تبیان، دستیار زندگی

پارتیشن متحرک رانا

نسل جدید پارتیشن اداری متحرک؛ دیوارها را به آسانی از میان بردارید و بعد دوباره سر جای خود بگذارید!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پارتیشن متحرک رانا
طراحی های مدرن دکوراسیون داخلی بر مبنای زیبایی و نوآوری در عین سادگی و بهره وری حداکثری از فضا، امکانات و تجهیزات پایه ریزی می شوند. فضای شما چه فروشگاهی بزرگ باشد یا یک تالار پذیرایی یا فضای اداری می خواهید تمامی قسمت ها متناسب با نیاز و چیدمان دلخواه تان طراحی شود.

برای یک دفتر کار مدرن اولین نکاتی که مورد نظر هستند برداشتن دیوارهاست. با استفاده از پارتیشن اداری ایستگاه های کاری تشکیل می شود، کارشناسان پشت میز خود در آرامش مشغول فعالیت هستند و هنگام نیاز به آسانی با سایر افراد مرتبط می شوند. در کنار این توصیف ها بایستی توجه داشت که تمامی قسمت های یک فضای اداری یا تجاری را نمی توان به صورت دفتر کار باز طراحی کرد؛ اتاق جلسات، سالن کنفرانس، بخش آموزش از جمله مواردی هستند که کارمندان در آنجا حضور دائمی ندارند و به تناسب موقعیت از این فضاها استفاده می شود.

 قطعا در فضای اداری خود قسمتی را برای این امور در نظر می گیرید اما گاهی برای جلسات عمومی سازمان نیاز به فضای بزرگتری دارید و می خواهید تمامی کارمندان سازمان و علاوه بر آن مشتریان یا مهمانان جلسه در یک مکان جمع شوند، یا در ابعاد فضای سازمان امکان تخصیص فضای کافی به یک قسمت برای جلسات وجود ندارد. اما چگونه می توان این فضاها را بدون گسترش فیزیکی مکان با هم ترکیب کرد؟ آیا نیاز به خرید یا اجاره مکان جدیدی خواهد بود؟ در طراحی های مدرن وجود اتاق های جداگانه با دیوارهای سیمانی ثابت در کنار پارتیشن ها چندان جالب به نظر نمی رسد و یکپارچگی دکوراسیون را از بین می برد.

 گروه سهلان نسل جدیدی از پارتیشن دوجداره جمع شونده را با نام تجاری پارتیشن متحرک رانا تولید و عرضه نموده است. پارتیشن جمع شونده یا پارتیشن متحرک به نوعی از پارتیشن گفته می شود که توسط یک ریل به سقف یا کف متصل می شود و قابلیت جابجایی روی ریل دارد. بنابراین در مواقع لزوم می توانید دیوار بین دو قسمت بگذارید یا دیوار را بردارید و فضای بزرگتری در اختیار داشته باشید.

پارتیشن متحرک رانا به گونه ای طراحی شده که در فضاهای مختلف اداری و تجاری قابل نصب می باشد. این پارتیشن از قطعات کاملا یکسان ساخته شده به طوری که قسمت بالای پارتیشن ها به ریلی متصل است که در سقف نصب می شود. این طراحی قابلیت باز و بسته شدن آسان را برای محصول فراهم می کند، به سادگی جمع می شود و به سادگی در جای خود به عنوان دیوار قرار می گیرد. در حالت باز از اتصالات قسمت پایینی پارتیشن به کف ثابت شده، کناره های آن در هم چفت می شوند و به شکل یک دیوار ثابت و استوار ظاهر می گردد. همچنین می توان یک محفظه یا کمد در انتهای ریل تعبیه نمود که در حالت جمع پارتیشن ها داخل آن قرار گیرند. این ترکیب موجب یکپارچگی و زیبایی بصری محیط خواهد شد.

پارتیشن های متحرک در فضاهای اداری و تجاری و در کنار مبلمان اداری این امکان را برای شما فراهم می کند که اتاق جلسات یا فضای آموزشی را از سایر قسمت ها جدا کنید و پس از اتمام جلسه دوباره فضای باز در اخیار داشته باشد. در فضای خانگی و سالن های پذیرایی نیز به راحتی می توانید گروه های مختلفی از مهمانان را جداگانه پذیرایی کنید یا در صورت نیاز یک سالن گسترده و باز داشته باشید. پارتیشن متحرک همچنین در مهدکودک ها، سالن مساجد، خانه های سالمندان، اقامتگاه های خصوصی و مکان های متعدد دیگر کاربردی و انعطاف پذیر است.

پارتیشن های متحرک رانا، محصولی پیشرو از گروه سهلان مزایای کاربردی را برای شما به ارمغان می آورد:

·در انتخاب بافت و رنگ های متنوع پارتیشن رانا آزاد هستید. می توانید ایده های بی نظیر و خلاقانه خود را متناسب با دکوراسیون داخلی و فضای موجود پیاده سازی کنید.
·با فضا و ابعاد فیزیکی مکان مورد نظر به راحتی هماهنگ می شود و به فرم دلخواه شما قابل نصب می باشد. پارتیشن های گروه سهلان برای سقف های بلند یا کوتاه قابل نصب بوده به شکل یک دیوار مستقیم یا فضایی مربع مانند دیوارهای ثابت یک اتاق قرار گیرد.
·بر روی هر نوع کف پوش قابل اجراست. قسمت پایینی به راحتی بر روی کف ثابت می شود.
·نیاز به ریل روی سطح کف ندارد، بنابراین کف پوش سالم و یکپارجه می ماند. وقتی پارتیشن جمع می شود اثری از حضور آن روی زمین نیست و مشکلی ایجاد نمی کند.
·فقط با چند حرکت می توانید اتاق ها را به ابعاد مورد نیازتان و درآورده و یا به حالت اول برگردانید. کافی ست با استفاده از اهرم و ابزار موجود که یک دستگیره فلزی می باشد پارتیشن جمع شو را ببندید یا باز کنید. محل اتصال دستگیره به پارتیشن در کناره هاست و بنابراین زیبایی نمای ظاهری حفظ می شود.
·اتصالات سقف و جداره ها همه از سازه های فولادی محکم و ایمن ساخته شده اند تا با آسودگی خاطر و دوام طولانی مدت از این پارتیشن استفاده کنید.
·استفاده از این پارتیشن ها بهره وری انرژی در محیط را افزایش می دهد.
·در حالتی که پارتیشن متحرک به صورت باز است، با اطمینان خاطر جلسات خود را برگزار کنید. این پارتیشن عبور صدا و نویزها را به حداقل می رساند تا صداهای مزاحم وارد فضا نشوند یا اطلاعات محرمانه به بیرون نفوذ نکند.

برای ایجاد یک تغییر کاربردی و زیبا در فضای داخلی خود درنگ نکنید. انتخاب پارتیشن متحرک می تواند راهگشای استفاده بهینه از فضا و طرحی نو در دکوراسیون شما باشد. این محصول با کیفیت و مقاوم تولید ملی  است و با تلاش مهندسان داخلی ساخته می شود. به سادگی چرخش یک اهرم دیوارهای محدودیت را از پیش روی ایده های خلاقانه خود کنار بگذارید. با گام هایی استوار و مطمئن از دوام آن به سوی آینده گام بردارید.