تبیان، دستیار زندگی

لاریجانی:

همه بخش‌ها برای کنترل قیمت‌ها همت کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از بیانات روز اخیر مقام معظم رهبری گفت: هدف آمریکا چیزی جز به هم‌ریختن امنیت کشور نیست. نمایندگان با همگرایی بیشتر مجالی برای آشفته‌سازی کشور توسط آمریکا و نوکران ضد انقلاب نخواهند داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
علی لاریجانی
علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از بیانات روز اخیر مقام معظم رهبری گفت: رهبری با سخنان راهگشا و حکیمانه خود در روز گذشته مسیر اصلی حرکت مردم و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند که ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش‌های حکومت همت به حل مسائل مردم و رفع دغدغه‌های آنها داشته باشند مخصوصا در کنترل قیمت‌ها.

هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز بهم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.



رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ی سخنان خود با تاکید بر هماهنگی قوای کشور در شرایط فعلی اظهار کرد: توجه دادن مقام معظم رهبری به همگان در زمینه‌ی رفتار ظالمانه اغتشاش‌گران و آشوب‌طلبان و تاکید بر امنیت کشور و وفاق همه قوا دسیسه‌ای چند جانبه را بیش از گذشته آشکار می‌کند مخصوصا وقتی وزیر خارجه بی‌آبروی آمریکا با بی‌شرمی و فرصت‌طلبی احمقانه آشکارا از آتش زدن مردم حمایت کرده و آن را دفاع از مردم می‌خواند. وزیر امور خارجه آمریکا با این اقدام به خوبی رفتار دروغین و ریاکارانه خود را به ملت ایران نشان داد. هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز بهم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.

لاریجانی با اشاره به کنش نمایندگان در شرایط فعلی خطاب به مقام معظم رهبری گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن بیانات عمیق حضرت عالی تبعیت از مسیر ترسیم شده را لازم دانسته و پیگیری دغدغه‌ها در زمینه‌ مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند کرد. نمایندگان همچنین با همگرایی بیشتر مجالی برای آشفته‌سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضد انقلاب نخواهند داد.

به گزارش ایسنا وزیر امور خارجه آمریکا و سخنگوی وزارت خارجه این کشور در اظهارات مداخله جویانه درباره مسائل داخلی ایران و اعتراضات به افزایش نرخ بنزین در ایران روز گذشته موضع گیری کردند.
منبع: ایسنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .