تغییر دهید و اگر نمی‌خواهید با استخدام یک منشی به خودتان لعنت بفرستید، پس بهره هوشی و سرعت عمل فردی را در اولویت‌های اصلی خودتان قرار دهید.

اگر از گلکسی نوت ۱۰ پلاس استفاده کنید، خیلی زود متوجه تفاوت سرعت پردازش آن در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند خواهید شد. سرعت بالای نوت ۱۰ پلاس به شما این اجازه را می‌دهد که در تحت هر شرایطی، فایل‌ها را به‌راحتی دانلود کنید، بازی کرده و فیلم‌ها را به‌صورت آنلاین تماشا کنید.

نوت ۱۰ پلاس از تمرکز بالایی برای انجام چند کار هم‌زمان برخوردار است. در حالی که بازی آنلاین انجام می‌دهید یا سرگرم تماشای فیلم هستید می‌توانید با یک سرعت باورنکردنی دانلود را هم داشته باشید. همچنین پردازنده هوشمند برنامه‌های بیشتر استفاده شده شما را برای راه‌اندازی سریع، پیش بارگذاری می‌کند.

با نوت ۱۰ پلاس شما می‌توانید با موبایل خود در حالی که با کابل USB به کامپیوتر متصل است به‌راحتی کار کنید. اگر تجربه استفاده از تلفن همراه متصل به کامپیوتر را داشته باشید، به‌خوبی می‌دانید که تلفن همراه متصل به کامپیوتر با افت سرعت زیادی همراه است. با نوت ۱۰ شما هرگز تجربه کندی عملکرد را تجربه خواهید کرد.

مدیریت تماس‌ها

منشی شما باید قابلیت و توانایی بالایی در مدیریت تماس‌های شما داشته باشد، نیاز نیست بگویم فرض کنید، چون واقعیت این است که منشی‌های شخصی تلفن همراه شما را بیش از خودتان در اختیار دارند. او برای شما شماره مورد نظرتان را می‌گیرد و شما صحبت می‌کنید. این همان چیزی است که شما به‌عنوان یک مدیر سطح بالا به آن نیاز دارید.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس با Bixby کار منشی شخصی شما را به بهترین نحو انجام می‌دهد. Bixby دستیار هوشمند همواره آماده شماست. کافی است چیزی را که می‌خواهید بگویید، دستیار هوشمند Bixby به صدای شما پاسخ می‌دهد.

بیکسبی دستورات سریع و از پیش تنظیم شده و سفارشی دارد. شما در قسمت دستورات سریع یا همان Quick Commands می‌توانید ۵۰ دستور سریع را ذخیره کنید. هر زمان که به یکی از دستورات احتیاج داشتید، کافی است از بیکسبی بخواهید تا آن را برایتان انجام دهد. برای باز کردن بیکسبی کافی است بگویید   Hi bixb

منشی مسلط به زبان

منشی شخصی مسلط به زبان انگلیسی اگر سری به سایت‌های ثبت آگهی رده باشید. با این عنوان مواجه شده‌اید. مدیران موفق می‌دانند که منشی شخصی‌شان باید حداقل به زبان انگلیسی مسلط باشد.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس منشی همان منشی شخصی مدنظر شماست. او به تمام زبان‌های زنده دنیا تسلط دارد و نگاه شما به دنیا را عوض می‌کند باز هم به استفاده از قابلیت بیکسبی، این بار با عنوان Bixby Vision.

 Bixby Vision این امکان را به شما می‌دهد که از دوربین خود برای ترجمه جملات کامل از یک زبان خارجی استفاده کنید.

منشی مراقب، مدیر سلامت

یک منشی تمام‌عیار به سلامت مدیرش مانند سلامتی خود و خانواده‌اش اهمیت می‌دهد.
نوت ۱۰ پلاس منشی وفادار شماست. او به شما خدمات متنوع و با کیفیت بسیاری ارائه می‌دهد اما سلامتی‌تان را در اولویت قرار داده است. شما به‌عنوان یک مدیر بخش زیادی از زمان خود را صرف استفاده از موبایل، تبلت رایانه و یا سایر صفحات نمایی می‌کنید. پس در معرض آسیب‌های جدی بینایی قرار دارید. در نوت 10 شما از کیفیت بالای رنگ و تصاویر چشم‌نواز برخوردار هستید اما با وجود این مزیت چه شما نسبت به سایر گوشی‌های موبایل کمتر خسته خواهد شد این صفحه نمایش به‌گونه‌ای طراحی شده که با کاهش نور آبی در هر پیکسل خستگی چشم و اختلال خواب را کمتر می‌کند. البته جای نگرانی نیست؛ چرا که خدای به رنگ و کیفیت تصاویر وارد نمی‌شود.

توجه: TUV Rheinland، یک موسسه صدور گواهینامه جهانی و شناخته شده است. این موسسه گواهینامه Eye Comfort را با توجه به قابلیت کاهش اثرات مضر نورانی بهGalaxy  Note 10 , Note 10+  اهدا کرده است. این گواهینامه در  www.tuv.com با شناسه ۱۴۱۹۰۷۱۴۳6 قابل دسترس است.

خستگی‌ناپذیر با آستانه تحمل بالا

فشار کاری روی منشی شخصی چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد. او نه تنها در طول روز بلکه حتی در ساعات غیر کاری نیز باید در دسترس باشد بهتر است بگوییم که ساعت کاری مشخص برای یک منشی شخصی حرفه‌ای معنی ندارد۔ منشی شخصی حق ندارد خسته شود؟

صفحه نمایش سینمایی که در کف دستان شماست، با دقت روی کوچک‌ترین جزء یعنی پیکسل‌ها ایجاد شده است. این یعنی شما بهترین رنگ و تصویری که تصور می‌کنید را خواهید داشت؛ یک تجربه سینمایی فوق‌العاده چه در نور روز و چه در تاریکی شب.


پاسخ گلکسی نوت ۱۰ پلاس به این سؤال خیر است . برای او خستگی بی‌معناست او برای حرفه‌ای‌ها طراحی و ساخته شده است. پس باید در هر لحظه و هر مکان بهترین کیفیت را ارائه دهد نوت ۱۰ پلاس چطور این کار را انجام می‌دهد؟

او خسته نمی‌شود چرا که باتری آن در تمام طول روز شارژ نگه می‌دارد. اگر تلفن همراه شما در طول روز و با حجم بالایی از کارکرد خاموش نشود، به چه معناست؟ پاسخ چیزی جز آرامش خاطر نیست. با نوت ۱۰ پلاس شما نگران خاموش شدن گوشی خود نخواهید بود.

در ادامه خستگی‌ناپذیری: در نوت ۱۰ پلاس همه چیز سریع اتفاق می‌افتد. ما قبلاً از آن به‌عنوان فوق سریع پاک کرده بودیم شما با یک شارژ فوق سریع در عرض 30 دقیقه باتری موردنیاز برای استفاده در تمام روز را خواهید داشت اما چطور؟ نوت ۱۰ از یک مدیریت هوشمند برخوردار است که در تمام طول روز، الگوی استفاده از گوشی را تشخیص می‌دهد. و مصرف باتری شما را تنظیم می‌کند. این قابلیت باعث شده تا باتری نوت ۱۰ پرظرفیت‌ترین باتری در سری نوت باشد. تر قوت ۱۰ شما همچنین از ویژگی Power Share برخوردار هستید که به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از گوشی خود دستگاه‌های دیگر را شارژ کنید.

اگر به بازی‌های آنلاین با تلفن همراه علاقه دارید این قابلیت را جدی بگیرد چراکه آستانه تحمل بالا یک ارزش محسوب می‌شود. نوت ۱۰ پلاس از یک سیستم خنک کنند جدید برخوردار است. این بدین معناست که شما تجربه یک بازی روان و بدون توقف را خواهید داشت. من یک ساعت با نوت ۱۰ پلاس بازی کردم گوشی پس از یک ساعت کمی گرم شد اما بعد از یک ساعت نیز با وقفه و با کندی در استفاده از تلفن مواجه نشدم مقاومت در مقابل آب و گردوغبار از نكات با اهمیت گلکسی نوت 10 است که من آن را در آستانه تحمل بالا قرار می‌دهیم.

همه چیز را به خاطر می‌سپارد

تصور کنید، منشی شما نیاز به یادآوری نداشته باشد. او همه چیز را به خاطر می‌سپارد و هرگز فراموش نمی‌کند.

 نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس برای هر آنچه که شما بخواهید، فضای ذخیره دارد. در سری نوت ۱۰ با حافظه ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره گوشی تلفن همراه یک گام فراتر رفته است؛ چرا که می‌توان این ظرفیت را تا ۱ ترابایت افزایش داد. پس شما هرگز از خرید نوت ۱۰ پشیمان نخواهید شد چون هم‌زمان یک هارد با لپ‌تاپ را خریده‌اید.

منشی شخصی شما می‌تواند از تمام جلسات با کیفیت بالا فیلمبرداری و در حافظه بی‌نهایت یک گوشی تلفن همراه ذخیره کند، با نوت ۱۰ فیلم جلسات شما در زمان که به آن نیاز داشته باشید، در دسترس شماست.
گلکسی نوت 10 پلاس

چوب جادو در دستان شماست

وقتی اسم قلم می‌آید، همه ما کلمات و صفحات را به یاد می‌آوریم. قلم برای ما جز تداعی نوشتن نیست. احتمالاً نزدیک‌ترین ارتباط یک قلم و  یک منشی شخصی یادداشت‌برداری از مطالب مهم باشد. این فرض اما تا پیش از آشنایی با s pen نوت ۱۰ پایدار خواهد بود.

بهتر است به s pen اعتماد کنید. او همچون چوب جادو در دستان خود شماست؛ قلمی هوشمند که مشابه آن را هرگز ندیده‌اید و تجربه استفاده از آن را نداشته‌اید.

s pen سری نوت ۱۰ پیشرفته‌ترین قلم گوشی‌های هوشمند سامسونگ است که هر کاری را برای شما انجام می‌دهد، به نظر می‌آید این قلم شما را تنبل خواهد کرد.

سامسونگ از s pen به‌عنوان ریموت کنترل یاد کرده است. تنها کافی است یک کلیک کنید. این بدان معناست که این قلم می‌تواند ویژگی‌های خاصی را مانند گرفتن عکس از راه دور فعال کند اما مهم‌ترین کاربرد این قلم برای شما به‌عنوان یک مادر این است که از جلسات خود یادداشت بردارید. اگر نمی‌خواهید یا فرصت ندارید که به صفحه نوت بروید، این امکان را دارید تا روی صفحه نمایش بنویسید و آن را ذخیره کنید، سپس شما می‌توانید با یک لمس، یادداشت‌های خود را به متن خواندنی قابل کپی و اشتراک تبدیل کنید.

از دیگر مزایای s pen هنگام گرفتن عکس سلفی s pen را در جهت یا خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا لنز عوض ‌شود و یک تصویر با کادر بسته یا یک تصویر با کادر باز ثبت کنید، در اپلیکیشن گالری به سمت چپ یا راست ورق بزنید تا به عکس بعدی با قبلی بروید. صدا را با حرکت به سمت بالا زیاد و با حرکت به سمت پایین کم کنید. حتی نیاز به لمس دکمه صدا نیست.

به آرامش برسید

یک مدیر فعال در طول روز فشار کاری بالا و گاهی همراه با استرس زیاد را تحمل می‌کند. حتی شاید فرصت صرف یک میان وعده یا ناهار را نیز نداشته باشد، اما نباید فراموش کنیم که مدیر موفق، به آرامش، استراحت و سرگرمی نیاز دارند. یک منشی خوب به سلامت مدیر خود اهمیت می‌دهد. همیشه در کیف دستی‌اش میان وعده‌ای سبک برای مدیر خود دارد. او می‌داند که یک مڈیر گاهی به صحبت‌های غیر کاری و کمی مزاح و شادی نیاز دارد. منشی باهوش از هیچ تلاشی برای کاهش استرس و فشار کاری مدیر خود فروگذار نمی‌کند. این همان کاری است که سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس انجام می‌دهد. او برای مدیران این فرصت را فراهم کرده است، که با تماشای یک فیلم سینمایی یا انجام یک بازی آنلاین استرس را از خود دور کنند. در نظر داشته باشید که این تماشای یک فیلم یا بازی کردن معمولی نیست. با نوت ۱۰ پلاس شما تجربه مشاهده سینمایی در گوشی تلفن همراه را خواهید داشت؛ درست مانند بهترین سینمایی که رفته‌اید. صفحه نمایش سینمایی که در کف دستان شماست، با دقت روی کوچک‌ترین جزء یعنی پیکسل‌ها ایجاد شده است. این یعنی شما بهترین رنگ و تصویری که تصور می‌کنید را خواهید داشت؛ یک تجربه سینمایی فوق‌العاده چه در نور روز و چه در تاریکی شب.

از یاد نبرید که برای سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس تفاوتی ندارد شما چه کسی هستید؛ یک دیوانه، عاشق، یا عاقل!



صدایی گرم و گیرا حالتان را بهتر می‌کند

منشی شخصی شما صدایی گوش‌نواز و باصلابت دارد اگر صدای منشی شما برایتان تداعی گوش سپردن به صداپیشگان محبوب رادیو باشد، صدای نوت ۱۰ پلاس احساس حضور در سالن سینمایی مجهز و پیشرفته را ایجاد می‌کند این صدا شما را به وجد خواهد آورد چراکه اسپیکرها و هدفون‌های تو گوشی Type-C صدایی استریو با فناوری دالبی به شما ارائه خواهد داد. صدایی صاف، غنی و سه بعدی سرشار از شور زندگی برای مدیران با انگیزه و پویا. البته به یاد داشته باشید که برای شنیدن بهترین صدای نوت 10 پلاس به‌ویژه هنگام تماشای فیلم‌های سینمایی باید گزینه Dolby Atmos را در تنظیمات صدا فعال كنید.

منشی شما چطور به خانواده‌تان کمک می‌کند؟

کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد اگر بگوییم یک متنی شخصی می‌تواند در مسائل خانوادگی هم به شما کمک کند. اما نوت 10 پلاس کار را نیز به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. شما تنها یک مدیر در محل کار خود نیستید، شما عضوی از یک خانواده‌اید. احتمالاً همسر و فرزندانی دارید و دوستانی که با آن‌ها تفریح می‌کنید و به سفر می‌روید. لحظات پرشور و شاد شما چطور ثبت می‌شود؟

نوت ۱۰ پلاس بهترین لحظه‌های زندگی شما را به بهترین نحو با استفاده از دوربین عالی ثبت می‌کند. شما یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در جلوی گوشی و برای عکس‌های سلفی دارید و دوربین در پشت گوشی یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین با زاویه باز و یک دوربین تله فوتو که هر دو ۱۲ مگاپیکسلی هستند. همچنین یک دوربین DepthVision که برای دکوراتورها بسیار مفید است چرا که قابلیت اندازه‌گیری دارد. از مزایا و قابلیت‌های دوربین‌های نوت ۱۰ بسیار می‌توان گفت اما من به همین‌ها بسنده می‌کنم. حالت شبانه دوربین که تصاویر شما را در شب با کیفیت روز ثبت می‌کند و با دوربین سلفی که تصویر شما را چون یک پرتره ثبت می‌کند، تنها بخشی از انبوه مزایای دوربین نوت ۱۰ است که پس از خرید و استفاده از آن بهتر متوجه آن‌ها خواهید شد.

و برترین منشی را در میان همکاران خود داشته باشید یقین بدانید که شما با خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس بهترین منشی شخصی همیشه در دسترس را در میان همکاران خود خواهید داشت. شما به او افتخار خواهید کرد و نزد همه با غرور از توانایی و قابلیت‌هایش یاد می‌کنید.

نکته آخر
برخی‌ها می‌گویند نوت ۱۰ پلاس گران است. آن‌ها نمی‌دانند داشتن یک منشی متبحر در بهترین سطح، هزینه گزافی دارد؛ چرا که همیشه بهترین‌ها بسیار گران و البته ارزشمند هستند. اگر شما یک مدیر هستید، این گوشی برای شما گران نیست. چون میان شما و سایرین تفاوت وجود دارد.
منبع: هفته‌نامه شنبه
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .