تبیان، دستیار زندگی

تور مشهد نهال گشت | از تورهای نوروزی تا ایام غیرپیک!

تور مشهد، به عنوان محبوب‌ترین تورهای داخلی شناخته می‌شود. بی اطلاعی متقاضیان تور مشهد از نکات مهم خرید این تور باعث شده است که مسافران هزینه‌های گزافی برای یک تور بی‌کیفیت پرداخت کنند که همین، عامل بی اعتمادی آن‌ها به آژانس‌های مسافرتی شده است! ما در این مطلب سعی کرده‌ایم نکاتی در مورد نحوه تعیین قیمت، تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری مشهد به شما ارائه کنیم تا در تصمیم‌گیری درست خرید تور مشهد به شما کمکی کرده باشیم!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
تور مشهد نهال گشت | از تورهای نوروزی تا ایام غیرپیک!


1. بهترین زمان خرید تورهای لحظه آخری را می‌دانید؟

تور لحظه آخری به این معناست که تا آخرین زمان سفر ظرفیت هواپیما / قطار و یا هتل به طور کامل تکمیل نشده باشد. در این حالت بهتر است این تور با قیمت کمتر به فروش برسد تا اینکه به طور کامل سوخت شود! تور لحظه اخری مشهد ممکن است در هر زمانی در دسترس باشد. اما تورهای لحظه آخری مشهد بیشتر در مهرماه (به دلیل شروع مدارس)، دی و خرداد (به دلیل شروع امتحانات)، اواخر اسفند ماه (به دلیل شلوغی قبل از سال نو) و اواخر فروردین ماه (به دلیل شروع فعالیت ادارات و مدارس) در دسترس می‌باشند.

2. نحوه تعیین قیمت تورهای مشهد به چه شکل است؟

قیمت تور مشهد به 2 پارامتر نرخ پرواز / قطار و هتل محل اقامت بستگی دارد. نرخ پرواز اصطلاحا در طول سال شناور است قیمت آن از 150،000 تومان تا  900،000 تومان در طول سال متغییر می‌باشد. توجه داشته باشید که نرخ پرواز فقط و فقط به چارتر کننده آن و ایام پیک سفر بستگی دارد. هزینه بلیط قطار نیز در طول سال، بازه‌ای بین 80،000 تا 420،000 تومانی دارد که تغییر قیمت آن به کیفیت قطار بستگی دارد. در صورتی که در خدمات هتل محل اقامت صبحانه، ناهار و شام به شما ارائه شود، هزینه هتل به صورت شبی – نفری محاسبه می‌شود. اما اگر در خدمات هتل فقط صبحانه داشته باشید، هزینه آن به صورت شبی – اتاقی محاسبه می‌شود.

3. تفاوت قیمت تورهای هوایی و زمینی مشهد چقدر است؟

در حالت عادی، تورهای هوایی و زمینی مشهد در حدود 200،000 تومان اختلاف قیمت دارند. اما اگر در هر شرایطی تورهای زمینی و یا هوایی شامل تخفیفات شوند، ممکن است این اختلاف قیمت به 80،000 تومان نیز برسد. البته در زمان‌های ولادت و شهادت و تعطیلات رسمی این اختلاف قیمت به حدود 400،000 تومان نیز افزایش پیدا می‌کند که در این صورت بهتر است تورهای زمینی مشهد را انتخاب کنید.

4. تفاوت قیمت اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته چقدر است؟

اتاق‌های 2، 3 و 4 تخته هتل‌های مشهد هیچ تفاوت قیمتی ندارند. اما با توجه به اینکه هتل‌های مشهد اتاق‌های یک تخته ندارند، معمولا برای اقامت سینگل حدودا 200،000 تومان بیشتر پرداخت کنید. در هتل‌های 5 ستاره مشهد، هزینه اقامت به صورت شبی – تختی محاسبه می‌شود و براساس آن، هرچه تعداد نفرات بیشتر باشد هزینه به نسبت هر نفر کاهش پیدا می‌کند.

5. تورهای ارزان مشهد تورهای بی‌کیفیتی است؟

تور ارزان مشهد هم می‌تواند یک تور بی‌کیفیت باشد هم می‌تواند یک تور به صرفه باشد. همه چیز به این بستگی دارد که انتظار شما از خرید یک تور ارزان چیست؟ معمولا در مهرماه، دی و خرداد، اواخر اسفند ماه و فروردین به دلیل کاهش مسافران مشهد می‌توانید تورهای مشهد را با قیمتی ازران‌تر و بدون افت کیفیت خریداری کنید. البته در نظر داشته باشید که تورهای ارزان مشهد را می‌توانید در هر زمانی خریداری کنید. اما اگر کیفیت برای شما اهمیتی ندارد، برای کاهش قیمت‌ها می‌توانید در سوئیت اقامت داشته باشید و از قطارهای درجه دو و سه استفاده کنید.

6. بهترین ایرلاین و قطارهای مشهد را با حدود قیمت بشناسید!

قطار فدک با حدود قیمت 280،000 تومان به بالا، قطار زندگی با حدود قیمت 260،000 تومان به بالا و قطارهای نورالرضا با حدود قیمت 230،000 تومان به بالا جزو بهترین قطارهای مشهد می‌باشند. ماهان، معراج، ایران‌ایر و آسمان بهترین ایرلاین‌های مشهد می‌باشند اما با توجه به شناور بودن قیمت‌های پرواز مشهد، حدود قیمتی برای آن نمی‌توانیم اعلام کنیم.

تور مشهد نهال گشت | از تورهای نوروزی تا ایام غیرپیک!

بی‌گمان ارائه کامل نکات مهم خرید تور مشهد در یک مطلب کوتاه امکان پذیر نیست! پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید تورهای مشهد و همچنین خرید تور مشهد نوروز 99 با کارشناسان نهال گشت به شماره 02633143000 در تماس باشید و یا به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید.