تبیان، دستیار زندگی

لاریجانی در نطق پیش از دستور:

باید تصمیمات مهم در فضای آرام اتخاذ شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات درست و مهم باید در فضای آرام گرفته شود و باید همه هم داستان باشیم تا فشارهایی که روی مردم است، برداشته شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
علی لاریجانی
علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس توضیحاتی را درباره جلسه غیرعلنی مجلس پیرامون موضوع افزایش قیمت بنزین مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه نگرانی مردم این است که این تصمیم ممکن است تبعاتی بر سایر قیمت ها داشته باشد،گفت: لازم است مرکز پژوهش ها و کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی های لازم را در زمینه اصلاح روش ها به کار گیرند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

مهم این است که دولت منابعی را که به عنوان مابه التفاوت در نظر گرفته شده است، در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند و نشان دهد که پای عهد خود ایستاده است


وی تصریح کرد: در این زمینه همه باید هم داستان باشیم تا هر چه فشار بر مردم است برداشته شود و دغدغه اصلی نمایندگان هم این است که به مردم در این شرایط کمک شود تا مشکلاتشان حل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا کمیسیون های تخصصی مجلس هم در این جلسه مباحثی را در دستور کار خود خواهند داشت، گفت: اصلاحات در این زمینه قطعا در فضای آرام سامان خواهد یافت و ما احتیاج داریم که فضای آرامی برای تصمیمات درست فراهم کنیم.

لاریجانی اظهار داشت: آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس حضور یافت و گزارشی را ارائه کرد و نمایندگان هم نظرات خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه درباره بحث یارانه ها در این جلسه مباحثی صورت گرفت، گفت: مهم این است که دولت منابعی را که به عنوان مابه التفاوت در نظر گرفته شده است، در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند و نشان دهد که پای عهد خود ایستاده است و کمیسیون های مربوطه هم باید این موضوع را پیگیری کنند.
منبع: خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .