تبیان، دستیار زندگی

خرید از بانه بازارچه، مطمئن ترین راه خرید تلویزیون از بانه

بهتر است پیش از خرید اینترنتی تلویزیون در مورد فروشگاه اینترنتی به خوبی تحقیق کرده و اطمینان حاصل کنید که فروشنده، گارانتی های کافی را برای اطمینان شما ارائه می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
خرید از بانه بازارچه، مطمئن ترین راه خرید تلویزیون از بانه
خرید تلویزیون جدید، نیازمند پرداخت هزینه سنگین چند میلیون تومانی است، بنابراین بهتر است پیش از خرید اینترنتی تلویزیون در مورد فروشگاه اینترنتی به خوبی تحقیق کرده و اطمینان حاصل کنید که فروشنده، گارانتی های کافی را برای اطمینان شما ارائه می کند. همچنین بهتر است توجه داشته باشید که یکی از ویژگی های فروشنده مورد اعتماد، پاسخگویی و پشتیبانی در مراحل خرید و پس از آن است.

چرا خرید اینترنتی تلویزیون را پیشنهاد می کنیم؟

بسیاری از افرادی که قصد خرید تلویزیون جدید را دارند، روش خرید اینترنتی تلویزیون را انتخاب می کنند. چرا که در خرید اینترنتی فرصتهایی وجود دارد که در خرید حضوری نیست.

·شاید هنگام خرید حضوری نتوانید تمامی سؤالات خود در مورد محصولات فروشگاه، را از فروشنده بپرسید. بسیاری از فروشندگان اطلاعات کاملی در مورد ویژگی های فنی محصولات موجود در فروشگاه خود ندارند، عده ای از آنها هم برای پاسخگویی به تعداد زیادی از سوالات خریداران، به اندازه کافی صبر و حوصله ندارند.

·اما با خرید اینترنتی تلویزیون، می توانید ویژگی های فنی و مشخصات محصولات مورد علاقه خود را به دقت بررسی کنید، آنها را با هم مقایسه کنید و پس از تحقیق کافی، بهترین مدل را انتخاب کرده و سفارش دهید.

·با کمی جستجو در میان فروشگاه های اینترنتی می توانید مطمئن ترین فروشگاه ها بیابید و خرید اینترنتی تلویزیون را از طریق آن انجام دهید.

·با مراجعه به قسمت نظرات و انتقادات خریداران، در فروشگاه های اینترنتی معتبر می توانید، در مورد محصولات و حسن سابقه فروشگاه، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

·در صورت خرید اینترنتی تلویزیون، هزینه ای بابت، حمل محصول و مراجعه به فروشگاه های لوازم خانگی، پرداخت نمی کنید. ضمن اینکه نیازی ندارید تا برای خرید تلویزیون، رفت و آمد در خیابان های شلوغ، پرسر و صدا و آلوده را تحمل کنید.

خرید تلویزیون از بانه، مطمئن، فوری و ارزان!

برای تجربه یک خرید لذت بخش و مطمئن می توانید به فروشگاه اینترنتی بانه بازارچه مراجعه کنید. ما در فروشگاه بانه بازارچه این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که در آرامش و راحتی خانه خود، وارد بازارچه مجازی شده و  تمامی محصولات موجود در فروشگاه واقع در شهر بانه را ببینید و محصولات مورد پسند خود را انتخاب کنید.

خرید از بانه بازارچه، مطمئن ترین راه خرید تلویزیون از بانه

چرا خرید تلویزیون از بانه به صرفه تر است؟

همان طور که می دانید بسیاری از خانواده ها هنگام خرید لوازم خانگی و صوتی تصویری، خرید از بانه را به عنوان بهترین انتخاب خود در نظر می گیرند، زیرا خرید از بانه باعث صرفه جویی قابل توجهی در بودجه خانواده خواهد شد.

خرید تلویزیون از بانه، اختلاف قیمت زیادی در مقایسه با بازار لوازم صوتی تصویری در تهران و شهرستان ها دارد. دلیل ارزان تر بودن قیمت محصولات در شهر بانه، حذف هزینه های عوارض و گمرک هنگام واردات این محصولات است.

چرا از بانه بازارچه خرید کنم؟

فروشگاه اینترنتی بانه بازارچه با داشتن نماد اعتماد الکترونیک دوستاره و سالها سابقه موفق فروش لوازم صوتی تصویری و خانگی، تمامی دانش فنی و سعی خود را برای  اطمینان خاطر بیشتر شما  به کار گرفته است.

ضمانت اصلی بودن محصول

·ممکن است برخی از لوازم خانگی یا صوتی تصویری را دیده باشید که با وجود داشتن برندهای معتبر بین المللی، در کشورهایی مانند ایران یا چین تولید شده اند. مثلا ممکن است یک تلویزیون ال جی، با داشتن برند کره ای LG داخل ایران مونتاژ شود. البته این محصولات مونتاژ شده، تحت لیسانس شرکت مادر تولید شده اند.

ولی مسلما کیفیت ساخت محصولات در شرکت اصلی، با محصولات مونتاژی متفاوت است.

بانه بازارچه، به شما اطمینان می دهد که کلیه محصولات موجود در فروشگاه، کاملا اصلی و اورجینال هستند. محصولات فروشگاه بانه بازارچه، با ضمانت اصلی بودن به فروش می رسند.

برای  اطمینان بیشتر می توانید شماره سریال روی بدنه دستگاه و جعبه آن را از طریق سایت شرکت تولید کننده، بررسی کنید.

خرید اینترنتی تلویزیون با ارسال فوری

·کلیه محصولات سفارش داده شده، ظرف مدت 24 تا 72 ساعت به نشانی شما ارسال خواهند شد.

اطمینان کامل داشته باشید!

·فروشگاه اینترنتی بانه بازارچه، با نظارت سازمان تجارت الکترونیک فعالیت می کند و مفتخر است که با رعایت حقوق مشتریان، موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیک دوستاره شده است.
·محصولات سفارش داده شده، پیش از ارسال، توسط کارشناسان بانه بازارچه، بررسی و تست می شوند. اما اگر بنا به هر دلیلی، محصول خریداری شده، دچار اشکال بود، ظرف 48 ساعت تعویض خواهد شد.
·در صورتی که از روش ارسال محصول توسط پیک بانه بازارچه استفاده کنید، می توانید هزینه محصول را پس از تحویل گرفتن آن پرداخت کنید.
·بانه بازارچه جهت اطمینان بیشتر شما، هزینه محصول را پس از تست و راه اندازی و رضایت شما از کارکرد محصول دریافت می کند. در صورتی که محصول خریداری شده، دچار نقص فنی یا اشکال بود، می توانید تا پیش از اینکه پیک بانه بازارچه، محل را ترک کند، محصول را بدون هزینه اضافی مرجوع نمایید.
خرید از بانه بازارچه، مطمئن ترین راه خرید تلویزیون از بانه